Yhteiskunnan tuet raketteihin

Anonyymi-ap

Asun vuokrataloalueella, jossa suuri osa asukkaista elää yhteiskunnan tuilla. Tukien laikkaukset eivät näy täällä mitenkään, paukutus on alkanut jo kauan sitten samalla voimalla kuin aikaisempinakin vuosina. Vedän tästä sen johtopäätöksen, että yhteiskunnan maksamat sosiaalietuudet ovat vieläkin liian runsaat kun niitä on vara käyttää ilotulitteisiin.

15

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sossupummeilla on aina rahaa viinaan ja tupakkaan. Lisäksi lapsilisät, joilla ostetaan huumeita.

• Anonyymi

Aha

• Anonyymi

Toinen paska maha Persu.
        Onko oma elämä ollut noin kurjaa, että kaipaa sitä toisillekin.
        Itse olen tehnyt töitä 1975 lähtien, työlistänyt 5 henkilöä.
        Vielä jatketaan, mutta en kadehdi korvauksilla elävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen paska maha Persu.
        Onko oma elämä ollut noin kurjaa, että kaipaa sitä toisillekin.
        Itse olen tehnyt töitä 1975 lähtien, työlistänyt 5 henkilöä.
        Vielä jatketaan, mutta en kadehdi korvauksilla elävää.

Ei kai kyse ole kateudesta vaan ihan muusta. Tuilla kuitenkin harva rikastuu vaan pysyy aika varmasti köyhänä. Ja vierestä voi ihmetellä, että onko köyhällä vara heittää rahojaan ilmaan.

• Anonyymi

Mun lapset on hyviä varastaan ruokaa niin ostin lapsille kympillä raketteja .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun lapset on hyviä varastaan ruokaa niin ostin lapsille kympillä raketteja .

Jotta köyhyys opettaa vielä varastamaan. Joutilaat vanhemmat eivät opeta lapsille muuta kuin huonoja tapoja ja elämää. Onko oikein?

• Anonyymi

Ok, kiitos tiedosta.

• Anonyymi

Äänestäjät muistakaa tämä, Persu on sitä mieltä ettei kansa saa ottaa uuttavuotta vastaan iloisin mielin.
      Persu haistoi että vielä on tuhkaa jäänyt perään.
      Minä olen sinun räkänokkan neuvola ja koulunkäyntikuluihin osallistunut, tuollainen maan vaiva tuli.

• Anonyymi

Älkää vasurit sitten valittako jos asumistuki vähän laskee kun raketteihin raha kuitenkin riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää vasurit sitten valittako jos asumistuki vähän laskee kun raketteihin raha kuitenkin riittää.

Ok, kiitos tiedosta.

• Anonyymi

Ihan omia neuvola ym. kuluja olet maksanut.

• Anonyymi
    • Ja sinä lienet ainoa menestyjä ja työssäkäyvä. Eikö kerrostalokyttäyksen ajat ole vieläkään ohi?

• Anonyymi

Ei taida sinulla olla lämmin sydän, vaikka on kylmät kädet, kun haluat köyhille vain huonoa ja kurjuutta. Sitähän toimettomuus ja vähäisten rahojen haaskaus teettää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7876
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5460
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4842
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3547
    5. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      153
      3462
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2045
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2041
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1869
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      45
      1748
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      39
      1697
    Aihe