Turismi tuhoaa aina kohteensa - Lappi kohteena

Anonyymi-ap

16

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisitte säästäneet edes Lapin.

• Anonyymi

Lappi on tuhottu jo moneen kertaan.

Saksalaisjoukot polttivat Lapin, metsähallitus tuhosi Lapin alkuperäiset metsät ja valtio lohijoet, sitten tuhottiin Lapin maatalous ja nyt Lappia ovat tuhoamassa kaivosteollisuus, turismi ja Nato-joukot, joiden harjoittelu toki on välttämätöntä.

Lappi on ollut valtiovallalle aina pelkkä siirtomaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Lappi on tuhottu jo moneen kertaan.

Saksalaisjoukot polttivat Lapin, metsähallitus tuhosi Lapin alkuperäiset metsät ja valtio lohijoet, sitten tuhottiin Lapin maatalous ja nyt Lappia ovat tuhoamassa kaivosteollisuus, turismi ja Nato-joukot, joiden harjoittelu toki on välttämätöntä.

Lappi on ollut valtiovallalle aina pelkkä siirtomaa.

Vähemmistöt ovat yleensä kovia uhriutumaan. Kumma etteivät turismin tuomat työpaikat kelpaa.
        Mut tarjotkaa jotain muuta kuin sitä iänikuista poroa.
        Kommariylen jutut voi jättää omaan arvoonsa.
        Toisaalta kuten olen ehdottanut pitäisi vetää linja Oulusta Kuopion kautta Porvooseen ja jättää ulkopuolelle jäävä alue kepureservaatiksi ja ydinaseiden sijoituspaikaksi.

• Anonyymi
        Maalaisliiton.kukistaja kirjoitti:

Vähemmistöt ovat yleensä kovia uhriutumaan. Kumma etteivät turismin tuomat työpaikat kelpaa.
        Toisaalta kuten olen ehdottanut pitäisi vetää linja Oulusta Kuopion kautta Porvooseen ja jättää ulkopuolelle jäävä alue kepureservaatiksi ja ydinaseiden sijoituspaikaksi.

Olisiko Kuopio kuitenkin jätettävä kokonaan reservaatin sisäpuolelle?

• Anonyymi kirjoitti:

Olisiko Kuopio kuitenkin jätettävä kokonaan reservaatin sisäpuolelle?

Totta turiset. Suomessa ei ole kuin yksi oikea farmaseuttinen tiedekunta mikä on Helsingissä.Muutenkin savolaisten lässytys ottaa aivoon.
        Kuopion konttiyliopistosta valmistuu kaiken maailman ravitsemustieteilijöitä ja terveystieteiden maistereita mitkä ovat turhia rajatutkintoja.
        Eli vedetään linja Jyväskylän kautta Porvooseen.

• Anonyymi

Kävisit Lapissa syömässä vaikka ABC:llä, niin varmasti saisit muutakin syötävää kuin poroa.

• Anonyymi

Kepusipilä halusi kepulle äänet lappalaisilta ja nyt he kiroavat Sipilän.

• Anonyymi

Voi meitä poloisia.

• Anonyymi
      • Hyvä se on että kehitysmaat saavat työpaikkoja ja turistien tuomaa rahaa sekä annoksen länsimaisuutta. Ei ole sitten sarkasmia. Ei tarvi kadulla kerjätä almuja.

• Anonyymi

Hyvä se on että kehitysmaat saavat työpaikkoja ja turistien tuomaa rahaa sekä annoksen länsimaisuutta. Ei ole sitten sarkasmia. Ei tarvi kadulla kerjätä almuja.

Tarkoititko kehitysmaitten sijaan kehitysalueita?

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoititko kehitysmaitten sijaan kehitysalueita?

Ei kehitysmaita jotka tarvitsevat aimo annoksen länsidemokratiaa.

• Anonyymi

Olen aikanaan lapissa asunut, silloin ei vielä ollut tämä valtava turisti ryntäys ollut, oli kyllä silloinkin jotain, mutta se päähuomio oli ihmisten kesäkaudessa, lähillä lomilla kierrettiin lappia. Lappi on kyllä laaja, kyllä edelleen saa pitkät matkat kulkea ilman mainittavaa asutusta. Mutta niinhän muuallakin ihan etelää myöten, löytyy erämaita.
      Se toisenlaista esim. Kanarialla, siellä jo ylittänyt normin. Muistan kun vihreätkin kävi Kanarialla puoluekokouksessaan, perustelivat ja perustelivat. Veronmaksajien raha kierrätettiin maksajaksi.

• Anonyymi

Ilmastonmuutos osaltaan syynä Lapin talvimatkailuun. Ihmiset etelästä matkustavat lentokoneilla pitkiäkin matkoja nähdäkseen lunta ja voidakseen hiihtää ja lasketella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmastonmuutos osaltaan syynä Lapin talvimatkailuun. Ihmiset etelästä matkustavat lentokoneilla pitkiäkin matkoja nähdäkseen lunta ja voidakseen hiihtää ja lasketella.

Monet alueilta joissa ei lunta koskaan, ei se mitään ilmastonmuutosta ole.

• Anonyymi

2 km jäätä tässäkin kohtaa, sekin sulasi, mitä se oli, silloin ei ollut hokkus-pokkus vihreitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2121
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1233
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      927
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      712
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe