Ketkä Suomen kansallismielisinä esiintyvistä ns. KM-scenehahmoista ovat todellisuudessa Putinin kätyreitä?
Putinin kätyrit Suomen kansallismielisissä
12
255
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs Aluepalautusaktivisti Pirkanmaalta
- Anonyymi
Ruskea Talo tekee yhteistyötä sekä Venäjän että Pohjois-Korean kanssa
- Anonyymi
Kreivi KvG
- Anonyymi
Komentaja, Kansamme isä
- Anonyymi
Immaami Tammi
- Anonyymi
Lahden Arjalaisen Germaaniveljeskunnan Johtaja
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä... Putinin ykköskätyrin Kakka-Kempsun toimesta.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18737898/antisemitistina-tunnettu-kansankiihottaja
Näkyvä ainakin - Anonyymi
Putinin kätyrit näkee Suomessa natseja joka nurkassa kuten ukrainan sodan valheellinen perustelu, nytkin oodissa muutama jantteri pelaili lautapeliä ja ois jutustellu, paikalle masinoitu 300 henkilöä(vastamielenosoitus) siis mitä vastaan?? eihän siellä edes ollut toista mielenosoitusta, lisäksi tyypit menivät sinne makoilemaan pöydille ja älämölyä pitämään..ei taida ihan kaikki muumit olla laaksossa tällä möykkäriporukalla.
Taitaa olla dosentti Backamannin masinoima homma kun kremlin propaganda jo jauhaa natseista Suomessa joka nurkalla - Anonyymi
Putinin kätyreitä oli Oodin 6.1. täynnä hätistelivät isänmaa kannattajia sieltä pois.
- Anonyymi
Päiväntasaajan Suomalainen transu se vasta oli Suomen etuja ajava.
- Anonyymi
Vajakkien älämölö huuto Oodinissa oli suoraan Neuvostoliiton 60 luvun ropakanda oppaasta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211