Janne Kataja kertoo kuinka venäläisten asiakkaiden puuttuminen vei hänen lelukauppansa konkurssiin. Näin kävi monelle muulle suomalaiselle yrittäjälle, mutta monikaan ei uskalla tai halua myöntää asiaa.
Nyt kysymys kuuluukin, mistä korvaavat asiakkaat hankitaan / saadaan tilalle ?
Janne Kataja puhuu niinkuin asia on
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinkin Itä-Suomessa tilanne on juurisama.
- Anonyymi
No mutta sehhän oli super Marinin vika niinku oli korona .
- Anonyymi
Perspersut eivät kyllä mitään osaa eivätkä ymmärrä.
Yksinkertaista on ajattelu ja elämä kun kaikki on Marinin vika.
Noudatan samaa perskokkare kaavaa ja sanon, että liukas keli on Purran vika.
Paskan haju joka tulee viemäristä on Mestari Hallan vika.
Bussi joka onmyöhässä on persujen vika…….kylläpä onkin elämä helppoa !
- Anonyymi
Vaikka venäläisiä vihataan, niin tosiasia on , että venäläiset toivat rahaa suomalaisille yrityksille.
- Anonyymi
Nythän on maailman yrittäjä myönteisin hallitus . Miksei se toimi ? Korvaavat asiakkaat yrityksille ? Eipä taida onnistua.
- Anonyymi
Koksupersut ovat kusseet omille kintuilleen, koska ovat tuhonneet Suomentalouden. Konkurssit ja työttömyys kasvaa. Terv.huolto tuhottu. Ja sotakin on vainajan kysymys.
Onnea kaikille koksupersuja äänestäneille. Hyvin tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824331
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784273Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4943814- 1503411
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.542835- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211