Miten olet varautunut pian alkavaan sotaan Naton ja Venäjän välillä, mikä käydään Suomenlahden alueella, sekä Suomen ja Venäjän rajaseudulla.
Miten olet varautunut pian alkavaan sotaan Naton ja Venäjän välillä?
24
347
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on vajaa paketti Koulunäkkiä ja kaffekupillinen kinkunrasvaa. Riittääkö?
- Anonyymi
Joo huomattu on ja olenkin jo varautunut jos tiedät mitä tarkoitan ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo huomattu on ja olenkin jo varautunut jos tiedät mitä tarkoitan ..
Kinkunrasva on varmaankin tarkoitettu Koulunäkin päälle.
Jospa hankkisit vaikkapa Tummelia pahinta tuskaasi helpottamaan,
tiedät varmaan mitä tarkoitan...
- Anonyymi
Metalli romut on viety kaikki kierrätykseen, jos niistä on apuva!
- Anonyymi
no ei semmosta tule ,nöet unta ,,se on viimeinen paikka tää Suomi mihin venäjä hyökkää ja mihin sen ei kannata missään tapauksessa hyökätä ,mieti nyt vähän mitä puhut !
- Anonyymi
Umpityhmähän putin on mutta ei niin tyhmä että tänne hyökkäisi. Pohjois-Korean talipallosta en olisi niinkään varma. Se tykkää katsella äksöniä.
- Anonyymi
Jos Suomeen tulee atomipommi niin säteily tappaa venäjän alueellakin. Mutta eihän Putinia kiinnosta vaikka saastuu oma maakin..
- Anonyymi
Minä olen varautunut siten että teemme vasta hyökkäyksen ja etenemme Moskovaan asti. Ja valtaamme myös pohjoisesta alueita Jäämerelle asti.
Mutta tärkeintä on saada Moskova haltuun ja vähän ylikin että on puskuri aluetta.- Anonyymi
Jatkosodassa Suomi pääsi etenemään hyvinkin pitkälle, jopa Laatokan ohikin. - Valitettavasti kävi niin ikävästi että Yhdysvallatkin oli meitä vastaan, sillä se toimitti Neuvostoliitolle raskasta aseapua. No Suomi otti kovasti takapakkia ja kärsi lopulta ankaran tappion tuossa sodassa...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jatkosodan_hyökkäysvaihe#/media/Tiedosto:Suurin_Suomi.PNG - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkosodassa Suomi pääsi etenemään hyvinkin pitkälle, jopa Laatokan ohikin. - Valitettavasti kävi niin ikävästi että Yhdysvallatkin oli meitä vastaan, sillä se toimitti Neuvostoliitolle raskasta aseapua. No Suomi otti kovasti takapakkia ja kärsi lopulta ankaran tappion tuossa sodassa...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jatkosodan_hyökkäysvaihe#/media/Tiedosto:Suurin_Suomi.PNGMutta nyt ei Venäjä saa enää materiaaliapua Usasta ja siltä onkin tankit loppumassa
- Anonyymi
Huomaa ettei aloittaja ole perillä asioista..ei NATO ole valtio!
- Anonyymi
Karjala ja Petsamo takaisin Suomelle! Oletko valmis?
- Anonyymi
Minä olen urheillut ja syönyt hyvin. Olen hyvässä kunnossa ja motivoitunut. Ajatukseni on että Pietariin asti etenemme etelässä. Laatokka tottakai Suomelle ja pohjoisessa valtaamme jäämerelle asti.
- Anonyymi
Joo,Ylätuloomassa on iso järvi mihin saisi tehtyä ison jääradan.
- Anonyymi
Me muijan kanssa otettiin samovaari kunniapaikalle ja keitetään hyvää tsajua
vapauttajille.- Anonyymi
Vapautan sinun muijasi kyllä.. jos tiedät mitä tarkoitan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapautan sinun muijasi kyllä.. jos tiedät mitä tarkoitan..
Tummelia sinulle on jo ehdotettu tuossa ylempänä. Tuskinpa sinua naiset kiinnostaa...
- Anonyymi
Ryssän armeijalla ei ole varaa alottaa sotaa Natonkaa, pösilö!!!
- Anonyymi
Ryttä on ryttä vaikka voissa paittait.
- Anonyymi
Ostin panoksia säkillisen.
- Anonyymi
Luikin karkuhun, ruattihin
- Anonyymi
En varaudu mitenkään. Ei ryssä Suomeen sekaannu. Ryssikööt vaan keskenään....
- Anonyymi
En lähde "käpykaartiin" niin kun Lapualla oleilevat ukrainalaiset miehet.
Jos paappamme ja isämme olisivat lähteneet karkuun vuosina 1939-44, puhuisimme nyt eri kieltä. Mietis sitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191