Vuosi on ollut tapahtumarikas. Haluan kiittää teitä kaikkia kuluneesta vuodesta ja siitä, että olette olleet osa tätä upeaa yhteisöä. En tiedä mikä ***** meitä porilaisia vaivaa, mutta on ollut ilo seurata keskusteluja, ideoiden vaihtoa ja keskinäistä tukea täällä. Teidän panoksenne on tehnyt tästä palstasta erityisen paikan, jossa on aina miellyttävä olla mukana, vaikka välillä ollaan eri mieltä asioista. Silti muiden mielipiteitä kunnioitetaan.
Toivotan teille kaikille rauhallista ja iloista uutta vuotta! Olkoon tuleva vuosi täynnä uusia kokemuksia, innostavia keskusteluja ja hyviä hetkiä. Maailma on juuri niin ymmärtävä, kannustava ja tukeva paikka kuin millaiseksi teemme sen. Kiitos, että olette mukana rakentamassa tätä välillä aivan vallatonta yhteisöä. Teidän ansiostanne Pori-foorumi on parempi kuin yhdenkään toisen suomalaisen kaupungin palsta suomi 24:lla.
Hyvää uutta vuotta 2025 rakkaat porilaiset!
Lämmin kiitos palstalaisille ja hyvää vuotta 2025!
Anonyymi-ap
3
197
Vastaukset
- Anonyymi
Nousuhumala on kiva juttu.Kaikki vastaantulevatkin on kavereita vaikka ei tuntis.Samat toivotukset aloittajalle :D
- Anonyymi
Paskaa vuotta Puuutinille. Sais jo Tuonelan herra korjata pois kun on niin paljon ihmisiä jo tapattanut.
Muille ihan kivaa uutta vuotta. - Anonyymi
Hyppää vattalles ja Hyvää Juhannusta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940