Olen keski-ikäsen pariskunnan pienikaluinen mies. Vaimolleni on kertynyt painoa vuosien varrella ja hän on nykyisellään erittäin muodokas nainen. Tästä on aiheutunut se, että en enää yllä oikein kunnolla sisään. Varsinkin lähetyssaarnaajassa saan hädintuskin terskani sisään. Naiminen onkin lähinnä noloa nylkytystä ja vaimoni yleensä selaa puhelinta siinä samalla kun panen parastani. Muutaman minuutin kuluttua lasken siemeneni hänen vatsalleen ja joudun vielä itse siivomaan aiheuttamani sotkun. En ole pystynyt naimaan hänelle orgasmia pitkään aikaan. Hänellä on yöpöydän laatikossa suuri dildo, joka on ilmeisen kovassa käytössä ollessani työmatkoilla. Olen alistunut osaani ja varmaankin päädyn aisankannattajaksi jonkin ajan kuluttua mikä sopii minulle varsin hyvin. Onko tällä palstalla vastaavaa kokemusta muilla miehillä?
Aisuriksi tulossa
Anonyymi-ap
9
1054
Vastaukset
- Anonyymi
Vitun aisuri!! Samaa paskaa joka päivä.
- Anonyymi
Hähää
Menikö kuppi nurin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähää
Menikö kuppi nurinEi mennyt. Harmittaako?
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt. Harmittaako?
Pidä se rämesika pois ihmisten ilmoilta hyh hyh
- Anonyymi00005
Niin pieni munainen mies on sopiva aisuriksi. Ja sinä olet onneksi ymmärtänyt sallia vaimollesi isokullisen miehen👍
- Anonyymi00008
Trololoo ääliöt
- Anonyymi00006
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi00009
Aisuriksi olet tulossa,voihan sitä naisen tyydyttää muutenkin kuin pienellä pelillä..
- Anonyymi00010
Jessus sentään näitä hönöjä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661