Nuorten miesten arvoista . Koen että olen normaali hetero ja lähi idän tuonnin vastainen , Ja pelkään takana kulkevia , etteivät puukota ?
Ylen kysely ?
8
91
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ilmeisesti myös suomen kielen vastainen, tai sitten et vain tollo osaa.
- Anonyymi
Mennyt pilalle osaaminen . Kun pitää latinat ja Varsinkin hullu Affenanmaan mongerrus
Olisiko kyse tästä? En ihmettele yhtään että erot sukupuolten välillä ovat valtavia. Mutta miksi se ongelma ovat nuoret miehet, miksi se ongelma ei olisi ne nuoret naiset jotka ovat kiinalaisen tiktokin aivopesemiä?
"Nuoret naiset ovat arvoiltaan yhä liberaalimpia ja samanikäiset nuoret miehet yhä konservatiivisempia. Ilmiöstä on merkkejä ympäri maailman. Arvot jakautuvat poikkeuksellisen jyrkästi vuosituhannen alussa syntyneen Z-sukupolven naisten ja miesten välillä, kertovat useat tutkimukset maailmalta."
https://yle.fi/a/74-20073201- Anonyymi
Kävele takaperin.
- Anonyymi
- kun maailman kuva pettää, silloin pudotaan korkealta.
- Anonyymi
Toivon Trumpin saavan tämän saatanan palvonnan sammumaan !
- Anonyymi
Minä olen kova persu enkä pelkää kuin transuja ja susia .
- Anonyymi
Onko aloittaja matu ja Oulusta kun pelkää takana tulevan puukottavan ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834