Moi, olen parikymppinen mies ja olen ollut vuoden ajan uskossa. En ole ikinä seurustellut yms ja olen todella herkkä ihastumaan. Unelmani on löytää joku päivä uskovainen puoliso jonka kanssa saada perhe. Tiedostan myös Jumalan käskyn olla menemättä naimisiin ei-uskovan kanssa. Minusta tuntuu että uskoni on edelleen melko hataralla pohjalla ja yritän rukouksella ja Raamatun lukemisella vahvistaa sitä. Olen nyt ihastunut korviani myöten yhteen ei-uskovaan naiseen ja tiedostan etten voi seurustella hänen kanssaan koska se olisi synti ja en pystyisi kasvattamaan hänen kanssaan lapsia koska meillä olisi liian erilaiset arvot. Mieleeni tulee välillä ajatuksia, että mitä jos vain unohtaisin uskon ja yrittäisin häntä. Yritän päästä näistä saatanan aiheuttamista ajatuksista eroon, mutta tämä ihastumisen tunne tuntuu ihan hel*etisti voimakkaammalta kuin Pyhän Hengen vaikutus. Pyhän Hengen tuoma tunne on kuitenkin kaikista vahvin ja voittaa kaikki kiusaukset, mutta minusta vain tuntuu, että minun tapauksessani ihastumisen tunne on koko ajan se paljon vahvempi tunne. En tiedä mitä teen väärin. Luotan kuitenkin Jeesukseen, mutta en tiedä riittääkö se, koska en tunne häntä yhtä vahvasti. Tämä ahdistaa minua enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä.
Usko ja ihastuminen
Anonyymi-ap
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyt sitä ihmisiltä joiden mielestä Paavali on patologinen valehtelija ja murhaaja.
Ihmisiltä, jotka ovat sitä mieltä että sotarikokset ja kansanmurhan yrittäminen ovat puolustamisen arvoisia asioita.
Ehkä on syytä vähän suodattaa vastauksia tai jättää niitä omaan arvoonsa. - Anonyymi
Toisekseen voi saada vastaukseksi pelkkiä Raamatun lainauksia joista itse pitää päätellä sitten miten menetellä missäkin tilanteessa.
Toivottavasti ne kuitenkin ovat UT:sta.
Muutoin voi tulla poikkitelaisia tilanteita. - Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2213306
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213292Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401839- 961422
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2481393Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541372- 991318
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2011278Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1801238Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu511068