https://www.hs.fi/maailma/art-2000010932804.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox
Miten näin alkukantaista sadistisesti naisia alistavaa kulttuuria voi vielä olla nykyaikana maailmassa?
Taleban kielsi ikkunat, joista voisi tirkistellä naisten arkitouhuja.
22
289
Vastaukset
- Anonyymi
Naisilla on myös burka- ja miessaattajapakko ulkosalla liikkuessaan Afganistanissa.
- Anonyymi
Afgaanit on pakolaista kiintiöissä
- Anonyymi
Suomessakin voi päätellä Talon asukkaat kun verhot on koko ajan ikkunoissa
Tämä on myös meikäläisten 'aitouskovien' tavoite.
- Anonyymi
Ateistit ovat tumputtajia.
- Anonyymi
Afganistanissa miehet tirkistelevät naisten vaatteita pesukoneen ikkunasta. Paljon on vielä kiellettävää.
- Anonyymi
Suomessa vassarit lusivat hyvin useinkin tirkistelyistään.
Kysykää vaikka sasulta. - Anonyymi
Valitettavasti Afganistanissa ei ole kehitys niin pitkällä, että siellä olisi pesukoneita, kun siellä eletään vieläkin myöhäistä kivikautta.
- Anonyymi
silläkös nämä raiskaa kaikkea mikä muistuttaa naista 🤣🤣🤣
eli tiedostavat omat ominaisuutensa 🤔 mutta erikoista että suomi pitää näitä ihan normaaleina ihmisinä kun saapuvat maahan 😠 - Anonyymi
eli afganistanista tulleilla pakolaisilla pitää olla silmälaput ja taluttaja aina mukana kun liikkuvat suomessa 🤣 siis tätähän se tarkoittaa !!!
- Anonyymi
hetkinen voivat kuulla myös naisen äänen niin silloinhan pitää olla myös korvatulpat ???
- Anonyymi
Kyllä Nazima auttaa.
- Anonyymi
jos on kleptomaani niin ei sitä voi vapaasti kauppaan päästää vaan aina saattaja mukana 🤔
- Anonyymi
Leif?
- Anonyymi
Valtio valuu mustaan kuiluun.
- Anonyymi
No kyllä ne tosiaan näyttävät käveleviltä säkeiltä. Voiko enää enempää naista alistaa! No tietysti niillä naisten intiimivärkkien julmilla silpomisilla ja raiskauksilla:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_sukupuolielinten_silpominen- Anonyymi
Juurikin tuosta rasismista presidentti Stubb jo varoitti sillä mustat säkit ovat kulttuuria jossa naisilla ei ole mitään arvoa.
No nyt talvi ja kylmä hyvä jos ikkunat ovat kiinni
haheha- Anonyymi
Moikka moktar gubta
Anonyymi kirjoitti:
Moikka moktar gubta
Siellä minun nimi vaikka en tiedä kuka on Muktar
mutta ainakin me uskomme kirjoita meidän nimi -kuka sinä olet paperi tiikeri istut tietokone takana
- Anonyymi
Kohta sama on täällä hölmölässämme kun SDP:n talipanit pääsevät johtoon.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273563- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381439
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131219
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451215