Pari vuotta sitte kuollut läheinen sukulainen on "kummitellut" unissa kuolemastaan lähtien. Onkohan tämä sukulainen jäänyt johonkin kuoleman ja elämän rajalle? Unissa monesti herää henkiin tai kuoleman ilmoitus olikin väärinkäsitys. Joka kerta kun näen tälläisen unen käyn kaiken läpi uudestaan. Tuntuu välillä että sukulaiseni itsekkin olisi ihan pihalla kuolemastaan. Monesti väittää ettei ole kuollut ja kyselee asuntonsa ja tavaroidensa perään ja miettii miksi kaikki luulevat hänen kuolleen. Hän myös kuoli hyvin nopeasti ja kukaan ei odottanut sitä ja hänellä jäi paljon tekemättä. Lähi aikoina unissa hän on ollut kyllä hieman varomaton vaikka viime unessa oli juuri noussut kuolleista ja yhtäkkiä hyppäsikin uimaan hyytävään veteen ja minä huusin perässä hänen lopettavan ja uivan takaisin. Hän oli kuin tottelematon lapsi. Voin kertoa lisää unista, mutta mitä mieltä olette?
Kuollut läheinen unissa
4
360
Vastaukset
- Anonyymi
Äitini 80 vsisko joka kuoli syöpään tuli uneeni.
Olin hänen kanssaan baarissa, hän oli hyvin nuoren näköinen . Kysyin häneltä että onko siellä Jumala, jhän pudisti päätään ja hymyili vienosti.
Kysyin vielä että onko siellä jeesus.. hän nauroi ääneen.
Å - Anonyymi
Surutyötä tekevä voi nähdä kuollen vielä unissa elävän ja on ,myös demonien työtä ilmestyä, muka kuolleina ihmisten sukulasina ja ekyttää ihmisiä.
- Anonyymi
Minä olen myös nähnyt unia kuolleista. Kuollut äitini on mm. Käynyt unissani usein. Näin unta vasta, että hän oli hyvin onnellinen sillä puolen. Hän kertoi, että hänellä on uusi mies ja lapset siellä. Ja hän puhui muutakin varsin järkevää asiaa siinä. Minulle on jäänyt usein näiden unien jälkeen sellainen tunne, niinku hän olisi käynyt unessa oikeastikin
- Anonyymi
Ei ole, sinulle kummittelee joku riivaajahenki tai demoni. Etsi aina totuutta ja löydä se: https://kutsuhuutotaivaaseen.blogspot.com/2021/01/tahdotko-taivaaseen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906