Vaikka pilasitte minunkin elämäni leikkauksin, eikä paremmasta (kuten uudesta työpaikasta) ole merkkiäkään, niin siunausta ja hyvää tulevaa vuotta kaikesta huolimatta. Ihmisiä tekin vain olette pölhöine päätöksinenne.
Hyvää uutta vuotta Petterivetoiselle hallitukselle
25
188
Vastaukset
Ehkä työpaikkasi ja sinä olitte tuottamattomia joten ei teitä kannattanut pitää toiminnassa. Tuottamaton työ tulee kalliiksi joten sitä ei pidä pitää pystyssä vaan sen pitää antaa kaatua!
Minun elämääni eivät leikkaukset ole isommin vaikuttaneet!- Anonyymi
Minulla siis on jo työpaikka, mutta toiveena on saada parempi työpaikka kuin tämä nykyinen on. Vaan eipä näy.
- Anonyymi
Kyllä tuottamaton työ tulee kalliiksi. Yritystukia jaellaan holtittomasti ja verojakin pitää taas nostaa näiden tukien saajien hyödyksi ja kansalaisten tappioksi. Jotta firmojen johto ja omistajat vaurastuisivat. Ex työkkäri on kerrankin oikeassa
Anonyymi kirjoitti:
Minulla siis on jo työpaikka, mutta toiveena on saada parempi työpaikka kuin tämä nykyinen on. Vaan eipä näy.
i näy, se on varma. Niitä pitää hakea ja myydä työkykyään omalla sopimuksella unohtaen kokonaan ay mafian vaatimukset. Noin minä tein eikä tarvinnut katua! Vieläkin nautin palkoista eläkkeen lisäksi!
Anonyymi kirjoitti:
Ei näy, se on varma. Niitä pitää hakea ja myydä työkykyään omalla sopimuksella, unohtaen kokonaan ay mafian vaatimukset. Noin minä tein eikä tarvinnut katua! Vieläkin nautin palkoista eläkkeen lisäksi!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuottamaton työ tulee kalliiksi. Yritystukia jaellaan holtittomasti ja verojakin pitää taas nostaa näiden tukien saajien hyödyksi ja kansalaisten tappioksi. Jotta firmojen johto ja omistajat vaurastuisivat. Ex työkkäri on kerrankin oikeassa
Hyvän yritysidean omaava yritys tulee ilman tukia toimeen kun järjestää toimintansa oikein. Itse kokeilin tuota kolmisen vuosikymmentä hyvin tuloksin. Luopuessani myin vielä hyvään hintaan yritysidean ja kehitystyöni uudelle yrittäjälle ja hän jatkaa edelleen hyvin tuloksin.
Yritykseni ei tuottanut koskaan kelleen tappiota vaan aina tehtiin positiivisia tuloksia ja porukka pysyi työssään vuosia ja osa jopa vuosikymmeniä, vaikka emme juurikaan katselleet ay mafian suuntaan.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
i näy, se on varma. Niitä pitää hakea ja myydä työkykyään omalla sopimuksella unohtaen kokonaan ay mafian vaatimukset. Noin minä tein eikä tarvinnut katua! Vieläkin nautin palkoista eläkkeen lisäksi!
Oletpa yksinkertainen, jos oikeasti kuvittelet, että jokaisella, kuten jollain palkkakuopassa olevalla on mahdollisuus samaan.
Jos ei meitä ruohonjuuristason matalapalkka-alalla olevia olisi, et sinäkään kermaprse olisi kermaperse. Anonyymi kirjoitti:
Oletpa yksinkertainen, jos oikeasti kuvittelet, että jokaisella, kuten jollain palkkakuopassa olevalla on mahdollisuus samaan.
Jos ei meitä ruohonjuuristason matalapalkka-alalla olevia olisi, et sinäkään kermaprse olisi kermaperse.Se mihin sinulla on mahdollisuus, riippuu vain siitä miten suhtaudut kouluusi ja opiskeluusi sekä sittemmin työhösi.
Pitkälti se riippuu siitäkin, miten esiinnyt työsi yhteydessä ja miten osaat soveltaa oppimaasi työsi edistämiseen.
Mahdollisuuksia on, kunhan ne vaan käytät hyväksesi!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Se mihin sinulla on mahdollisuus, riippuu vain siitä miten suhtaudut kouluusi ja opiskeluusi sekä sittemmin työhösi.
Pitkälti se riippuu siitäkin, miten esiinnyt työsi yhteydessä ja miten osaat soveltaa oppimaasi työsi edistämiseen.
Mahdollisuuksia on, kunhan ne vaan käytät hyväksesi!"Se mihin sinulla on mahdollisuus"
Mutta etkö sinä nyt kuitenkin ole meidän kaikkien veronmaksajien elättämä. Maksamme hoitosi ja elämisesi. Sinulla ei tietysti ole mahdollisuuksia muuhun, mutta ole onnellinen että asut Suomessa ja palkansaajat pitävät sinusta huolta. Anonyymi kirjoitti:
"Se mihin sinulla on mahdollisuus"
Mutta etkö sinä nyt kuitenkin ole meidän kaikkien veronmaksajien elättämä. Maksamme hoitosi ja elämisesi. Sinulla ei tietysti ole mahdollisuuksia muuhun, mutta ole onnellinen että asut Suomessa ja palkansaajat pitävät sinusta huolta.Lainaa koko ajatus, älä pätki sitä! Vai onko ymmärryksesi niin heikko, jottet ymmärrä mitään, jos siinä on enemmän kuin kolmen sanan lause?
Työeläkevakuutus jonka vakuutusmaksut olen työnantajieni kanssa maksanut maksaa minulle ansaittua eläkettä. Sen lisäksi, viisaana olen työvuosinani vielä hommannut sitä vararahastoa, joka yhtyeiskunnalta puuttuu tyystin!
Palkansaajat eivät siis pidä minusta huolta! Ymmärryksessäsi on ontto paikka jonka voisit täyttää jotta et munaisi itseäsi jatkuvasti!
- Anonyymi
Täysistunnossa noin puolet edustajista räplää puhelinta.
Noin on jos katselee niitä kyselytunteja! Koululaiset vielä ymmärtää mutta, että kansanedustajat???
- Anonyymi
Toivotaan, että pikkumies kokee aivoinfarktin ja pikkupäinen hildegard päätyy lukkojen taakse hoidettavaksi!
- Anonyymi
Karma tekee sinullekkin tehtävänsä?
- Anonyymi
En nyt kenellekään mitään infarktia sentään toivo, mutta kyllä se tuolla luonteella aika todennäköistä on, että se sieltä iskee.
- Anonyymi
Miten elämäsi pilattu? Kela pelittää edelleen.
- Anonyymi
Älä aloittaja ole huolissasi.Hallitus tuplaa keväällä sosiaali turvan leikkaukset ja saadaan satatuhatta työpaikkaa lisää...mistä vaan saadaan tekijöitä?!
- Anonyymi
Hyvä kysymys. En tunne ketään joka lähtisi töihin, hyvin pärjätään ruokakasseilla ja toimeentulotuella.
- Anonyymi
Hallitus elää haaveissa.
- Anonyymi
MITÄ EROA DEMARILLA JA MANNELLA ?
DEMARI KALPEAMPI ?
HAHHAAHHAAA .
JA POOOIS . - Anonyymi
Toivota hallitukselle mahdollisimman paljon epäonnea, sairauksia ja taloudellisia tappioita vuodelle 2025!
- Anonyymi
Pienituloiset on jo nyljetty puhtaaksi ja köyhiä köyhdytetty lisää.
Mitä hallituksen "talousopit" ehdottavat seuraavaksi ? - Anonyymi
MItähän se "hoitotakuu 3 kuukautta" oikein tarkoittaa? Varasin jo viime vuonna hammaslääkäriajan ja sain sen 8 kuukauden päähän.
- Anonyymi
Sitä se juuri tarkoittaa. Kokemuksesta voin kertoa, että tällä konseptilla se hieman vaurioitunut hammas joudutaan tulehtuneena poistamaan, tai vaihtoehtoisesti yksityinen hammaslääkäri rakentelee siihen uuden n. 10 k€:n hintaan.
- Anonyymi
pikkunen joutuu töihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914271
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722530Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769