Kiteytti: Keskusta eli Maalaisliitto on Suomen suurin ongelma.
Nykyinen roskamedia kaipaisi Tommin ja Lokan kaltaisia ammattitaitoisia toimittajia.
Edesmennyt Tommi Parkkonen
12
224
Vastaukset
- Anonyymi
Alkio-opiston käynyt
- Anonyymi
Eikös ollut h o m o toverisi.
Keskity majuri siihen mihin osaat eli k..n imemiseen
ja lampaiden hässimiseen.- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Keskity majuri siihen mihin osaat eli k..n imemiseen
ja lampaiden hässimiseen.Majuri:"Kahta en vaihda, Tummelia ja leveävartisia saappaita!"
- Anonyymi
>>Maalaisliitto.on.ongelma
2024-09-04 10:53:58
Älä valehtele. Olen valmistunut 1996 ja suorittanut virkamies Ruotsin mikä oli opinto-ohjelmassa jo ennen Lipposen pääninisteriyttä.<<
Vai oikein valmistunut 😂
Sirola- , Alkio- , vai Murikka -opistosta?
Mutta kirjoittamaan et oppinut!
P.S.
Muistakaahan muutkin landepaukut vielä tämä, pieni mutta tärkeä, ASIA:
Paskanheitto on kepulainen perinnelaji ja kuuluu aina asiaan kepulien ollessa kyseessä. Kaikki paska liittyy erikoisesti keskustaan, heitetty paska erityisesti.
Paskanheittohan on aito maalaisliittolainen / keskustalainen perinnelaji, etenkin maatiaisilla jyväjemmareilla!
Kekkuli oli liian pitkään Suomen ylimäinen sontalinko myllykirjeineen. Vain henkisesti nyrjähtänyt ihminen lähettelee tuollaisia haukkumakirjeitä ihmisille ja vieläpä julkaisee niitä kirjoina.
Paskanheittoa harrastettiin erikoisesti Vappuna, jolloin talvella pelloille ajetut sontaläjät olivat yleensä paljastuneet lumen alta ja sulaneet pälvien keskelle. - Anonyymi
Heti poistivat, 4x, mikähän sattui noin pahoon...?
Onko taaskin ma-nia päällä?
P.S. Kuinka tuollainen kuh-nuri on saanut vaimon? Olisko suurilla myötäjäisillä tyrkätty, ranta-ruotsalaisten "ylijäämävaraston" anti, eli joku ikä-neito ja seinä-ruusu...
2024-09-04 11:06:01
Tilanne oli oikeasti vaarallinen. Onneksi vaimo joka on parempi kuski oli ratissa.<<- Anonyymi
Kylläpäs maalaisliiton liiterir..t lämpenikin.
2024-09-04 10:53:58
Älä valehtele. Olen valmistunut 1996 ja suorittanut virkamies Ruotsin mikä oli opinto-ohjelmassa jo ennen Lipposen pääninisteriyttä.<<
Vai oikein valmistunut 😂
Sirola- , Alkio- , vai Murikka -opistosta?
Mutta kirjoittamaan et oppinut!
M.O.T.
>>Kylläpäs maalaisliiton liiterir..t lämpenikin.<< Ja se on virkamiesruotsi oikein kirjoitettuna. Tosiaan olen vastannut lääketeollisuudessa laadunvalvonnasta muun muassa.
Mitäs monivammainen on saanut aikaan?
Oletko maalaisliittolainen vai persuapina?Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Ja se on virkamiesruotsi oikein kirjoitettuna. Tosiaan olen vastannut lääketeollisuudessa laadunvalvonnasta muun muassa.
Oletko maalaisliittolainen vai persuapina?Parasta mitä voisit saada aikaan on että päästät ittes päiviltä.
En usko että kukaan jää kaipaamaan.- Anonyymi
Parasta mitä voisit saada aikaan on että päästät ittes päiviltä.
En usko että kukaan jää kaipaamaan.Kuules h o m o haluutko olla päätä lyhyempi?
- Anonyymi
Ja se on virkamiesruotsi oikein kirjoitettuna. Tosiaan olen vastannut lääketeollisuudessa laadunvalvonnasta muun muassa.
Oletko maalaisliittolainen vai persuapina?Vai lääkkeet onkin siis lopussa... no "päästösi" ovat siitä kyllä selvä seuraus.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205826Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223009Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1592681- 262479
- 821694
- 1461575
- 1341424
- 91063
- 1351038
- 901022