Uudestaan kysymys kun joku on kai kateuspäissään ilmoittanut ja poistettu.
Eli mikä on tuntipalkkanne?
Mikä on tuntipalkkanne?
18
250
Vastaukset
- Anonyymi
Nettotulo vuodessa asumiskustannusten jälkeen on noin 5000EUR, vuodessa siis.
- Anonyymi
"asumiskustannusten jälkeen". Palkka on se, joka tilille tulee. Ei se, mitä jää jälkeen, kun on maksanut asumisen, ruuat, lasten päivähoitomaksut yms.
- Anonyymi
Kuukausipalkka n. 3000 euroa. Tuotantopalkkiot tulee siihen päälle, ehkä pari tonnia vuodessa.
- Anonyymi
Joskus 15 vuotta sitten viimeinen tuntipalkka oli 17,20 €/h ja sen jälkeen
olen vaan saanut riittävästi eläkettä, millä tulee ihan hyvin toimeen.
Jos vähääkään ymmärtää raha-asioiden päälle, niin ei voi valittaa.- Anonyymi
Nykypäivänä toi 17eur tuntipalkka olis 23eur ja joku 4000eur brutto.Jos tuollaisissa palkkatöissä ollut niin eläke kieppuu n,2000eur kk netto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykypäivänä toi 17eur tuntipalkka olis 23eur ja joku 4000eur brutto.Jos tuollaisissa palkkatöissä ollut niin eläke kieppuu n,2000eur kk netto.
Oikein hyvä eläkearvio.
- Anonyymi
Mikäs köyhien palsta tämä on? Yksi saa kuukausi palkkaa 3 tonttua ja toinen sai 17 euroa tunnissa.
- Anonyymi
Katsos, töissäkin voi edetä. Ensin ollaan nuorena selvästi alle keskiarvopalkan, mutta
viimein kun on saanut kaikenlaisia lisiä niin kiipeää jo yli keskiarvon.
Näin sitä voi vähäiselläkin koulutuksella saada kertymään ihan kohtuullisen eläkkeen.
Kun vaan muistaa tehdä se 40 vuotta duunia. Eikä lorvi kotisohvalla liian paljon.
Se toimeentulotuki ja työmarkkinatuki kerryttävät eläkettä pöyristyttävän vähän. - Anonyymi
Heh.
- Anonyymi
Ne haaveilee semmosista summista. Täällähän voi sanoa mitä vaan mikä ei ole totta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos, töissäkin voi edetä. Ensin ollaan nuorena selvästi alle keskiarvopalkan, mutta
viimein kun on saanut kaikenlaisia lisiä niin kiipeää jo yli keskiarvon.
Näin sitä voi vähäiselläkin koulutuksella saada kertymään ihan kohtuullisen eläkkeen.
Kun vaan muistaa tehdä se 40 vuotta duunia. Eikä lorvi kotisohvalla liian paljon.
Se toimeentulotuki ja työmarkkinatuki kerryttävät eläkettä pöyristyttävän vähän.Miksi olet täällä jos muka tienaat. Ei täällä saa mitään hyötyä valehtelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne haaveilee semmosista summista. Täällähän voi sanoa mitä vaan mikä ei ole totta .
Ihan normaalipalkkoja nuo ovat. Ja eivät kaikki köyhyspalstalla olevat ole köyhiä, sen enempää kuin suomi24:n Koirat-palstalla kirjoittajat ovat koiria.
- Anonyymi
"Mikäs köyhien palsta tämä on? Yksi saa kuukausi palkkaa 3 tonttua ja toinen sai 17 euroa tunnissa."
Kun ne "köyhienkin" tekemät työt on jonkun tehtävä. Kaikista ei siihen(kään) ole. Toivottavasti et esim. sairastu, ettet joudu näiden köyhien hoidettavaksi, vaan saat jatkaa ylimielisyyttäsi.
- Anonyymi
30 eur tunti tällä hetkellä.
- Anonyymi
100 euroa tunti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 euroa tunti
Olet ehkä prostituoitu?
- Anonyymi
Euro ja kymmenen senttiä arkena.
- Anonyymi
Jos olisi asiakkaita,niin noin 100€ tunti,jos ajatellaan että alle puoli tuntia 50€..En toki katso kelloa tarkkaan,jos toisella ei tule nopeesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755