Onko ketään laitettu rangaistukseksi pukeutumaan naisten alusvaatteisiin?
Naisten alusvaatteet rangaistuksena
14
611
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehkä ihan noin, mutta pienenä kävelin hankaisen aikana hangen päällä, vaikka minua kiellettiin, koska siinä alla oli oja.
Humpsahdin siitä läpi, ja kastelin tietysti kaikki vaatteeni, joten jouduin pukeutumaan serkkutytön vaatteisiin, jotka olivat ehkä rangaistuksen omaisesti todella tyttömäiset.- Anonyymi
Olisiko kertoa yksityiskohtia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko kertoa yksityiskohtia?
No mitäs tähän osaisi sanoa. Lapsena luulin, että olin varmaan ainoa jolle oli käynyt näin, ja siksi se tuntui sitäkin nolommalta. Nyt kun foorumeja lukee, niin ehkä se ei olekaan niin harvinaista.
Tietysti se oli hauskaa kun pystyi kävelemään hangen päällä, ja tietysti se kiellettiin, kun se oli hauskaa.
Tietysti kävelin hangen päällä kun kiellettiin, ja tietysti siinä kävi niin, että se hanki petti, ja siellä alla oli oja, joka ei tietenkään ollut umpijäässä.
Olihan siinä sitten sellainen vattuilun maku, kun serkkutytön kaapista löytyi vain sellaiset yli imelät pikkarit ja ensiliivit. Pikku veitikka nousi ihan seisten protestoimaan sitä, että hänet sullottiin elämänsä ahtaimpiin oloihin pitsisomisteilla vahvistetun tiukan nylonin toimesta.
Eikä serkkutytön kaapista löytynyt edes housuja, vaan paita ja hame sukkiksineen.
Kyllä se ihan aidosti hävetti.
- Anonyymi
Mikä siinä olisi rangaistus?
- Anonyymi
Joutui niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
- Anonyymi
Tuo ei olisi minulle rangaistus , päinvastoin käytän mielelläni naisten alusvaatteet lähes päivittäin kun tyydytän itseäni . Nytkin tätä kirjoitaessa on ihanat rintaliivit, sukkanauhavyö ja nylonit päällä , kiihotun näistä , kohta on pakko runkkaa posliini kullia .
M 64 CD 💃- Anonyymi
Itse puen joskus rintaliivit päälle kun pesen pyykit ja samalla rukkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse puen joskus rintaliivit päälle kun pesen pyykit ja samalla rukkaan
Mee sirkukseen pelle
- Anonyymi
Olisi ihana jos miestissit olisivat niin isot että tarvitsevat liivit tueksi
- Anonyymi
Naisten käytetyt sukkahousut kiihottavat.Etenkin jos tietää että kauniit sääret...t.61ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten käytetyt sukkahousut kiihottavat.Etenkin jos tietää että kauniit sääret...t.61ukm
Mee niuvanniemeen siellä spede vetää nailonit kinttuihin buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede vetää nailonit kinttuihin buaahaa
Pitäisitkö siitä?
- Anonyymi
On. Parikytä vuotta sitten oltiin kaveriporukalla Prahassa ja humalassa eksyttiin bordelliin nauttimaan antimista. Sovittiin jätkien kanssa että tästä ei sitten vahingossakaan puhuta vaimoille/tyttöystäville.
Yhellä kaverilla tuli ero seurustelukumppanista ja jossain riitatilanteessa oli laulanu sille koko keissin. Ja tää nainen mun vaimon ystävä.
Ja tottakai hän oli kieliny asian mun vaimolle.
Vaimo ilmoitti että tulee ero, tai alistun hänen kuritukseen ja alistamiseen. Koville otti mutta valitsin alistumisen.
Nyt noin kerran kuukaudessa vaimo pukee mut sissyboyksi, meikkaa ja ostanu myös peruukin.
Sessio menee aina siten että alistaa, antaa remmiä, homottelee ym.
Ja voin kertoa että nautin tästä, kaikkee on tapahtunut parinkymmenen vuoden mittaan. - Anonyymi
on laitettu pukeutumaan naiseksi ja etsimään pano miestä vaimo vieressä oli kuuma yö
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863