Ensimmäinen kirjoitus: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/lehti/vainajan-katsomusta-kunnioittavien-hautajaisten-puolesta/
Vapaa Ajattelija 4/2024 nettijulkaisu
10
258
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä se lähtee. On myös puheenjohtajan kirjoitus.
- Anonyymi
Hyviä juttuja myös vuoden aiemmissa lehdissä.
- Anonyymi
Jatkuu juttu jutulta. Jaathan niitä linkkejä kotiviiniä keskusteluihin.
- Anonyymi
Siis: jaathan linkkejä sopiviin keskusteluihin.
Tähän nyt kotiviiniä tarvita!
- Anonyymi
Siellä on nyt jo yhtä sun toista.
- Anonyymi
Koko numero ja 1/2025. vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti
- Anonyymi
Nyt monta lehteä esillä kerralla vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti
- Anonyymi
Valiitto voisi ehdottaa että Halonen menisi Kirkin hautajaisiin, Trumpkin menee
Halonen kävi myös rekkakuski Lindtmanin häissä
Trump ei käynyt
Kirkillä tosin ei ole käytössä rekkaa mutta yhtä kouluttamaton
Sen sijaan hänellä on iso hacienda Arizonassa ja 12 miljoonan omaisuus, tärkeä sekin US-politiikassa - Anonyymi00009
Vaikka 4/25 on juuri ilmestynyt, suosittelen myös vuoden 20w4 lehtien tsekkaamista.
vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti - Anonyymi00010
Rehtori, opetusneuvos haastateltavana: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/lehti/haastattelussa-pitkan-elamantyon-tehnyt-opetusneuvos-satu-honkala/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927