Onko kuortanern ympäristössä kotisiivoojaa tarjolla?
Kotisiivooja
25
1014
Vastaukset
- Anonyymi
Miten palkkaus? Moppaus ja maksu mopil pay. Ei hassumpaa. Oletko facebookista kysellyt?
- Anonyymi
Kaupantekijäisinä tulisi uskonpuhdistus ja maksua mopil bay
- Anonyymi
Tekeekö se Kuortaneen kirppiksen Jenni kotisiivouksia?
- Anonyymi
Taitaa olla varattu,lista täynnä.
- Anonyymi
Neljähoon kotipalvelu
- Anonyymi
Olisi kyllä tarvetta.
4-h ajanvaraukset venyvät kauas. - Anonyymi
3i tERRW MKA pLKKKN NIIN jUHA mIWERT5O AWNIIMIWLWLLÄÅÄN HAKKA HALKOJ kuukUAIPlkk 1WUEO
- Anonyymi
Voi kun löytyisi.
- Anonyymi
Tarvetta olisi.
- Anonyymi
Siivouspalvelu Ekola
- Anonyymi
Eikö täällä niitä työttömiä ole,luuttu käteen vaan.
- Anonyymi
Työtä olisi,tekijöitä ei.7
- Anonyymi
On tullut kokeiltua on ollut hyviä ja tosi onnettomia.
- Anonyymi
Noin niinkuin missä mielessä? Mopin pyörityksessäkö? Siinähän on se oma teknique.
- Anonyymi
Keskipaikan siivoojia.
- Anonyymi
Kukakohan sitä moppia pyörittääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukakohan sitä moppia pyörittääs
Miten matkakorvaukset? Tuleeko luonnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten matkakorvaukset? Tuleeko luonnossa?
Riippuu matkasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu matkasta
Älä mee sinä sana nyt ainakaan tällä tavalla sekaisin. Kerro. Vai kerro? -Älä sinäkään nyt sekoa siinä. Mikä tälle tuli? Kuuhullus. Se se on. Kylä tai kuu. Lentokone. Sillä.
Tämmöisiä mietiskelen ja maisemat vaihtuu. Onko normaalia aikuiselle?
- Anonyymi
Diakoniasta siivooja
- Anonyymi
Tuntuu olevan kortilla.
- Anonyymi
Etuudet on niin hyvät,ilmainen Raha.
- Anonyymi
Se olisi tärkeää laatu hinta suhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi tärkeää laatu hinta suhde.
Täytyy siivota itse.
- Anonyymi
Se voi olla parasta niin❤️ Tietää kodin anatomian jne. Oi kuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4567745Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään742993Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211911