Älä tuu vikisee ylimäärästä vaa kerroha helpoin ja kivutomin tapa kuolla. Oon 16v täytän kohta 17. Menetin ajokortin jonka seurauksena oon ollu vaa näiden 4 seinän sisällä kuukaudesta toisee enkä jaksa enää. Menetin mun emännän kenen kans olin parivuotta ja parhaan kaverin kenenkans oon ollu yli 10 vuotta. Sain kortitta ajosta 10 tuhannen euron sakot ja ensaa mistään töitä eikä oo mitään millä maksaa sitä. Porukatki eros ja joudun asumaan isällä missä mua ei haluta ku halusivat laittaa minut laitokseen. Jouvun tekee täällä töitä päivästä toiseen ja ainut palkka on että saa välillä mahan täyttää. Tää onvaa yhtä helvettiä olla yksin omassa huoneessa eikä oo ketää kenelle ees puhua.
Helpoin tapa kuolla
Anonyymi-ap
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.184081- 373841
- 223490
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****192630- 882011
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361942Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2581830Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171697Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2211338Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.211170