1.ketkä parhaita suomitupettajia (mun oma suosikit Niilo22 ja survivor303 joista niilo tekkee perusjutuista taidetta ja survivor303 testaa mm suklaapatukoista ja muutakin turinointia)
2.lempijuoma(mun suurin lempparini on sima joka pitää olla ammattilaisen tekemä mutta kaupanvalmissima ei ole parasta eikä mun oma tekemä ole hääviä)
3.lempiruoka(sanoisin jauhelihalasagne mutta valkokaaliappelsiinisalaatti on myös kova)
4.suosikkikaupunki( sanoisin joku pikkukaupunki kuten esim Haapajärvi)
5.jkuuluuko ananas pitsaan (minusta kuuluu)
6.paras suomessa oleva poliittinen puolue(sanoisin keskustapuolue mut oon meleko kaikkiruokainen)
7.onko Martti ahtisaari aliarvostettu entinen presidentti( nminusta on koska hän teki viimeisimpänä presidenttinä pesäeroa Venäjään että ei oltu ennää liikaa venäjän ikeessä)
8.missä on parhaat hampurilaiset (mulla tähä iha selvä vastaus joka on Haapajärven autogrilli)
eri kysymyksiä joihin vastauksia ootellessa
Anonyymi-ap
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221