Naisten alusvaatteet rangaistuksena

Anonyymi-ap

Onko ketään laitettu rangaistukseksi pukeutumaan naisten alusvaatteisiin?

14

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ehkä ihan noin, mutta pienenä kävelin hankaisen aikana hangen päällä, vaikka minua kiellettiin, koska siinä alla oli oja.

Humpsahdin siitä läpi, ja kastelin tietysti kaikki vaatteeni, joten jouduin pukeutumaan serkkutytön vaatteisiin, jotka olivat ehkä rangaistuksen omaisesti todella tyttömäiset.

• Anonyymi

Olisiko kertoa yksityiskohtia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko kertoa yksityiskohtia?

No mitäs tähän osaisi sanoa. Lapsena luulin, että olin varmaan ainoa jolle oli käynyt näin, ja siksi se tuntui sitäkin nolommalta. Nyt kun foorumeja lukee, niin ehkä se ei olekaan niin harvinaista.

Tietysti se oli hauskaa kun pystyi kävelemään hangen päällä, ja tietysti se kiellettiin, kun se oli hauskaa.

Tietysti kävelin hangen päällä kun kiellettiin, ja tietysti siinä kävi niin, että se hanki petti, ja siellä alla oli oja, joka ei tietenkään ollut umpijäässä.

Olihan siinä sitten sellainen vattuilun maku, kun serkkutytön kaapista löytyi vain sellaiset yli imelät pikkarit ja ensiliivit. Pikku veitikka nousi ihan seisten protestoimaan sitä, että hänet sullottiin elämänsä ahtaimpiin oloihin pitsisomisteilla vahvistetun tiukan nylonin toimesta.

Eikä serkkutytön kaapista löytynyt edes housuja, vaan paita ja hame sukkiksineen.

Kyllä se ihan aidosti hävetti.

• Anonyymi

Mikä siinä olisi rangaistus?

• Anonyymi

Joutui niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa

• Anonyymi

Tuo ei olisi minulle rangaistus , päinvastoin käytän mielelläni naisten alusvaatteet lähes päivittäin kun tyydytän itseäni . Nytkin tätä kirjoitaessa on ihanat rintaliivit, sukkanauhavyö ja nylonit päällä , kiihotun näistä , kohta on pakko runkkaa posliini kullia .
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Itse puen joskus rintaliivit päälle kun pesen pyykit ja samalla rukkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse puen joskus rintaliivit päälle kun pesen pyykit ja samalla rukkaan

Mee sirkukseen pelle

• Anonyymi

Olisi ihana jos miestissit olisivat niin isot että tarvitsevat liivit tueksi

• Anonyymi

Naisten käytetyt sukkahousut kiihottavat.Etenkin jos tietää että kauniit sääret...t.61ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten käytetyt sukkahousut kiihottavat.Etenkin jos tietää että kauniit sääret...t.61ukm

Mee niuvanniemeen siellä spede vetää nailonit kinttuihin buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee niuvanniemeen siellä spede vetää nailonit kinttuihin buaahaa

Pitäisitkö siitä?

• Anonyymi

On. Parikytä vuotta sitten oltiin kaveriporukalla Prahassa ja humalassa eksyttiin bordelliin nauttimaan antimista. Sovittiin jätkien kanssa että tästä ei sitten vahingossakaan puhuta vaimoille/tyttöystäville.
      Yhellä kaverilla tuli ero seurustelukumppanista ja jossain riitatilanteessa oli laulanu sille koko keissin. Ja tää nainen mun vaimon ystävä.
      Ja tottakai hän oli kieliny asian mun vaimolle.
      Vaimo ilmoitti että tulee ero, tai alistun hänen kuritukseen ja alistamiseen. Koville otti mutta valitsin alistumisen.
      Nyt noin kerran kuukaudessa vaimo pukee mut sissyboyksi, meikkaa ja ostanu myös peruukin.
      Sessio menee aina siten että alistaa, antaa remmiä, homottelee ym.
      Ja voin kertoa että nautin tästä, kaikkee on tapahtunut parinkymmenen vuoden mittaan.

• Anonyymi

on laitettu pukeutumaan naiseksi ja etsimään pano miestä vaimo vieressä oli kuuma yö

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe