Asun vuokrataloalueella, jossa suuri osa asukkaista elää yhteiskunnan tuilla. Tukien laikkaukset eivät näy täällä mitenkään, paukutus on alkanut jo kauan sitten samalla voimalla kuin aikaisempinakin vuosina. Vedän tästä sen johtopäätöksen, että yhteiskunnan maksamat sosiaalietuudet ovat vieläkin liian runsaat kun niitä on vara käyttää ilotulitteisiin.
Yhteiskunnan tuet raketteihin
15
177
Vastaukset
- Anonyymi
Sossupummeilla on aina rahaa viinaan ja tupakkaan. Lisäksi lapsilisät, joilla ostetaan huumeita.
- Anonyymi
Aha
- Anonyymi
Toinen paska maha Persu.
Onko oma elämä ollut noin kurjaa, että kaipaa sitä toisillekin.
Itse olen tehnyt töitä 1975 lähtien, työlistänyt 5 henkilöä.
Vielä jatketaan, mutta en kadehdi korvauksilla elävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen paska maha Persu.
Onko oma elämä ollut noin kurjaa, että kaipaa sitä toisillekin.
Itse olen tehnyt töitä 1975 lähtien, työlistänyt 5 henkilöä.
Vielä jatketaan, mutta en kadehdi korvauksilla elävää.Ei kai kyse ole kateudesta vaan ihan muusta. Tuilla kuitenkin harva rikastuu vaan pysyy aika varmasti köyhänä. Ja vierestä voi ihmetellä, että onko köyhällä vara heittää rahojaan ilmaan.
- Anonyymi
Mun lapset on hyviä varastaan ruokaa niin ostin lapsille kympillä raketteja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun lapset on hyviä varastaan ruokaa niin ostin lapsille kympillä raketteja .
Jotta köyhyys opettaa vielä varastamaan. Joutilaat vanhemmat eivät opeta lapsille muuta kuin huonoja tapoja ja elämää. Onko oikein?
- Anonyymi
Ok, kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Äänestäjät muistakaa tämä, Persu on sitä mieltä ettei kansa saa ottaa uuttavuotta vastaan iloisin mielin.
Persu haistoi että vielä on tuhkaa jäänyt perään.
Minä olen sinun räkänokkan neuvola ja koulunkäyntikuluihin osallistunut, tuollainen maan vaiva tuli.- Anonyymi
Älkää vasurit sitten valittako jos asumistuki vähän laskee kun raketteihin raha kuitenkin riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää vasurit sitten valittako jos asumistuki vähän laskee kun raketteihin raha kuitenkin riittää.
Ok, kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Ihan omia neuvola ym. kuluja olet maksanut.
- Anonyymi
Äänestäjät muistakaa tämä,
https://www.suomenuutiset.fi/hallitus-kayttaa-velkarahaa-sukupuolettomien-liikennemerkkien-vaihtotyohon-kymmenia-miljoonia-koponen-ei-voi-ymmartaa-vaihtoon-menevat-myos-ehjat-ja-hyvakuntoiset-merkit/
Naishallitus antoi rahanne liikennemerkeille
Jauhonenä Instarnationaal's ei osannut ! Ja sinä lienet ainoa menestyjä ja työssäkäyvä. Eikö kerrostalokyttäyksen ajat ole vieläkään ohi?
- Anonyymi
Ei taida sinulla olla lämmin sydän, vaikka on kylmät kädet, kun haluat köyhille vain huonoa ja kurjuutta. Sitähän toimettomuus ja vähäisten rahojen haaskaus teettää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697