Janne Kataja kertoo kuinka venäläisten asiakkaiden puuttuminen vei hänen lelukauppansa konkurssiin. Näin kävi monelle muulle suomalaiselle yrittäjälle, mutta monikaan ei uskalla tai halua myöntää asiaa.
Nyt kysymys kuuluukin, mistä korvaavat asiakkaat hankitaan / saadaan tilalle ?
Janne Kataja puhuu niinkuin asia on
7
528
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinkin Itä-Suomessa tilanne on juurisama.
- Anonyymi
No mutta sehhän oli super Marinin vika niinku oli korona .
- Anonyymi
Perspersut eivät kyllä mitään osaa eivätkä ymmärrä.
Yksinkertaista on ajattelu ja elämä kun kaikki on Marinin vika.
Noudatan samaa perskokkare kaavaa ja sanon, että liukas keli on Purran vika.
Paskan haju joka tulee viemäristä on Mestari Hallan vika.
Bussi joka onmyöhässä on persujen vika…….kylläpä onkin elämä helppoa !
- Anonyymi
Vaikka venäläisiä vihataan, niin tosiasia on , että venäläiset toivat rahaa suomalaisille yrityksille.
- Anonyymi
Nythän on maailman yrittäjä myönteisin hallitus . Miksei se toimi ? Korvaavat asiakkaat yrityksille ? Eipä taida onnistua.
- Anonyymi
Koksupersut ovat kusseet omille kintuilleen, koska ovat tuhonneet Suomentalouden. Konkurssit ja työttömyys kasvaa. Terv.huolto tuhottu. Ja sotakin on vainajan kysymys.
Onnea kaikille koksupersuja äänestäneille. Hyvin tehty. - Anonyymi
Suomen huono ulkopolitiikka on aiheuttanut valtavan määrän konkursseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974