ILTAPÄIVÄN POLTTAVA KYSYMYS

Anonyymi-ap

50

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä on pallomahainen mies jolla on selkä todella kipeä. Tuskainen olemus ja outo asento, pitelee puusta kiinni että pystyy seisomaan paikallaan. Joutuu jännittämään ettei lysähdä.
      Selkäruoto kiemurtaa kuin käärme kuumalla aavikolla. Mutta täytyy tuosta kuvasta sanoa ettei tuossa näytä niin lihavalta kuin siinä onnettomuuspaikkakuvassa. Tuo pallomaha on vaan luonnottoman ylhäällä että olisikohan jokin tukiliivi tuolla alempana? Vai onko jättityrä? Jalat näyttää eri paksuisilta joten kulkee ontuen.
      Neste on kertynyt ylävartaloon kaulaa, ranteita ja naamaa myöten, mutta ei nilkkoihin.
      Ei ole paljoa liikkunut sillä muuten neste kertyisi nilkkoihin tuossa kunnossa.

Ohkimokaljuus on päässyt yllättämään ja tukka on leikattu ihan ite. Unohtunut rajaaja muutamaan milliin kun on jyrsinyt itselleen urat päälaelle miten sattuu.
      Noita hiuksia ei ole leikannut vaimo eikä parturi, vaan ihan ite. Muuten ei tuollaista jälkeä saa aikaan. koira on terveen näköinen.

• Anonyymi

Kuvassa ollen kovakuntoinen monen danin karatemestari, lentokapteeni, koelentäjä, insinöörimajuri ja hänen hurrrrja suomen armeijan dopperi.

• Anonyymi

Valtava pallomaha, tikkujalat ja kynityt hiukset.

• Anonyymi

Tuollai entisaikoina leikattiin hiukset kun joutui mielisairaalaan.

• Anonyymi

Tuossa on muutama kuva ihailtavaksi omalta baananitarhasta, johon mahtuu monen talo jopa kertaluokkaa, noita banaaneja kasvatettiin kolme vuotta sitten ensimmäinen sato, olen syönyt siis itse kasvattamiani banaaneja, kuinka moni on palstalla... olen myös syönyt itsekasvattamaani duriania, jackfruittia... Minulle on tukiliivi jos toinenkin, osa hiuspehkosta niin harmaata että se ei näy kuvassa noin lyhyenä, vaimoni ajoi aina hiukseni koneella joka on täällä suomessa, mutta täällä käyn parturissa...

https://ibb.co/sy37bq2
      https://ibb.co/9bkWS4h
      https://ibb.co/p1yBhqY
      https://ibb.co/k2KcFzW

Lähden kohta tuhlaamaan savuna ilmaan omaisuuttani, joka ostin 75eurolla myyrmannin ilotulite kaupasta... tai jos sitä voi kaupaksi kutsua.

• Anonyymi

Kumpi on Suomessa, kone vai vaimo? Vaiko ei enää kumpikaan?
        Olisit ajellut pussilipulla Hesaan ja etsinyt oikean kaupan!

• Anonyymi

Nesteen kertyminen nilkkoihin jos sellaista on, johtuu yleensä liikunnan puutteesta, painovoima pitää huolen siitä että neste menee nilkkoihin, sekä se on myös sydämenvajaatoiminnan merkki hälyttävä sellainen, mutta eniten ja vaarallisin siitä että maksa ja munuaiset ei toimi enää kunnolla vai mitä 2010, silloin on syytä harkita seuraa alkoholi annosta, apteekista saat nesteenpoistolääkettä.

Minulla ei ole noita ongelmia, ollut koskaan neste kertyy vatsanalueelle, ainoastaan, joskus enemmän joskus vähemmän, riippuu mitä lääkkeitä olen vetänyt, kyllä saan sen pois jos vain haluan, mutta sitten tulee kihti ja se ei ole kivaa, siis en käytä nesteenpoistolääkkeitä.

Tuki liivejä on tehty kymmeniä erilaisia, osan olen jo heittänyt pois, muutama on vielä käytössä, skolioosia ei ole, selkäranka on lievän s muotoinen, niska ja alaselkä on hieman väärässä asennossa, mutta se on yleistä reumasairauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nesteen kertyminen nilkkoihin jos sellaista on, johtuu yleensä liikunnan puutteesta, painovoima pitää huolen siitä että neste menee nilkkoihin, sekä se on myös sydämenvajaatoiminnan merkki hälyttävä sellainen, mutta eniten ja vaarallisin siitä että maksa ja munuaiset ei toimi enää kunnolla vai mitä 2010, silloin on syytä harkita seuraa alkoholi annosta, apteekista saat nesteenpoistolääkettä.

Minulla ei ole noita ongelmia, ollut koskaan neste kertyy vatsanalueelle, ainoastaan, joskus enemmän joskus vähemmän, riippuu mitä lääkkeitä olen vetänyt, kyllä saan sen pois jos vain haluan, mutta sitten tulee kihti ja se ei ole kivaa, siis en käytä nesteenpoistolääkkeitä.

Tuki liivejä on tehty kymmeniä erilaisia, osan olen jo heittänyt pois, muutama on vielä käytössä, skolioosia ei ole, selkäranka on lievän s muotoinen, niska ja alaselkä on hieman väärässä asennossa, mutta se on yleistä reumasairauksessa.

Tässäkö https://ibb.co/sy37bq2 sulla on push-up rintsikat päällä, kun noin terhakkaasti nöpöttävät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nesteen kerääntyminen vatsan alueelle on merkki siitä, että maksa on totaalisen poks!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäkö https://ibb.co/sy37bq2 sulla on push-up rintsikat päällä, kun noin terhakkaasti nöpöttävät?

Ei ole en käytä, kuten sanoin se neste voi kertyä minne tahansa, selkään, vatsanseudulle, käsiin, harvemmin jalkoihin, itseasiassa ei ole koskaan sinne kertynyt, tuossa kuvassa se on kertynyt kämmeneen ja sormiin, mikä on yleistä.

• Anonyymi

Omasta banaani tarhasta 55555.... eihän kuvissa näy kuin yksi ja sama banaani puu, ja ettei vaan ole naapurin mummon omaissuutta.

"olen myös syönyt itsekasvattamaani duriania, jackfruittia..." jep jep, aivan varmasti, sulla on sitten ollunna kiinalaisessa kamerassasi itserakentamasi suodatin, semmottinen mikä suodattaa durianit ja jackfruitit pois kuvista. Ajattelitko myydä suodattimen patentin NASA:lle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nesteen kerääntyminen vatsan alueelle on merkki siitä, että maksa on totaalisen poks!

Kyllä pitää paikkaansa, jos kyseessä on maksakirroosi, ja kyseessä on askiittis, ollaan kalkkiviivoilla, lähtöön on muutama kuukausi, minun tapauksessa vatsa on turpoillut jos vuosi kymmeniä, kuten kuva disneylandissa kertoi, tämä tapahtui vuonna 2006, minulla oli silloin jo ongelmia vatsan kanssa, kuten olen tuhannesti sanonut, minä ei ole lihava, minulla on vain sellainen aineenvaihdunta, näin se vain menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole en käytä, kuten sanoin se neste voi kertyä minne tahansa, selkään, vatsanseudulle, käsiin, harvemmin jalkoihin, itseasiassa ei ole koskaan sinne kertynyt, tuossa kuvassa se on kertynyt kämmeneen ja sormiin, mikä on yleistä.

Höpö höpö, nestettä rinnat täynnä, tai sitten sulla on todella isommat kuin Pimpshornyllä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitää paikkaansa, jos kyseessä on maksakirroosi, ja kyseessä on askiittis, ollaan kalkkiviivoilla, lähtöön on muutama kuukausi, minun tapauksessa vatsa on turpoillut jos vuosi kymmeniä, kuten kuva disneylandissa kertoi, tämä tapahtui vuonna 2006, minulla oli silloin jo ongelmia vatsan kanssa, kuten olen tuhannesti sanonut, minä ei ole lihava, minulla on vain sellainen aineenvaihdunta, näin se vain menee.

Mistä muuten tiedät tuon, oletko alkoholisti jolta lääkäri on kieltänyt juomisen, totaalisesti, askiittis on alkoholistin yleisin kuolinsyy, askiksen lääketieteellinen perusta on erittäin monimutkainen, mutta tosiaan 40% neulapohjaiseen tyhjennykseen joutuneista on vuoden päästä vainaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omasta banaani tarhasta 55555.... eihän kuvissa näy kuin yksi ja sama banaani puu, ja ettei vaan ole naapurin mummon omaissuutta.

"olen myös syönyt itsekasvattamaani duriania, jackfruittia..." jep jep, aivan varmasti, sulla on sitten ollunna kiinalaisessa kamerassasi itserakentamasi suodatin, semmottinen mikä suodattaa durianit ja jackfruitit pois kuvista. Ajattelitko myydä suodattimen patentin NASA:lle?

Voi rakas lapsi puita oli 12, jotka vain pari tuotti satoa, durianit ja jackfruitit eivät kasva edes samassa paikassa, meillä on toinen paikka noin 10 kilsaa rannasta sisämaahan, sen itseasiassa omistaa vaimoni kaveri, mutta me kasvatimme siellä näitä kahta, jos tietäisit asioista jotain, durian ja jackfruit on suuria puita johon, menee aikaa perkeleesti, kummatkin oli jo aikaisemmin kunnes vaimoni alkoi sitä kasvattamaan pari isoa kasvia valmiina...

Banaani puu on puu, ei heinä, bambu on heinä, mutta banaani on omalaatuinen kasvi, se tekee yhdestä kasvista vain yhden sadon, puu kuolee sen jälkeen, mutta se lähettää viereen toisen kasvin automaattisesti, vaimo istutti pihalle 12 puuta muutama kuoli, lopulta niitä oli 44 puuta, viiden vuoden kuluttua... Sorry vaan olen ihan itse kastellut, tertun hakannut irti puusta, ja sieltä tulee sellaista töhnää juuresta joka polttaa ihoa, eikä lähde pesemällä mihinkään, vähän samalla tavalla kuin ukonputki suomessa, reagoi huonosti auringon kanssa.

Omat hoitonsa on myös durianissa ja jackfruitissa, mutta molemmat on varsin hyviä tosin poikani ei tykkää jackfruitista hänestä se haisee karmeelle, niinhän se haisee paljon...

Muuten sitä duriania ei saa viedä hotellihuoneeseen, sama syyn takia, se haisee... oikeasti ja hajua on vaikea saada pois, mistäpä näitä kokemuksia saa pattayan savossa, tosin onhan wikipedia olemassa, vai aina tarkastaa olenko kertonut asian oikein... pellepoju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi puita oli 12, jotka vain pari tuotti satoa, durianit ja jackfruitit eivät kasva edes samassa paikassa, meillä on toinen paikka noin 10 kilsaa rannasta sisämaahan, sen itseasiassa omistaa vaimoni kaveri, mutta me kasvatimme siellä näitä kahta, jos tietäisit asioista jotain, durian ja jackfruit on suuria puita johon, menee aikaa perkeleesti, kummatkin oli jo aikaisemmin kunnes vaimoni alkoi sitä kasvattamaan pari isoa kasvia valmiina...

Banaani puu on puu, ei heinä, bambu on heinä, mutta banaani on omalaatuinen kasvi, se tekee yhdestä kasvista vain yhden sadon, puu kuolee sen jälkeen, mutta se lähettää viereen toisen kasvin automaattisesti, vaimo istutti pihalle 12 puuta muutama kuoli, lopulta niitä oli 44 puuta, viiden vuoden kuluttua... Sorry vaan olen ihan itse kastellut, tertun hakannut irti puusta, ja sieltä tulee sellaista töhnää juuresta joka polttaa ihoa, eikä lähde pesemällä mihinkään, vähän samalla tavalla kuin ukonputki suomessa, reagoi huonosti auringon kanssa.

Omat hoitonsa on myös durianissa ja jackfruitissa, mutta molemmat on varsin hyviä tosin poikani ei tykkää jackfruitista hänestä se haisee karmeelle, niinhän se haisee paljon...

Muuten sitä duriania ei saa viedä hotellihuoneeseen, sama syyn takia, se haisee... oikeasti ja hajua on vaikea saada pois, mistäpä näitä kokemuksia saa pattayan savossa, tosin onhan wikipedia olemassa, vai aina tarkastaa olenko kertonut asian oikein... pellepoju.

Banaani ei ole puu, vaan heinä, paree tarkastella sitä Commodoren tietokantaa, ainoata mitä osaat hallita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Banaani ei ole puu, vaan heinä, paree tarkastella sitä Commodoren tietokantaa, ainoata mitä osaat hallita!

Olisit tarkastanut diagnoosisi ennen Commodoresta kuin alat kertomaan että lymfooma on nesteen kertyminen nilkkoihin, ei rakas lapsi se ei sitä ole vaan eräs syöpä... ja aika ikävä sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit tarkastanut diagnoosisi ennen Commodoresta kuin alat kertomaan että lymfooma on nesteen kertyminen nilkkoihin, ei rakas lapsi se ei sitä ole vaan eräs syöpä... ja aika ikävä sellainen.

Muutenkin tuo nesteen kertyminen nilkkoihin on ikävä juttu, mutta se ei ole iso ongelma, se kertyy myös pohkeeseen, ja muualle alaraajoihin, koska painovoima vetää nestettä alaspäin liikkuminen pahentaa tilannetta, jos sinulla on ongelmia nilkkojen kanssa, hakeudu lääkäriin, se voi pelastaa elämäsi, erityisen vaarallinen on se ainoastaan vasemman puolen turvotus, koska silloin on kyse yleensä sydämenvajaatoiminnasta, ja läppävioista, jotka jotkut alkoholia runsaasti käyttävät saavat riesakseen. Näitä tapauksia olen nähnyt muutaman pattayalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että kaulaan, ja korvan taaksekin, minulla on kokemusta... kokemukset osoittavat selkeästi, että laadullinen analyysi yksinkertaistaa yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pallomaha Possonderi, mistä sinä muka tiedät, että duriania ei saa viedä hotelli huoneeseen... oletko muka yrittänyt viedä, minä olen monesti vienyt, ilman mitään ongelmaa. Sinä, kieroon kasvanut läskisilmä, olet jostain wikipediasta VAIN lukenut... törppöpappa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolaisten tasolla luulisi olevan selvää, että lymfooma pakottaa kohderyhmää huomioimaan erilaisissa laitoksissa tapahtuvaa valmistusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Numba, vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että lymfooma commadore mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi peräänkuulutettua lakonisuutta.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pallomaha Possonderi, mistä sinä muka tiedät, että duriania ei saa viedä hotelli huoneeseen... oletko muka yrittänyt viedä, minä olen monesti vienyt, ilman mitään ongelmaa. Sinä, kieroon kasvanut läskisilmä, olet jostain wikipediasta VAIN lukenut... törppöpappa.

Varmaan siitä tiedän että olen ollut hyvin monessa hotellissa, ja niihin on yleensä durianin vientikielto, huoneeseen, toki olet vienyt minä taas en ole... olen jopa ottanut kieltotaulusta kuvan, tämä oli Tak nimisestä kaupungista, siis ei voi viedä hotellihuoneeseen. https://ibb.co/B2GnZ2R, tiedätkö reppana mikä edes on durian, oletko koskaan edes maistanut, se on erinomaista, mutta helvetin voimakas hajuista, siksi sitä ei saa viedä huoneeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Durianin tuoksu ei ole kaikille vastenmielinen. Joillekin durianin ystäville se on miellyttävä ja houkutteleva, ja he rakastavat sen ainutlaatuista makua, joka on makea ja kermainen.
        Aivan varmasti, Posso Pasanen vuokra läävässä haisi duriania pahemmalta... hyi hitto kun oksettaa vain muistella niitä kuvia, lämmössä turvonneita käytettyjen vaippojen muovipusseja sikin sokin lattialla, ja silsaisia varpaiden kynsien paloja ruokapöydällä, yäkx, yäkx, yäks !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan siitä tiedän että olen ollut hyvin monessa hotellissa, ja niihin on yleensä durianin vientikielto, huoneeseen, toki olet vienyt minä taas en ole... olen jopa ottanut kieltotaulusta kuvan, tämä oli Tak nimisestä kaupungista, siis ei voi viedä hotellihuoneeseen. https://ibb.co/B2GnZ2R, tiedätkö reppana mikä edes on durian, oletko koskaan edes maistanut, se on erinomaista, mutta helvetin voimakas hajuista, siksi sitä ei saa viedä huoneeseen.

Ilmeisesti et ole koskaan edes käynyt thaimaassa, tuo on yleisessä tiedossa elä vie duriania hotelli huoneeseen, korjaa resupekka tietojasi... tuossa muutama linkki asiaan resupeppu.

https://stellinamarfa.com/fruits/why-is-durian-fruit-banned-in-hotels/
        https://tropicalfruitsy.com/why-is-durian-fruit-banned/
        https://traveltothailandblog.com/where-is-durian-prohibited/
        https://medium.com/illumination/unlocking-the-durian-enigma-the-worlds-most-misunderstood-fruit-faa219d84017

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Askiittis on kellohameessasi tai rintaliiveissäsi... sensukka.

Se on Ascites (Askites). Lue https://www.terveyskirjasto.fi/snk03240 tuolta ja ota opiksesi, pallomahainen tollukka.

Alkoholin lisäksi siihen voi olla muitakin syitä, kuten eräät syöpälajit. Sinun esimerkki tapauksessa, munasarjasyövässä se voi olla ensimmäinen sinun havaitsema oire.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Omat hoitonsa on myös durianissa ja jackfruitissa, mutta molemmat on varsin hyviä tosin poikani ei tykkää jackfruitista hänestä se haisee karmeelle, niinhän se haisee paljon..."

Mistä pojastasi nyt Kylli-setä Pasanen satuilet, siitäkö korealaisen näköisestä, jonka isä ei ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkypappa Pasasen kattila kilahti...
        Poisti asiallisen viestini jossa kerroin, että joihinkin hotelleihin SAA viedä durian hedelmiä ja lemmikkejä (koiria).

• Anonyymi

Nesteen kertyminen nilkkoihin, eli lymfooma, voi johtua useista syistä. Yleisimpiä syitä ovat:

Infektiot: Bakteerit tai muut patogeenit voivat aiheuttaa infektiota, joka johtaa lymfooman.

Autoimmuunisairaudet: Tautit, joissa immuunijärjestelmä hyökkää itse elimiä vastaan, voivat aiheuttaa lymfooman.

Kasvaimet: Lymfooma voi olla oireena erityisesti solukasvaimuista, kuten lymfoomista.

Hormonaaliset muutokset: Esimerkiksi raskauden aikana, joissa kertymä voi olla normaalia.

Yleinen nesteen kertymä: Tämä voi johtua esimerkiksi liikunnan puutteesta tai sydämen vajaatoiminnasta.

Jos sinulla on huoli lymfooman mahdollisesta syystä, on tärkeää keskustella asiasta lääkärin kanssa, joka voi tehdä tarvittavat tutkimukset ja antaa oikean diagnoosin sekä hoito-ohjeet.

• Anonyymi

Onhan taas juttuja, lymfooma on muistaakseni joku syöpä, ellen väärin muista imukudossyöpä, hieno keksintö tuo wikipedia, kaikki voi yrittää päteä, mutta se vaatii osaamista ja tiedon soveltamista, kyllä lymfooma todennäköisesti aiheuttaa nilkkojen turvotusta, ja monta muutakin ongelmaa, luehan poika lisää wikipediaa... joka tapauksessa ongelmia aiheuttaa painovoima, joka vetää nesteen lähelle maanpintaa, mutta syitä on useita, jopa suolan väärä käyttö voi sitä aiheuttaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan taas juttuja, lymfooma on muistaakseni joku syöpä, ellen väärin muista imukudossyöpä, hieno keksintö tuo wikipedia, kaikki voi yrittää päteä, mutta se vaatii osaamista ja tiedon soveltamista, kyllä lymfooma todennäköisesti aiheuttaa nilkkojen turvotusta, ja monta muutakin ongelmaa, luehan poika lisää wikipediaa... joka tapauksessa ongelmia aiheuttaa painovoima, joka vetää nesteen lähelle maanpintaa, mutta syitä on useita, jopa suolan väärä käyttö voi sitä aiheuttaa...

Thaimaassa vaihtui vuosi kello 19 meidän aikaa. Osaatko Pasanen kertoa, miksi Senssu on ollut koko ajan tällä palstalla eikä ole huomannut vuoden vaihtumista? Missähän se Senssu oikeasti on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaimaassa vaihtui vuosi kello 19 meidän aikaa. Osaatko Pasanen kertoa, miksi Senssu on ollut koko ajan tällä palstalla eikä ole huomannut vuoden vaihtumista? Missähän se Senssu oikeasti on?

En osaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa...

No osaatko edes sanoa missä Laiffi oikeasti on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No osaatko edes sanoa missä Laiffi oikeasti on?

No en, mielellään tapaisin hänet ja tämä 2010... mutta kun ei pojilla ole uskallusta, on paljon turvallisempaa huudella puskista kuin kantaa vastuu teoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en, mielellään tapaisin hänet ja tämä 2010... mutta kun ei pojilla ole uskallusta, on paljon turvallisempaa huudella puskista kuin kantaa vastuu teoistaan.

Mistä pitäisi kantaa vastuu??? Sitä että sinä olet julkaissut itse kaikki henk. Koht tietosi täällä. Hakeutuisit hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä pitäisi kantaa vastuu??? Sitä että sinä olet julkaissut itse kaikki henk. Koht tietosi täällä. Hakeutuisit hoitoon.

Kuten sanoin mielelläni tapaisin tämän 2010 ja laiffilan, mutta eivät uskalla, on turvallista huudella anonyyminä, ja vpn palvelun takaa, yleensä mies vastaa teoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin mielelläni tapaisin tämän 2010 ja laiffilan, mutta eivät uskalla, on turvallista huudella anonyyminä, ja vpn palvelun takaa, yleensä mies vastaa teoistaan.

Kovasti olit menossa senssusi kanssa Hesassa viime kesänä kahville, mutta mielikuvitusystäväsi taisi tehdä oharin, miksiköhän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssusi luikki aika äskettäin puskiin piiloon kun Kymppi kävi Chiang Maissa kertoen hotellinsa tiedot ja pyytäen senssuasi vierailulle. Onkohan sinulla luuloa miksi puskajussi jänisti?

• Anonyymi

Pasanen taputeltu taas niin hyvin, että kattilaan kilahti ja alkoivat asialliset viestit poistua... kuinka säälittävää.

• Anonyymi

Ainoa mitä tässä on taputeltu on lahkolaiset, joiden heikko koulutus ja älyllinen taso näkyy joka paikassa, kun ei saa duunia perustetaan firma, vaikka ei osata mitään, kukaan ota duuniin, samasta syystä, joten avoimet työmarkkinat ovat ulottumattomissa, oma firma, tuomio, ulosotto ja sen pakoilu, siitä on lahkolaiset tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa mitä tässä on taputeltu on lahkolaiset, joiden heikko koulutus ja älyllinen taso näkyy joka paikassa, kun ei saa duunia perustetaan firma, vaikka ei osata mitään, kukaan ota duuniin, samasta syystä, joten avoimet työmarkkinat ovat ulottumattomissa, oma firma, tuomio, ulosotto ja sen pakoilu, siitä on lahkolaiset tehty.

Huomasitkos pasanen eilen kunka kirjoitit senssuna ja laitoit omia kuvuasi mukaan. Huomattuasi että munasit, poistit heti viestin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasitkos pasanen eilen kunka kirjoitit senssuna ja laitoit omia kuvuasi mukaan. Huomattuasi että munasit, poistit heti viestin.

No en huomannut, en kirjoittanut Senssuna yhtään mitään eilen enkä koskaan, mutta huomasin että joku oli kopioinut minun kolme kuvan linkkiä, ja kirjoittanut muutaman rivin tekstiä, mutta se hävisi jonkin ajan kuluttua, kuten olen miljoonasti sanonut en kirjoita mitään Senssuna koskaan... mielestäni Senssu on muutaman kerran vetänyt juttuna hieman överiksi, mutta ei ole minun tehtävä korjata niitä, hän pystyy varmaan itse korjata virheensä.

Muuten melkoisen syvällä on tuo väite että olen Senssu, vaikka olemme molemmat laittaneet faktaa framelle riittävästi, mutta siksihän olette lahkolaisia, jolla on kovasti vääriä uskomuksia, mm. pattayan on paratiisi, minä olen Senssu... enkä katso tarpeelliseksi niitä harhauskomuksia korjata suuntaan tai toiseen, kun on tämä kongnitiivinen dissonassi olemassa, se on perinteinen lahkon ongelma, kun kovasti uskoo johonkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en huomannut, en kirjoittanut Senssuna yhtään mitään eilen enkä koskaan, mutta huomasin että joku oli kopioinut minun kolme kuvan linkkiä, ja kirjoittanut muutaman rivin tekstiä, mutta se hävisi jonkin ajan kuluttua, kuten olen miljoonasti sanonut en kirjoita mitään Senssuna koskaan... mielestäni Senssu on muutaman kerran vetänyt juttuna hieman överiksi, mutta ei ole minun tehtävä korjata niitä, hän pystyy varmaan itse korjata virheensä.

Muuten melkoisen syvällä on tuo väite että olen Senssu, vaikka olemme molemmat laittaneet faktaa framelle riittävästi, mutta siksihän olette lahkolaisia, jolla on kovasti vääriä uskomuksia, mm. pattayan on paratiisi, minä olen Senssu... enkä katso tarpeelliseksi niitä harhauskomuksia korjata suuntaan tai toiseen, kun on tämä kongnitiivinen dissonassi olemassa, se on perinteinen lahkon ongelma, kun kovasti uskoo johonkin...

Kun tuo kognitiivinen dissonanssi on sinulle sivistyssana ja et todennäköisesti tiedä mitä se on, nyt on oikea aika googlailla asiaa laiffila palstan heikoin lenkki,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskasti latasit että Senssu on muutaman kerran vetänyt juttuna hieman överiksi.

Senssu jää ihan satanolla 2010:lle överivedoissa.

Täytyy ymmärtää mitä tarkoittaa korkoa korolle ja villalanka, sekä aivopesu jonka tuotoksena Senssu on aiheuttanut Pattayan rakkaalle pakkoajattelun Senssusta tänään, huomenna ja loppuelämän.

Muuta asia on joita ei tule unohtaa on että Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla ja että Kitaranmuotoinen kykenee soutamaan plaaniin nepparit törröllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai et ole kirjoittanut senssuna, 55555... tuota ei usko kukaan, ennen kuin senssusi aijaa kuvan kuksastaan Chiang Maissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai et ole kirjoittanut senssuna, 55555... tuota ei usko kukaan, ennen kuin senssusi aijaa kuvan kuksastaan Chiang Maissa.

Uskottomuutta tänään, huomenna ja loppuelämän.

Ken uskoo Eedeniin ja kotihotelliin hotellin uima-altaineen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko muuten törkypappa kirjoittanut mitään koskaan nimimerkillä 654767567657 ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko muuten törkypappa kirjoittanut mitään koskaan nimimerkillä 654767567657 ?

Siitä hän on itselleen numeromiehen ja numeropallon nimimerkit antanut, koska hänellä on pakkomielle numeroihin. Puupää joutui vielä 2015 muuttamisen jälkeen Suomeen sairaalaan ja oli silloin täällä "otahanuriinpoju" nimimerkillä. Sillä kun hakee niin löytyy täsmälleen samat jutut ja kirjoitusvirheet kuin tänäkin päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksihän tuo sunun kirjoituksesi sitten poistui, siinähän ei ollut mitään miksi se pitäisi poistaa paitsi että kitjoitit sen senssuna ja poistit sen huomattuasi mokasi joten lopeta selittely.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      6997
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4123
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2171
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1946
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      196
      1454
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe