1.ketkä parhaita suomitupettajia (mun oma suosikit Niilo22 ja survivor303 joista niilo tekkee perusjutuista taidetta ja survivor303 testaa mm suklaapatukoista ja muutakin turinointia)
2.lempijuoma(mun suurin lempparini on sima joka pitää olla ammattilaisen tekemä mutta kaupanvalmissima ei ole parasta eikä mun oma tekemä ole hääviä)
3.lempiruoka(sanoisin jauhelihalasagne mutta valkokaaliappelsiinisalaatti on myös kova)
4.suosikkikaupunki( sanoisin joku pikkukaupunki kuten esim Haapajärvi)
5.jkuuluuko ananas pitsaan (minusta kuuluu)
6.paras suomessa oleva poliittinen puolue(sanoisin keskustapuolue mut oon meleko kaikkiruokainen)
7.onko Martti ahtisaari aliarvostettu entinen presidentti( nminusta on koska hän teki viimeisimpänä presidenttinä pesäeroa Venäjään että ei oltu ennää liikaa venäjän ikeessä)
8.missä on parhaat hampurilaiset (mulla tähä iha selvä vastaus joka on Haapajärven autogrilli)
eri kysymyksiä joihin vastauksia ootellessa
Anonyymi-ap
0
182
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1891565- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886