Alaikäisistä kirkon jäseninä?

Anonyymi-ap

Mikähän mahtaa on olla kirkon jäsenosuus alle 18-vuotiaidrn kohdalla. Siis kaikkien yhteensä. Positiivista tietenkin nuorimpien alempi osuus.

18

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Niin, kukaan ei ole ynnännyt 1-17-vuotiaiden jäsenosuutta. Vai onko?

Kysymys on siitä, että kukaan ei oke ryhmitellyt asiaa julkisuuteen näin fantastisen innovatiivisella tavalla, alaikäiset ja täysi-ikäiset. Turha alkaa minua, joka nostaa kysymyksen esille, syyttämään.

• Anonyymi

Kirkko ei halua tätä jaottelua käyttää. Se on sille kiusallinen. Voisiko joku kätevä numeroiden pyörittäjä nuo 0-17 vuotiaat ynnätä?

• Anonyymi

Kirkko ei halua tätä tietoa menestyksestään.

• Anonyymi

Jos asia noin kiinnostaa, pyydä tiedot kirkon viestinnästä tai pyydä mediaa tekemään juttu aiheesta (näkökulmana esim. 18-vuotiaiden eroaminen kirkosta heti kun se on mahdollista).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos asia noin kiinnostaa, pyydä tiedot kirkon viestinnästä tai pyydä mediaa tekemään juttu aiheesta (näkökulmana esim. 18-vuotiaiden eroaminen kirkosta heti kun se on mahdollista).

Minua kiinnostaa, eikö ketään muuta kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Sinua todellaakaan yhtään kiinnosta?

• Anonyymi

Näin se käy, sanoo ChatGPT

Voit laskea evankelis-luterilaisen kirkon jäsenyysprosentteja alaikäisten ja täysi-ikäisten osalta seuraavien vaiheiden avulla:

Kerää tiedot: Tarvitset seuraavat tiedot:

Ev.-lut. kirkon jäsenten määrä
      Väestön kokonaismäärä
      Alaikäisten määrä (esim. 0-17-vuotiaat)
      Täysi-ikäisten määrä (esim. 18 vuotta ja vanhemmat)
      Laske prosentit:

Alaikäisten jäsenyysprosentti: [ \text{Alaikäisten jäsenyysprosentti} = \left( \frac{\text{Alaikäisten ev.-lut. jäsenten määrä}}{\text{Alaikäisten kokonaismäärä}} \right) \times 100 ]

Täysi-ikäisten jäsenyysprosentti: [ \text{Täysi-ikäisten jäsenyysprosentti} = \left( \frac{\text{Täysi-ikäisten ev.-lut. jäsenten määrä}}{\text{Täysi-ikäisten kokonaismäärä}} \right) \times 100 ]

Tulkitse tuloksia: Kun olet laskenut prosentit, voit vertailla alaikäisten ja täysi-ikäisten jäsenyysprosentteja sekä arvioida kirkon jäsenyyden kehitystä eri ikäryhmissä.

Jos tarvitset apua tietojen keräämisessä tai laskelmien tekemisessä, voit kertoa tarkemmin, mitä tietoja sinulla on käytettävissäsi, niin voin auttaa sinua eteenpäin

• Oho, ehjää LaTeX-koodia. Mutta alussa luettelossa on virhe -- "tekoäly" pitäisi sanana kieltää ja puhua suurista kielimalleista.

• Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

Oho, ehjää LaTeX-koodia. Mutta alussa luettelossa on virhe -- "tekoäly" pitäisi sanana kieltää ja puhua suurista kielimalleista.

Eikö kukaan osaavista viitsisi laskea.

• Anonyymi

Mikä ongelma siinä jos nuori hakee rauhaa mieleensä vaikkapa kirkosta. Tuskin kyselee rippikouluiässä edes enään vanhemmiltaan suuntaa tulevaan elämäänsä.

• Anonyymi

Nelkytävuotiaat lapset kulkevat seitenkymppisen isänsä kanssa epämääräisten kylänpoikien kanssa iltaisin kapakoissa. Ykkös havainto läheisriippuvaisuudesta.

• Anonyymi

Olen mikä olen, mutta en vihaa ketään, ja on vain aavistus kuolemanjälkeisistä, koska kovin maanpäällinen tuomarikaanhan edes käynyt ennen kuolemaansa käynyt siellä mistä lupaavat iankaikkisen elämän löytyvän.

• Anonyymi

Annetaan alaikäisten olla , päättävät sitten itse kun ivat kylliksi vanhoja ymmärtämään asioita ja asioista .
      Silloin kun ihminen aikuinen niin päätösvalta on ainoastaan hänen en haluaisi kenenkään lapsistani menevän jäseneksi mihinkään uskonnollisiin juttuihin. Mutta jo äs menevät niin en sano vastaan koska ovat aikuisia ja päätösvalta on heillä.

• Anonyymi

Kirkko ei anna olla. Kirkon koneisto jauhaa päiväkodeissa, kouluissa, II asteella ja rmeijassa.
        Kouluissa henkireikä on elämänkatsomustieto.
        On surullista, jos kirkosta eronneet jättävät lapsensa pappien ja uskonnonopettajien huomaan.

• Anonyymi

Pahempaa paikkaa et löydä kuin kapitalistien maanpäällinen. Kuolemasikin siihen verrattuna tuulitikkujen helinää.

• Anonyymi

Länkytät paskaa. Olen kapitalisti, ja nautin elämästä.

• Anonyymi

Hys, hys. Sitä tietoa ei tarvita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      20
      1222
    Aihe