Olemme olleet parinvaihdossa ja kolmenkimpassa 26-vuotiaan vaimoni kanssa.
Yleensä minä olen järjestänyt vaimolle miehiä ja olen itse ollut kimpassa mukana.
Nyt vaimoni oli löytänyt isolla varustuksella olevan miehen ja olisi ollut halukas panemaan hänen kanssa.
Nyt vaimo kertoo menevänsä seuraavan isolla varustetun miehen kanssa panemaan joko luvan kanssa tai ilman lupaa.
Luulen että taitaa olla parasta antaa lupa ettei tule petetyksi.
Ei kai se niin paha ole kun vaimoa pannaan toisten miesten kanssa kuitenkin ja ehkä vaimokin rauhoittuu vähän.
Yleensä minä olen järjestänyt vaimolle miehiä ja olen itse ollut kimpassa mukana.
Nyt vaimoni oli löytänyt isolla varustuksella olevan miehen ja olisi ollut halukas panemaan hänen kanssa.
Nyt vaimo kertoo menevänsä seuraavan isolla varustetun miehen kanssa panemaan joko luvan kanssa tai ilman lupaa.
Luulen että taitaa olla parasta antaa lupa ettei tule petetyksi.
Ei kai se niin paha ole kun vaimoa pannaan toisten miesten kanssa kuitenkin ja ehkä vaimokin rauhoittuu vähän.
Vastaukset 17
Vanhimmat
Laita mulle sun vaimo hoidan sen isolla varusteilla, yhteystiedot Kik Espoo30
Jos sulla on iso niin saat panna vaimoani.
Sopii mulle missä päin?
Kanta-Hämeessä asutaan auvvinenmarkku95(a)gmail piste com.
Vaimo on 26v
Nyt viikonloppuna vaimo haluaa kimppaseksiä tai isoa.
Täytyy järjestää vaimolle 1-2 miestä panemaan kun vakkari on reissussa tällä hetkellä.
Onko halukkaita mukaan?
T. Markku
Hep, täällä. Laitoin spostia.
Kik Espoo30
Koska?
Voinko tulla mukaan
Voinko tulla mukaan
Parasta antaa lupa ettei tule petetyksi!
Pyydä vaimoa kuvaamaan pano niin voit katsella ja runkata.
Anna nyt hyvä mies naisen mennä naimaan ja pilaamaan pillunsa ja saamaan tauteja.
Vastusta vähän ja sitten muka suostut kun hän haluaa, lisää kiihotusta molemmin puolin. Kun tulee kotiin hyvin nussittuna, se on parasta.
Mites tää tyyppi? Onko hän enään ollut yhteyksissä vaimoos?
Ilmeisesti ei ole vaimoon ottanut suoraa yhteyttä.
Mikäs lapanen se sinä olet? Soitat sen isomunaisen miehen kylään. Miehen saavuttua nappaat ukkoa niskasta kiinni, painat olohuoneen lattialle nelikontin ja nait sitä perseeseen. Pyydät akkas kahtomaan ja lopuksi laitat akkas nuolemaan kullis puhtaaksi. Siinä on akkas nähny isomunasen ulisevan ja pitää jatkossa turpansa kiinni.