siellä on monenlaista raakkua jotka kuolee tuon toiminnan takia !
Eikö olisi aika lopettaa Ukrainan sodan tukeminen jotta merten pohjan kyntäminen laivan ankkureilla samalla loppuisi ?
Saastuttaa se Eu:n ja Venäjn välinen sotakin Ukrainasta aika paljon !
Ei panssarivaunuissa ja muissa sota härveleissä ole katalysaattoreita !
Mitä kaikkea muuta tuhoa meren pohjan kyntäminen aiheuttaa kuin putkirikkoja ?
5
224
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sanomaan nuo asiat sodan aloittaneelle Venäjälle niin se olisi oikea osoite merenpohjan kyntäjille. Hölmöintä on siitä syyttää suomalaisia veronmaksajia ja heidän lapsiaan.
- Anonyymi
Ei kukaan voi niin hölmö olla että syyttää suomalaisia Suomenlahden putkirikosta!!! Se olisi jo tyhmyyden huippu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan voi niin hölmö olla että syyttää suomalaisia Suomenlahden putkirikosta!!! Se olisi jo tyhmyyden huippu.
Kyllä syytteleviä hölmöjä Suomessa riittää. Katso vaikka palstan eri ketjuja. Muutamassa joskus todellinen aihekin, mutta pääasiassa kateuden tuloksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin joku desantti syyttää ja ollut ennenkin ryssia puolustamassa.
- Anonyymi
Ei ollut pelkästään putkirikko vaan samalla meni sähkönsyöttö Viroon poikki ja myös 4 televiestintäkaapelia. Sähköyhteyden korjaus kalleinta ja aikaa vievin. Todellako joku vielä puolustaa tuollaista terrorismia !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744