Muttei koko maajilmassa. Kuka tulee olemaan se henkilö, joka julistetaan jualaksi koko maajilmassa joijenteikkejen vuosijen päästä?
Gookin sota alkaa heti ylöstenpauksen hetkillä. Elävilt ylöstenpaistavallisoitavat saattavat jotain säpinää siit alullisuujest nähjä viel tääl maan pääl kunnes tulloo se napsaus ylös.
Mä oon syönyt paljon kinkkua ja paljon suklaata konvehtei. Nyt sitten alkaa kohta paypäcktime, jännittää ylösotto että pääsenkö siihen mukaan. En vaan hihvaa sitä pelastusvarmuutta että se kuuluu mulle kun "ehot täyttyntyneet ovat." Mutta enkö voi luopijoitua myähenmin, onhan tässä aikaa elelläkin.
Tiijän joitain ihmisijä, jotka ovat saaneet kuulla vakuutukset että het ovat varmastipelastuvija, mutta ovat lupijoituneet, joten eihän ne pelastukaan sitten vai pelastuvatko väkisin uskonsa Jeesukseen poisluooovuttajen?
Mä en pääse uskonvaruuteen vaikka oun kuunnellut perustelut ja Raamatunkohjat, joilla vakuutetaan mm. ettei voisi luopijoitua....mä en ynmmärrä sitä niin. Mä ynmmärrän vaan sen niin että pelastuksensa voi menettää ja oun matkallisella kohti kotija, pelastuksen Ovesta sisäänkäyvä. Vasta kun oon ajallisessa kuvassa männynnä siitä Ovellisesta sisään pelastukseen niin vasta silloin mä voin olla varmallisoitunut pelstuksestain, en varmaankaan ennen sitä kässeevääkkään pelastusvarmuullisuuttain. Mä en kyllä aijo koskaan luopua uskostain Jeesukseen, en sitä koskaan voisi tehjä, koska silloin valehtelisoisin ihtelleni, ja siihen en voi, koska ymmärrän uskoni Jeesukseen arvon suuruujen, ei mulla suurenpaa aarretta oukkaan kuin tuo usko Jeesukseen.
Siltikään en pelastusvarmuutta saa tavoitettua eikä se ole välijäkään, päivä kerrallaan ja jonakin päiänä asija sitten selvijää mulle olinko dorka vai välkky poika.
Selef Urge
Kim Jong Ung on julistettu jumalaksi Pohjois-Korejassa
6
78
Vastaukset
Koreassa naiset teki abortteja pelätessään olevansa liian painavia temmattaviksi.
https://www.latimes.com/archives/la-xpm-1992-10-29-mn-925-story.html- Anonyymi
Vähän vanha juttu eikä liitty helluntaihin mitenkään.
Ihmetellä sopii miten tuollaista voi tapahtua lukutaitoisten keskuudessa.
- Anonyymi
Muutaman possusiivun oon jouluna syönyt, ei yhtään karkkia eikä suklaata.
Ei torttujakaan.
Miksi olisin hah !
Ajattelen itämaan tietäjiä istumassa tallissa syömässä torttuja ja glökiä päälle, leekosarja vauvalle, 0 - 3 v. >>Vähän vanha juttu eikä liitty helluntaihin mitenkään.>>
Helluntailais-taustaiset kirkkokunnat ovat aina tykänneet ennustella tempaus-päivämääriä.- Anonyymi
Ajan merkkejä on hyvä seurata liikennemerkkien tapaan.
Joku yliinnokas sitten intoutuu ennustelemaankin. Ja usein menee pieleen.
Jos ei mitään liikettä ole se on kuoleman merkki liulisin.
- Anonyymi
"Mä oon syönyt paljon kinkkua ja paljon suklaata konvehtei. Nyt sitten alkaa kohta paypäcktime, jännittää ylösotto että pääsenkö siihen mukaan. En vaan hihvaa sitä pelastusvarmuutta että se kuuluu mulle kun "ehot täyttyntyneet ovat.""
Turha sinun on mitään ylöstempausta odotella, sillä Gazan lapset itkevät "meillä oli nälkä ja jano ja me olimme outoja, alastomia ja sairaita, mutta sinä vain siunailit meidän murhaajiamme kinkkua mässätessäsi."
Kun sinut alastemmataan teidän hörhöjen iankaikkisiin grillibileisiin, niin hyvällä onnella saatat päästä samaan vartaaseen palvomasi Netanjahun kanssa.
https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?pglt=297&q=juice+sika+youtube&cvid=94e6628d7ee948e4b2fc6d066c20b149&gs_lcrp=EgRlZGdlKgkIABBFGDsY-QcyCQgAEEUYOxj5BzIGCAEQRRg5MgYIAhAAGEAyBggDEAAYQDIGCAQQABhAMgYIBRAAGEAyBggGEEUYPDIGCAcQRRg8MgYICBBFGDzSAQgzMzM4ajBqMagCALACAA&PC=HCTS&ru=/search?pglt=297&q=juice+sika+youtube&cvid=94e6628d7ee948e4b2fc6d066c20b149&gs_lcrp=EgRlZGdlKgkIABBFGDsY-QcyCQgAEEUYOxj5BzIGCAEQRRg5MgYIAhAAGEAyBggDEAAYQDIGCAQQABhAMgYIBRAAGEAyBggGEEUYPDIGCAcQRRg8MgYICBBFGDzSAQgzMzM4ajBqMagCALACAA&FORM=ANNTA1&PC=HCTS&mmscn=vwrc&mid=ECC3AF7C13C2D9C328DAECC3AF7C13C2D9C328DA&FORM=WRVORC
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942