Moktar.Gubta
2024-12-31 13:07:14
UUSI
"Miksi yhden ihmisryhmän annetaan pilata kaikki asiat? "
Tätä minäkin ihmettelen. Mutta perussuomalainen puolue halusi hampaat irvissä tukea taksilain uudistusta ja mikään järkipuhe ei heihin tehonnut.
Se hallituspuolueiden hokeman mantra oli, että hinnat laskevat ja palvelu paranee, kun saadaan byrokratiaa pois ja lisää kilpailua taksialalle.
Itsekin kirjoitin silloisille kansaedustajille ja kerroin, että olin omin silmin nähnyt vastaavan uudistuksen Ruotsissa ja siellä kävi ihan päinvastoin. Eipä ne hallituspuolueiden kansanedustajat juurikaan halunneet vastata , taksiuudistus oli kuulemma ihan eri asia Suomen kohdalla.
Pahain terveisin, Moktar. ;)
PS. Yhdessä
extyökkärimoktargubta taksit
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taksiuudistus oli sosiaalinen kädenojennus maahanmuuttajille, joita on ollut suuret määrät joutilaina. Taksiuudistuksella annettiin em ryhmälle mahdollisuus työllistyä, kun muihin hommiin ei juurikaan tarjontaa ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826