Taleban kielsi ikkunat, joista voisi tirkistellä naisten arkitouhuja.

Anonyymi-ap

22

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisilla on myös burka- ja miessaattajapakko ulkosalla liikkuessaan Afganistanissa.

• Anonyymi

Afgaanit on pakolaista kiintiöissä

• Anonyymi

Suomessakin voi päätellä Talon asukkaat kun verhot on koko ajan ikkunoissa

• Tämä on myös meikäläisten 'aitouskovien' tavoite.

• Anonyymi

Ateistit ovat tumputtajia.

• Anonyymi

Afganistanissa miehet tirkistelevät naisten vaatteita pesukoneen ikkunasta. Paljon on vielä kiellettävää.

• Anonyymi

Suomessa vassarit lusivat hyvin useinkin tirkistelyistään.
        Kysykää vaikka sasulta.

• Anonyymi

Valitettavasti Afganistanissa ei ole kehitys niin pitkällä, että siellä olisi pesukoneita, kun siellä eletään vieläkin myöhäistä kivikautta.

• Anonyymi

silläkös nämä raiskaa kaikkea mikä muistuttaa naista 🤣🤣🤣
      eli tiedostavat omat ominaisuutensa 🤔 mutta erikoista että suomi pitää näitä ihan normaaleina ihmisinä kun saapuvat maahan 😠

• Anonyymi

eli afganistanista tulleilla pakolaisilla pitää olla silmälaput ja taluttaja aina mukana kun liikkuvat suomessa 🤣 siis tätähän se tarkoittaa !!!

• Anonyymi

hetkinen voivat kuulla myös naisen äänen niin silloinhan pitää olla myös korvatulpat ???

• Anonyymi

Kyllä Nazima auttaa.

• Anonyymi

jos on kleptomaani niin ei sitä voi vapaasti kauppaan päästää vaan aina saattaja mukana 🤔

• Anonyymi

Leif?

• Anonyymi

Valtio valuu mustaan kuiluun.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juurikin tuosta rasismista presidentti Stubb jo varoitti sillä mustat säkit ovat kulttuuria jossa naisilla ei ole mitään arvoa.

• No nyt talvi ja kylmä hyvä jos ikkunat ovat kiinni
      haheha

• Anonyymi

Moikka moktar gubta

• Anonyymi kirjoitti:

Moikka moktar gubta

Siellä minun nimi vaikka en tiedä kuka on Muktar
        mutta ainakin me uskomme kirjoita meidän nimi -kuka sinä olet paperi tiikeri istut tietokone takana

• Anonyymi

Kohta sama on täällä hölmölässämme kun SDP:n talipanit pääsevät johtoon.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8702
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3718
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2241
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      170
      1277
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      946
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      794
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      754
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      735
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe