Media ei tiedä mistään mitään, maailma loppuu 2060.

Anonyymi-ap

Kommunismia ja maailmanloppu
Lisäksi Baba Vanga ennusti muslimien valtaa Euroopassa vuodelle 2043, sekä kommunismin maailmanlaajuista paluuta vuoteen 2076. Bulgarialaisen mukaan ihmiskunta lakkaa tyystin olemasta vuonna 5079, eli ainakaan tästä ei toistaiseksi kannata ottaa sen suurempaa stressiä.

Toisaalta Baba Vanga ennusti myös kolmatta maailmansotaa vuosille 2010–2014. Näin ollen myös vuotta 2025 koskeviin ennustuksiin kannattanee suhtautua skeptisesti ja sen sijaan toivoa, että turbulentti maailmanpolitiikka ohjautuisi lopultakin selkeämmille vesille.''

3

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisi ennustaa ja kysyä itseltään, kuinka voisin välttyä paskan kirjoittelulta.

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa siinä että ploiset joutuvat hlvttiin...

• Nuo vuosiluvut eivät ole pitäneet kovinkaan hyvin paikkaansa. Ja yksi ennustus taisi olla myös se että venäjästä tulee maailman hallitsija..
      Mu-slimien valtaannousu on erikoinen ennustus, tuo voisi tapahtua ainoastaan mikäli eurooppa romahtaisi täysin jostain syystä, ja mu-slimit valloittaisivat kaiken ehkä sisältä käsin. Eurooppa on ollut joskus aiemmin mu-slimien hallussa, sitä sanotaan pimeäksi keskiajaksi kun kaikki sivistys ja kehitys katosi joksikin aikaa, historioitsijat eivät vain halua tuoda esille todisteita siitä että kyseessä oli mu-slimien valtaus, todisteet ovat kyllä olemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2256
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      72
      1151
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe