Paavalin kielet oli glossolaliaa

Anonyymi-ap

Oikea kielilläpuhumisen armolahja toimi vain yhden päivän aikana Jerusalemissa helluntaina. Se tarkoitti oikeilla vierailla kielillä puhumista. Sitä varten Pyhä Henki tuli näkyvällä tavalla apostolien pään päälle.

"Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
Apt.2:8

Paavali ei sitä edes nähnyt, vaan oli siihen aikaan vielä tappohommissa.

Paavalin molotukset jälkeenpäin Korintossa sai aikaiseksi hänessä asustellut Saatanan enkeli, joka sai miehen täysin sekaisin Korintinssa puhumaan sekavia molotuksia eli glossolaliaa. Mies koitti ensin puolustella asiaa, mutta lopulta varoitti siitä toisiakin. Missään muussa seurakunnassa ei molistu Paavalin tavoin glossolaliaa.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

16

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ap. t. 26:14

Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Demoni ei lähtenyt pois Paavalista rukouksista huolimatta, vaan oli mukana lähetysmatkoilla aina Roomassa tapahtuneeseen pahaan äkkikuolemaan asti.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

• Anonyymi

Paha enkeli ei noussut lentoon "depart from me"

King James -käännös

For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
        2.Kor.12:8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha enkeli ei noussut lentoon "depart from me"

King James -käännös

For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
        2.Kor.12:8

Paha enkeli sai Paavalin lisäämään omia valheitaan totuuden sanan sekaan, eikä Paavali pitänyt sitä pahana ollenkaan, puhumattakaan, että se olisi ollut hänen mielestän syntiä.

Paavali ajatteli, että sopivissa kohdissa valheistä on vain hyötyä ja että ne kirkastavat Jumalan sanaa.

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta: Tarkoitus pyhittää keinot!

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha enkeli sai Paavalin lisäämään omia valheitaan totuuden sanan sekaan, eikä Paavali pitänyt sitä pahana ollenkaan, puhumattakaan, että se olisi ollut hänen mielestän syntiä.

Paavali ajatteli, että sopivissa kohdissa valheistä on vain hyötyä ja että ne kirkastavat Jumalan sanaa.

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta: Tarkoitus pyhittää keinot!

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.

Paavalismi kukoisti.

Paavali hajotti ja repi seurakuntia omilla vierailla opeillaan. Vain osa lähti seuraamaan Paavalia. Sitä oppisuuntaa kutsutaankin "Paavalismiksi".
        Tilanne johti siihen, että erilaisia kirjoituksia laitettiin Paavalin nimissä kirjoitetuksi, vaikka se ei ole totta, on selvinnyt Raamatun tutkimuksessa.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalismi kukoisti.

Paavali hajotti ja repi seurakuntia omilla vierailla opeillaan. Vain osa lähti seuraamaan Paavalia. Sitä oppisuuntaa kutsutaankin "Paavalismiksi".
        Tilanne johti siihen, että erilaisia kirjoituksia laitettiin Paavalin nimissä kirjoitetuksi, vaikka se ei ole totta, on selvinnyt Raamatun tutkimuksessa.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

Paavali ei ollut Jeesuksen valitsema Karitsan apostoli.

Paavali ei kuulu tähän joukkoon.

Uudessa Jerusalemissa ei ole mitään Paavalin perustuksia, pilareita eikä portteja.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi

Pietari kirjoitti, että Paavalin rienaajat joutuu kadotukseen!
      Eli turha sinun Paavalin rienaajan on tänne kirjoitella!

• Anonyymi

Pietari oli ailahtelevainen luonne.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

• Anonyymi

Monet kirjoitukset on Paavalismin tuotoksia, joiden kirjoittaja ei välttämättä ole se, jonka nimiin kirjoituksen on laitettu.

Esim. koko Markuksen evankeliumin loppu on täysin tuntemattoman henkilön runoilua satojen vuosien perästä kirkolliskokousta varten. Teksti ei ole Markuksen puhetta eikä Jeesuksen puhetta ollenkaan.

Asiasta on varoitus -92 Mark.16:9 kohdalla

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pietari oli ailahtelevainen luonne.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Kerro pakkovauvakastettu mitä "raamattua" luet.

• Anonyymi

Jeesus varoitti oikeita Karitsan apostoleita hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, jotka yrittävät eksyttää valittuja eli Juutalaisia pois Isiensä uskosta Aabarahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaan.

Matt.24:24
      " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi

Helluntailaiset valehtelevat, että helluntaina Jerusalemissa puhuttiin sekavilla kielillä siansaksaa.

Samoin he jättävät kertomatta, että helluntaina kastettiin 3000 syntistä vedestä ja Hengestä pelastukseen.

Yhdessä ja samassa kristillisessä kasteessa oli vesi, Henki ja sovintoveren osallisuus.

• Anonyymi

"Helluntailaiset valehtelevat, että helluntaina Jerusalemissa puhuttiin sekavilla kielillä siansaksaa."

Pakkovauvakastettu todista tämä väitteesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Helluntailaiset valehtelevat, että helluntaina Jerusalemissa puhuttiin sekavilla kielillä siansaksaa."

Pakkovauvakastettu todista tämä väitteesi!

Useamman kerran kylvetetty on taas vauvojensa lumoissa

Se vihaa uskovia ja herjaa näitä pakkovauvakastetuiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useamman kerran kylvetetty on taas vauvojensa lumoissa

Se vihaa uskovia ja herjaa näitä pakkovauvakastetuiksi

Eipä osannut todistaa väitettään!
        Herjauksen sakramentti toimii pakkovauvakastetuilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä osannut todistaa väitettään!
        Herjauksen sakramentti toimii pakkovauvakastetuilla!

Useamman kerran kylvetetyn sakramentteja on herjaaminen ja raiskaaminen

Siksi se herjaa uskovia pakkovauvakastetuiksi

• Anonyymi

Voisiko olla mitään tärkeämpää asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe