Olen keski-ikäsen pariskunnan pienikaluinen mies. Vaimolleni on kertynyt painoa vuosien varrella ja hän on nykyisellään erittäin muodokas nainen. Tästä on aiheutunut se, että en enää yllä oikein kunnolla sisään. Varsinkin lähetyssaarnaajassa saan hädintuskin terskani sisään. Naiminen onkin lähinnä noloa nylkytystä ja vaimoni yleensä selaa puhelinta siinä samalla kun panen parastani. Muutaman minuutin kuluttua lasken siemeneni hänen vatsalleen ja joudun vielä itse siivomaan aiheuttamani sotkun. En ole pystynyt naimaan hänelle orgasmia pitkään aikaan. Hänellä on yöpöydän laatikossa suuri dildo, joka on ilmeisen kovassa käytössä ollessani työmatkoilla. Olen alistunut osaani ja varmaankin päädyn aisankannattajaksi jonkin ajan kuluttua mikä sopii minulle varsin hyvin. Onko tällä palstalla vastaavaa kokemusta muilla miehillä?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Vitun aisuri!! Samaa paskaa joka päivä.
- Anonyymi
Hähää
Menikö kuppi nurin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähää
Menikö kuppi nurinEi mennyt. Harmittaako?
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt. Harmittaako?
Pidä se rämesika pois ihmisten ilmoilta hyh hyh
- Anonyymi00005
Niin pieni munainen mies on sopiva aisuriksi. Ja sinä olet onneksi ymmärtänyt sallia vaimollesi isokullisen miehen👍
- Anonyymi00008
Trololoo ääliöt
- Anonyymi00006
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi00009
Aisuriksi olet tulossa,voihan sitä naisen tyydyttää muutenkin kuin pienellä pelillä..
- Anonyymi00010
Jessus sentään näitä hönöjä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241456
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361062Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella441004Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes88854Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.97737- 67723
- 25700
- 34692
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23610- 8571