Se on täys fakta. Senkö takia se pelottaa ja ahdista ,jos joku ihminen välittää, pitää aidosti ja haluaa aidosti toiselle hyvää? Tunneintensiteettini on niin korkea, moni kokee sen uhkana, mutta jos se ei olis korkea, niin en välittäis ja olisin yhtä perseestä kuin muutkin miehet. Oon kokeillut suhteita ihmisten kaa joista en "välitä" samal taval ja rakasta täl intensiivisyydel ja voin sanoa, että siitä ei tuu mitään.
Kartat ihmistä joka välittää ja rakastaa, koska olet kokenut kaltoinkohtelua/pahoinpitelyä lapsena, haet suhteisiin ihmisten kaa, jotka antavat sinulle sitä samaa kohtelua mitä vanhempasi. Kaverisi kokee pakkomielteiset nepsyt uhkana, tai näkee minut narsistina, kyllä mä tiedän kaiken.
Mut sä et silti tuominnut mua ikinä. Välil tuntuu, että ymmärrät.. jopa paremmin kuin kukaan muu jolle oon puhunut.. <3 Vai onko se sulle suuri pettymys, jos en ookkaan niin epäterveellinen ihminen, joka kaltoinkohtelis sua? :c, en voi esittää jotain mitä en oo, luonne ei anna periks, vaikka yrittäisinkin olla välinpitämätön ja "julma", se ei vaa toimis, kun tuntee niin vahvasti ja haluaa rakastaa.
Ehkä juuri siksi kiinnyn enemmän jos ihminen ei välitä musta ;(, se tuntuu normaalilta, ollaan kuin kaks magneettia, vedetään toisiamme puoleen kun + - puolet on oikein päin, mut väärinpäin karkotetaan vaa toisemme.
Mut jos ei päädytä yhteen niin meenkö vaan entistä enemmän rikki? Ja rikonko vaan kaikki, jotka tulee tielle? En tiedä... se epätoivo ja toivottomuus on niin valtavaa, koska tiedän et oon sua etsinyt kaikki nää vuodet, tiiän vaa et sus on se joku, mystinen maailmankaikkeuden avain, ollaan pelaajia npc maailmas, tai jotai vastaavaa ;3.
Suurinosa ihmisistä ei välitä
5
185
Vastaukset
Se oletus, että ei sais olla voimakkaita, pakkomielteisen vahvoja tunteita toista kohtaan on täyttä hömppää, en halua olla sellaisessa suhteessa, jossa en välitä ja osoita arvostusta toista kohtaan, muuten kuin väkisin, sen pitää tulla luonnostaan ja sydämestäni, ja valitettavasti se tulee luonnostaan vaan niille joilla on oma mielenmaisema, jotka on kauniita, epäitsekkäämpiä ,ihania ja super rakastettavia kuten hän... <3
- Anonyymi
Mulla on ollut pakkomiellettä joskus.
Vaikka olisitte yhdessä, pakkomielteestä olisi silti haittaa. Se voisi tuhota suhteen, vaikka ymmärrän hyvin miten paljon se merkitsee sulle antaa kaikkensa hänelle - yritän vain sanoa, että vaikka se tuntuu hyvältä välillä, se on oikeastaan todella haitallista.
Toivon että pidät itsestäsi huolen.
-nukkeYmmärrän ton pointin ja huolen. Koen kuitenkin että hänen seura ja energia rauhotti mua ja sai mun olon turvalliseks. En tiiä kestäiskö/pitäiskö hän jos olisin ylihuolehtiva ja rakastava, en kuiteskaa näkis et mun tarttis 24/7 olla hänes kii. En oo kovin mustasukkainen niin en ainkaa rajoittais tai vainoontuis hänen menemisistään mitenkään.
Se voi olla tosi haitallista, mut haluun myös aidosti antaa toiselle kaikkeni ja tehä onnelliseks, näen et maltillisena se ei välttis ees ois ongelma.
- Anonyymi
Kyllä mä sanoisin, että suurin osa ihmisistä välittää kyllä ja rakastaa aidosti, mutta ei noin pakkomielteisesti ja överisti, kuin sinä. Nuorilla tyypillisempää tuo. Ja luultavasti juuri näin, että tykkäät "saalistaa"...toisesta tulee kiinnostavampi, kun hän ei suoraa kapsahdakaan syliisi.
Kirjoituksessasi silmiini pistää se, että nostat itseäsi narsistimaisesti jalustalle, että olisit näine tunteinesi parempi, kuin muut miehet...mutta sen päättää tässä tapauksessa Veera onko se parempaa vai liikaa hänelle. Se on myös narsistimaista käytöstä, että pyrit väkisin saamaan tahtosi läpi ja mollaat hänen lähipiiriä. Olen seurustellut monta vuotta narsistin kanssa ja hän pyrki haukkumaan kaikki lähipiiristäni, että hylkäisin heidät ja minulle jäisi vain hän elämääni. Lisäksi narsisti on juuri se, jolla on kova tarve kontrolloida asioiden kulkua ja manipuloida asioitaan itselle edulliseen suuntaan. En sano, että olisit narsisti, mutta käytöksessäsi on sellaisia tuttuja vivahteita. En sano tätä myöskään pahalla ja toivon sinulle vain hyvääTiedän, oon nähnyt miten suurinosa miehistä/ihmisistä kohtelee niiden kumppaneita suhteissa. En sano et oon parempi, sanon vaan että välitän aidosti ja haluan aidosti toiselle parasta, monessa suhteessa ihmiset ei välitä yhtä paljoa.
En oo mollannut hänen lähipiiriään, kyseenalaistan vaan sitä miten ihmiset jotka ei tunne mua yhtään ja joiden kaa en oo hengannut, voi tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä musta, ja se häiritsee mua. En edes pyri tai halua, että hän hylkää kavereitansa tai eirstämään häntä muista ihmisistä, haluan että hänellä on kavereita ja vapaus päättää ihmisistä joihin tutustuu, koska sen kuuluukin olla niin.
Oon itsekäs, mutta en halua hänelle pahaa, epätoivosuus vaan ajaa mua hulluksi, hän todella tuntuu ainoolta ihmiseltä mulle tässä maailmassa.. ja no et oo väärässä, toinen on kiinnostavampi mitä vähemmän hän minulle huomiota antaa, se on joku psykologinen ilmiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155