Sovinistireppanat tytöttelee. NOLOA!
Ovat hieman ajastaan jäljessä.
Suomi pitää jakaa kahtia nelostien kohdalta ja perskeput sinne itäpuolelle inkeroisiin pois ihmisten ilmoilta.
Maalaisliitto on misogyyninen puolue
22
221
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustalla ollut 4 naista puheenjohtajana, kokoomuksella 0.
Ei tässä siitä ollut kyse vaan palstalla esiintyvästä tytöttelystä ja rakenteellisesta sovinismista.
Ei nykypäivänä tuollaisia lasketa montako naista ollut puheenjohtajana. Tasa-arvohan on itsestäänselvyys.
Vai eikö ole?
Palstan kaksi keskustalaista upseeria todistavat toista.- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Ei tässä siitä ollut kyse vaan palstalla esiintyvästä tytöttelystä ja rakenteellisesta sovinismista.
Ei nykypäivänä tuollaisia lasketa montako naista ollut puheenjohtajana. Tasa-arvohan on itsestäänselvyys.
Vai eikö ole?
Palstan kaksi keskustalaista upseeria todistavat toista.Joten riittää, että ainoastaan "majuri" siirretään sinne Inkeroisiin. Muun muassa käyttämiensä murresanojen perusteella hän asuu jossain Oulun seudulla, jonka läpi nelostie kulkee.
- Anonyymi
Vai eikö ole?
Palstan kaksi keskustalaista upseeria todistavat toista.Persuilta oppineet huonot tavat.
- Anonyymi
Vai eikö ole?
Palstan kaksi keskustalaista upseeria todistavat toista.Ei tasarvo ole vieläkään itsestään selvyys eräille, kuvittelevat ettei nainen kykene samaan kun miehet.
Naisia on toiminnanjohtajana monessa isossa firmassa pankeissa ynnä muissa laitoksissa . Mutta aina vaan on miehiä joilla ei ole tasa-arvoisuudesta mitään tietoa eivätkä kykene edes kehittymään muiden tasolle .
Naapurin pappa oli kauhuissaan kun vaihdoin itse autooni talvirenkaat. Ja sanoi että älä nyt ala itse tuota tekemään se on miesten työtä , siis missä lukee että renkaan vaihto on miesten työtä ainoastaan eräiden ennakkoluuloissa.
Olen aina vaihtanut autooni itse renkaat vaikka olenkin pieni nainen ei kai siinä mitään erikoista ole kun vaan ruuvaa ruuvit paikalleen sen osaa lapsikin .
Kunnanvaltuustoissa kun on naisia puhumassa niin auta armias mitä ilmeitä nämä käävät antavat toisilleen ei uskoisi että ovat niin lapsellisia .
Lapsen lapsi joka on tyttö ajaa metsä traktoria ja lastaa tukkia rekkoihin sekin kuulemma on miesten työtä. Tuttavan tyttö on poliisi ja hyvin hoitelee hommansa,
Työkaverin pieni tyttö ajaa rekkaa perävaunulla pitkiä matkoja ja osaa hommansa . Niin että naiset osaa sen mistä ovat kiinnostuneita , entäs miehet sitten , nämä vanhat miehet kun vaimo kuolee niin ei heillä ole aavistustakaan miten keitetään tee vesi edes puhumattakaan ruuan laitosta ja pesukoneen käytöstä. On näitä nähty . Niin että olisivat hiljaa ja opettelisivat ajoissa kodin asiat jos sattuu että vaimo lähtee ennemmin ettei mene sormi suuhun kun nälkä yllättää . Ja vaimoille sanoisin että opettavat miehensä tekemään ruokaa ja pesemään pyykkiä koneella , jos niin käy että vaimo saa sairauden eikä jaksa tai että hän kuolee . Anonyymi kirjoitti:
Ei tasarvo ole vieläkään itsestään selvyys eräille, kuvittelevat ettei nainen kykene samaan kun miehet.
Naisia on toiminnanjohtajana monessa isossa firmassa pankeissa ynnä muissa laitoksissa . Mutta aina vaan on miehiä joilla ei ole tasa-arvoisuudesta mitään tietoa eivätkä kykene edes kehittymään muiden tasolle .
Naapurin pappa oli kauhuissaan kun vaihdoin itse autooni talvirenkaat. Ja sanoi että älä nyt ala itse tuota tekemään se on miesten työtä , siis missä lukee että renkaan vaihto on miesten työtä ainoastaan eräiden ennakkoluuloissa.
Olen aina vaihtanut autooni itse renkaat vaikka olenkin pieni nainen ei kai siinä mitään erikoista ole kun vaan ruuvaa ruuvit paikalleen sen osaa lapsikin .
Kunnanvaltuustoissa kun on naisia puhumassa niin auta armias mitä ilmeitä nämä käävät antavat toisilleen ei uskoisi että ovat niin lapsellisia .
Lapsen lapsi joka on tyttö ajaa metsä traktoria ja lastaa tukkia rekkoihin sekin kuulemma on miesten työtä. Tuttavan tyttö on poliisi ja hyvin hoitelee hommansa,
Työkaverin pieni tyttö ajaa rekkaa perävaunulla pitkiä matkoja ja osaa hommansa . Niin että naiset osaa sen mistä ovat kiinnostuneita , entäs miehet sitten , nämä vanhat miehet kun vaimo kuolee niin ei heillä ole aavistustakaan miten keitetään tee vesi edes puhumattakaan ruuan laitosta ja pesukoneen käytöstä. On näitä nähty . Niin että olisivat hiljaa ja opettelisivat ajoissa kodin asiat jos sattuu että vaimo lähtee ennemmin ettei mene sormi suuhun kun nälkä yllättää . Ja vaimoille sanoisin että opettavat miehensä tekemään ruokaa ja pesemään pyykkiä koneella , jos niin käy että vaimo saa sairauden eikä jaksa tai että hän kuolee .Näinpä. Itse en alkaisi missään olosuhteissa vaihtamaan itse renkaita. Täysi tumpelo kun käsistäni olen. Ruokaa sen sijaan osaan laittaa ja hyvääkin sellaista.
Mitä Marinin tulee nii kyllähän myös iltapäivälehtien kokoomustoimittajat pandemian aikaan lietsovat parhaansa mukaan ajojahtia.
Toki olen työurani tehnyt ns. naisvaltaisilla aloilla lääketeollisuudessa ja apteekissa eikä näissä edes koskaan keskusteltu sukupuolesta koska asialla ei ollut mitään merkitystä.
Niin ja Jumalan kiitos olen ns. isätön äidin kasvattama poika. Isäni kuoli ollessani 12 vuotias. Näistä äidin kasvattamista pojista tulee kunnon miehiä.Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Näinpä. Itse en alkaisi missään olosuhteissa vaihtamaan itse renkaita. Täysi tumpelo kun käsistäni olen. Ruokaa sen sijaan osaan laittaa ja hyvääkin sellaista.
Mitä Marinin tulee nii kyllähän myös iltapäivälehtien kokoomustoimittajat pandemian aikaan lietsovat parhaansa mukaan ajojahtia.
Toki olen työurani tehnyt ns. naisvaltaisilla aloilla lääketeollisuudessa ja apteekissa eikä näissä edes koskaan keskusteltu sukupuolesta koska asialla ei ollut mitään merkitystä.
Niin ja Jumalan kiitos olen ns. isätön äidin kasvattama poika. Isäni kuoli ollessani 12 vuotias. Näistä äidin kasvattamista pojista tulee kunnon miehiä.Eli meillä vaimo ottaa tarvittaessa vasaran käteen eikä siinä meidän mielestä ole mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tasarvo ole vieläkään itsestään selvyys eräille, kuvittelevat ettei nainen kykene samaan kun miehet.
Työkaverin pieni tyttö ajaa rekkaa perävaunulla pitkiä matkoja ja osaa hommansa . Niin että naiset osaa sen mistä ovat kiinnostuneita , entäs miehet sitten , nämä vanhat miehet kun vaimo kuolee niin ei heillä ole aavistustakaan miten keitetään tee vesi edes puhumattakaan ruuan laitosta ja pesukoneen käytöstä. On näitä nähty . Niin että olisivat hiljaa ja opettelisivat ajoissa kodin asiat jos sattuu että vaimo lähtee ennemmin ettei mene sormi suuhun kun nälkä yllättää . Ja vaimoille sanoisin että opettavat miehensä tekemään ruokaa ja pesemään pyykkiä koneella , jos niin käy että vaimo saa sairauden eikä jaksa tai että hän kuolee .Miehiä, jotka eivät osaisi valmistaa ruokaa tai käyttää pesukonetta, ei ole ollut vuosikymmeniin kuin harvoja, sillä enää ei siirrytä äidin luota suoraan naimisiin. Tilastojen mukaan sinkkuna eläminen on vieläpä pitkittynyt tämän vuosituhannen puolella, mitä pidetään yhtenä syynä nykyisiin alhaisiin syntyvyyslukuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehiä, jotka eivät osaisi valmistaa ruokaa tai käyttää pesukonetta, ei ole ollut vuosikymmeniin kuin harvoja, sillä enää ei siirrytä äidin luota suoraan naimisiin. Tilastojen mukaan sinkkuna eläminen on vieläpä pitkittynyt tämän vuosituhannen puolella, mitä pidetään yhtenä syynä nykyisiin alhaisiin syntyvyyslukuihin.
"Miehiä, jotka eivät osaisi valmistaa ruokaa tai käyttää pesukonetta, ei ole ollut vuosikymmeniin kuin harvoja"
Riippuu ikäluokasta. Alle 40-vuotiaista lähes kaikki ovat sukupuolineutraaleja (vrt. sovinisti-feministi) kotitöissä, mutta yli 40-vuotiaista enemmistö on sukupuolitettuja käytänteitä suosivia eli sovinisteja ja vähemmistö feministejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miehiä, jotka eivät osaisi valmistaa ruokaa tai käyttää pesukonetta, ei ole ollut vuosikymmeniin kuin harvoja"
Riippuu ikäluokasta. Alle 40-vuotiaista lähes kaikki ovat sukupuolineutraaleja (vrt. sovinisti-feministi) kotitöissä, mutta yli 40-vuotiaista enemmistö on sukupuolitettuja käytänteitä suosivia eli sovinisteja ja vähemmistö feministejä.Kotitöiden jakaminen ilman sukupuolirajoja on ollut luonnollista jo alle 80-vuotiaille. Alkoihan yksinasumisvaihe pakostakin jo 1960-luvulla, kun suomalaiset muuttivat opiskelemaan ja asumaan työelämävaiheessakin "bokseissa" ja "kämpillä". Kun sitten mentiin naimisiin, kotirouvia ei enää juurikaan enää ollut.
Sen myönnän, että ruoanlaitto on ollut perheissä myöhempään naisten harteilla, mutta pitkälle vapaaehtoisuuden tietä. Paistettu lenkkimakkara kuoriperunoiden kera päivästä toiseen ei miellytä terveysvaatimuksia korostavia naisia. Sen sijaan kotitaloustyöt, jotka tehdään koneella (esimerkiksi pyykinpesu ja imurointi) kiinnostavat sovinistisiakin miehiä.
- Anonyymi
Kaikki persut venäjälle. HETI.
- Anonyymi
Komppaan. Samoin kaikki kokkareet kuuluvat Venäjälle.
Näin ollen PerSKokkareiden kuuluu muuttaa Putte-possun ja Kirillin huostaan.
- Anonyymi
Saksalainen Bild-lehti on huomioinut näyttävästi Sdp:n tuoreen johdon nuoruuden edesottamuksista.
”Hitler-tervehdysbileet ja kissan murha – Suomen demarijohtajien häijy menneisyys”.
Jutussa kerrotaan Sdp:n tuoreen puheenjohtajan Antti Lindtmanin esiintymisestä 23 vuotta sitten valokuvassa, jossa joukko nuoria miehiä poseeraa alastomina kommandopipot ja tonttulakit päässä. Kuvassa heistä kaksi tekee natsitervehdystä. Kuva alkoi levitä kesällä verkossa.
https://images.sanoma-sndp.fi/a4e0709cbc16705c6615b49e80995046.jpg/normal/978.webpPalstan kehoite. Keskustele Suomen Maalaisliitosta ja sen harjoittamasta politiikasta.
SDP:llä oma palsta.- Anonyymi
Palstan kehoite. Keskustele Suomen Maalaisliitosta ja sen harjoittamasta politiikasta.
SDP:llä oma palsta.Ei siis kehota lestanhuutoon, ei muiden mollaamiseen ei jatkuvaan vainoamiseen. HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Palstan kehoite. Keskustele Suomen Maalaisliitosta ja sen harjoittamasta politiikasta.
SDP:llä oma palsta.Sosialisteilla on onneksemme Suomessa huono lapsilykky... Tuomioja, Sorsa ja nyt sitten tämä Lindtman, joka mummoilee...
- Anonyymi
SDP:llä oma palsta.Antti parka kärähti rannerenkaittensa vuoksi natseilusta...
https://preview.redd.it/breaking-news-sdp-politician-antti-lindtman-supected-of-v0-z81ypdrkd0ab1.png?auto=webp&s=2f29d1d0a0204aa3aa6f95f7aa0a9618a99e1292 Anonyymi kirjoitti:
Sosialisteilla on onneksemme Suomessa huono lapsilykky... Tuomioja, Sorsa ja nyt sitten tämä Lindtman, joka mummoilee...
Peltoeemelit häviää kyllä sukupuuttoon kun tukiaiset lakkautetaan ja avohakkuut kielletään...
Ja taas pikku maalaisliiton sovinisti "mummoiluineen".
NOLOA!- Anonyymi
Peltoeemelit häviää kyllä sukupuuttoon kun tukiaiset lakkautetaan ja avohakkuut kielletään...
Ja taas pikku maalaisliiton sovinisti "mummoiluineen".
NOLOA!"Ei tässä siitä ollut kyse vaan palstalla esiintyvästä tytöttelystä ja rakenteellisesta sovinismista.
Vai eikö ole?
Palstan kaksi keskustalaista upseeria todistavat toista."
Palsta on pullollaan sinun kirjoittamiasi typeryyksiä. Elät täällä 24/7. Miksi?
Sinä et ymmärrä mitään rakenteellisesta sovinismista. Keskusta on tasa-arvoisin puolue, toisin kuin esim kokoomus jossa tilataksiin mahtuva miesjoukko tekee kaikki päätökset todisti kokoomuslainen kansanedustaja, nykyisin ministeri. Anonyymi kirjoitti:
"Ei tässä siitä ollut kyse vaan palstalla esiintyvästä tytöttelystä ja rakenteellisesta sovinismista.
Vai eikö ole?
Palstan kaksi keskustalaista upseeria todistavat toista."
Palsta on pullollaan sinun kirjoittamiasi typeryyksiä. Elät täällä 24/7. Miksi?
Sinä et ymmärrä mitään rakenteellisesta sovinismista. Keskusta on tasa-arvoisin puolue, toisin kuin esim kokoomus jossa tilataksiin mahtuva miesjoukko tekee kaikki päätökset todisti kokoomuslainen kansanedustaja, nykyisin ministeri.Niin palstan kaksi merkittävintä keskustalaista vaikuttajaa ovat nämä kaksi mainitsemaani upseeria.
Äläkkä pistä persujen syyksi. Eipä heidän mielipiteistään ole irtisanouduttukaan. vaan maalaisliittolaiset ovat olleet hiljaa mikä on hyväksymisen merkki.
Rakenteellinen sovinismi on rasismia
- Anonyymi
Autismikirjon häirion keskushermoston kehityksellinen häiriö, jonka ydinoireita ovat toimintakykyä haittaavat, laaja-alaiset ja pysyvät sosiaalisen vuorovaikutuksen ja kommunikaation erityispiirteet sekä rajoittuneet, toistavat ja joustamattomat käytösmallit, kiinnostuksö en kohteet tai aktiviteetit.
- Anonyymi
Sosiaalisen kommunikaation erityispiirteitä sinulla Kapi todellakin on. HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205756Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222949Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1582647- 262469
- 821684
- 1461565
- 1341414
- 1351038
- 901022
- 91013