Olen keski-ikäsen pariskunnan pienikaluinen mies. Vaimolleni on kertynyt painoa vuosien varrella ja hän on nykyisellään erittäin muodokas nainen. Tästä on aiheutunut se, että en enää yllä oikein kunnolla sisään. Varsinkin lähetyssaarnaajassa saan hädintuskin terskani sisään. Naiminen onkin lähinnä noloa nylkytystä ja vaimoni yleensä selaa puhelinta siinä samalla kun panen parastani. Muutaman minuutin kuluttua lasken siemeneni hänen vatsalleen ja joudun vielä itse siivomaan aiheuttamani sotkun. En ole pystynyt naimaan hänelle orgasmia pitkään aikaan. Hänellä on yöpöydän laatikossa suuri dildo, joka on ilmeisen kovassa käytössä ollessani työmatkoilla. Olen alistunut osaani ja varmaankin päädyn aisankannattajaksi jonkin ajan kuluttua mikä sopii minulle varsin hyvin. Onko tällä palstalla vastaavaa kokemusta muilla miehillä?
Aisuriksi tulossa
Anonyymi-ap
3
424
Vastaukset
- Anonyymi
Vitun aisuri!! Samaa paskaa joka päivä.
- Anonyymi
Hähää
Menikö kuppi nurin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähää
Menikö kuppi nurinEi mennyt. Harmittaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317