Suurimpia valheita ja syy raha.Seuratkaa yrityksiä keiden taskuun tämä järkyttävä rahasiirto ja riisto menee.
On vaikka mitä valheita punottu ympärille ja vaatimuksia.
Hulluimpia nämä lehmäparat .
Nyt on todellisuudessa ratatason muutos planeetallamme.
Se on silmin nähtävissä, mutta vaatii aikaa nähdä.
Itse olen vuosikymmeniä seurannut ja nähnyt kuinka aurinko on korkeammalla ja korkeammalla vuosi vuoden jälkeen ja täällä pohjolassa vaikutus huima.
Nyt noin kuukausi vuodesta on eri ajassa kuin esim 30v sitten.
En ole yksin tutkimusten kanssa vaan pohjolasta ja muualtakin on tullut samaa tietoa.
Hullut päättäjät sitten on laittamassa maskeja lehmille ja demonisoivat kaiken lihantuotannon jne jne jne.. lista loputon ja ihmiset uskovat ja kurjuuttavat itsensä,että rikkaat saa lisää RAHAAA.
Herätkää hyvänen aika. Tarkistajaa ja etsikää tietoa.
Nyt on aika nousta .
Ilmastovalhe ja totuus
2
56
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sen lisäksi että on hihhuli on vielä salaliitto/denialisti.
Ei kyllä ole hyvin keräytynt munat tähän koriin !- AnonyymiUUSI
Ikävää sinun kannalta, mutta hienoa kun avauduit ja tunnustit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662198Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381823Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711430Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211404Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211054Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.731029Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä97990Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost147958En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9882- 73872