Kuollut läheinen unissa

Anonyymi-ap

Pari vuotta sitte kuollut läheinen sukulainen on "kummitellut" unissa kuolemastaan lähtien. Onkohan tämä sukulainen jäänyt johonkin kuoleman ja elämän rajalle? Unissa monesti herää henkiin tai kuoleman ilmoitus olikin väärinkäsitys. Joka kerta kun näen tälläisen unen käyn kaiken läpi uudestaan. Tuntuu välillä että sukulaiseni itsekkin olisi ihan pihalla kuolemastaan. Monesti väittää ettei ole kuollut ja kyselee asuntonsa ja tavaroidensa perään ja miettii miksi kaikki luulevat hänen kuolleen. Hän myös kuoli hyvin nopeasti ja kukaan ei odottanut sitä ja hänellä jäi paljon tekemättä. Lähi aikoina unissa hän on ollut kyllä hieman varomaton vaikka viime unessa oli juuri noussut kuolleista ja yhtäkkiä hyppäsikin uimaan hyytävään veteen ja minä huusin perässä hänen lopettavan ja uivan takaisin. Hän oli kuin tottelematon lapsi. Voin kertoa lisää unista, mutta mitä mieltä olette?

4

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äitini 80 vsisko joka kuoli syöpään tuli uneeni.
      Olin hänen kanssaan baarissa, hän oli hyvin nuoren näköinen . Kysyin häneltä että onko siellä Jumala, jhän pudisti päätään ja hymyili vienosti.
      Kysyin vielä että onko siellä jeesus.. hän nauroi ääneen.
      Å

• Anonyymi

Surutyötä tekevä voi nähdä kuollen vielä unissa elävän ja on ,myös demonien työtä ilmestyä, muka kuolleina ihmisten sukulasina ja ekyttää ihmisiä.

• Anonyymi

Minä olen myös nähnyt unia kuolleista. Kuollut äitini on mm. Käynyt unissani usein. Näin unta vasta, että hän oli hyvin onnellinen sillä puolen. Hän kertoi, että hänellä on uusi mies ja lapset siellä. Ja hän puhui muutakin varsin järkevää asiaa siinä. Minulle on jäänyt usein näiden unien jälkeen sellainen tunne, niinku hän olisi käynyt unessa oikeastikin

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      180
      11299
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      56
      5381
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      38
      2301
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1735
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1393
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1226
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1159
    Aihe