Pari vuotta sitte kuollut läheinen sukulainen on "kummitellut" unissa kuolemastaan lähtien. Onkohan tämä sukulainen jäänyt johonkin kuoleman ja elämän rajalle? Unissa monesti herää henkiin tai kuoleman ilmoitus olikin väärinkäsitys. Joka kerta kun näen tälläisen unen käyn kaiken läpi uudestaan. Tuntuu välillä että sukulaiseni itsekkin olisi ihan pihalla kuolemastaan. Monesti väittää ettei ole kuollut ja kyselee asuntonsa ja tavaroidensa perään ja miettii miksi kaikki luulevat hänen kuolleen. Hän myös kuoli hyvin nopeasti ja kukaan ei odottanut sitä ja hänellä jäi paljon tekemättä. Lähi aikoina unissa hän on ollut kyllä hieman varomaton vaikka viime unessa oli juuri noussut kuolleista ja yhtäkkiä hyppäsikin uimaan hyytävään veteen ja minä huusin perässä hänen lopettavan ja uivan takaisin. Hän oli kuin tottelematon lapsi. Voin kertoa lisää unista, mutta mitä mieltä olette?
Kuollut läheinen unissa
4
471
Vastaukset
- Anonyymi
Äitini 80 vsisko joka kuoli syöpään tuli uneeni.
Olin hänen kanssaan baarissa, hän oli hyvin nuoren näköinen . Kysyin häneltä että onko siellä Jumala, jhän pudisti päätään ja hymyili vienosti.
Kysyin vielä että onko siellä jeesus.. hän nauroi ääneen.
Å - Anonyymi
Surutyötä tekevä voi nähdä kuollen vielä unissa elävän ja on ,myös demonien työtä ilmestyä, muka kuolleina ihmisten sukulasina ja ekyttää ihmisiä.
- Anonyymi
Minä olen myös nähnyt unia kuolleista. Kuollut äitini on mm. Käynyt unissani usein. Näin unta vasta, että hän oli hyvin onnellinen sillä puolen. Hän kertoi, että hänellä on uusi mies ja lapset siellä. Ja hän puhui muutakin varsin järkevää asiaa siinä. Minulle on jäänyt usein näiden unien jälkeen sellainen tunne, niinku hän olisi käynyt unessa oikeastikin
- Anonyymi
Ei ole, sinulle kummittelee joku riivaajahenki tai demoni. Etsi aina totuutta ja löydä se: https://kutsuhuutotaivaaseen.blogspot.com/2021/01/tahdotko-taivaaseen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370