Helluntaiherätys räpiköi rajussa laskussa vuoteen 2025

Anonyymi-ap

Helluntaiherätys saavutti kulminaatiopisteensä 2015 pakolaiskriisin myötä.
Helluntaiseurakunnat alkoivat jakamaan kastetodistuksia parrakkaille muslimeille.

Muslimien tulo helluntaiseurakuntiin aiheutti vain jäsenmäärän vähentymistä kun osa suomalaisista helluntailaisista jätti muslimien takia seurakuntansa.
Myös Helluntaikirkon perustaminen ja siihen pakkoliittäminen alkoi jo aiemmin aiheuttamnaan jäsenkatoa vaikka Helluntaikirkko otti käyttöön lapsikasteen.

Vuoisi 2023 oli taloudellisestikin helluntaiherätyksen synkin kun Ristin voittoakin julkaiseva Aikamedia kääntyi rajusti tappiolliseksi, 222 000 euroa tappiota, joka on peräti 8,2% liikevaihdosta.
Jostain syystä Helluntaikirkko ja kymmenkunta seurakuntaa antoivat taloudenhoitonsakin konkurssikypsälle Aikamedialle.

Myöskin helluntailaisen Fidan homma on kääntynyt laskuun kun oma persu-porukka hallituksessa vähentää kehitysapurahaa.

Kuluneen 2024-vuoden vielä synkemmät lukemat nähdään viimeistään alkusyksystä.

Tulevaisuus ei siis näytä kovin hyvältä, eikä asiaa paranna yhtään Tuksu Tukiasen antamat kasvot helluntailaisuudelle..

Hyvää ja iloista Uutta Vuotta kaikille!

Pe.ku

27

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikä Päivi Räsänen tuo yhtään hyvää mainetta helluntailaisille.

    • Tietääkseni Tuksu ei liity helluntailaisuuteen mitenkään. Eikä ole ollut esillä enää pitkään aikaan, kuten ei myöskään Teuvo Hakkarainen tai Toimi Kankaanniemi.

      Trump ehkä vähän jakoi helluntailaisten mielipiteitä.

      Israel lienee merkittävämpi tekijä.

      • Anonyymi

        Tukiainen on hellari, kuten myös naistenahdistelija-Kankaanniemi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukiainen on hellari, kuten myös naistenahdistelija-Kankaanniemi.

        Myös sahuri Hakkarinen on helluntailainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukiainen on hellari, kuten myös naistenahdistelija-Kankaanniemi.

        Toivoselle om turha vastailla.
        Hän on ulkona kuin linnunpönttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös sahuri Hakkarinen on helluntailainen

        Myös Sebastian Tynkkynen on helluntailainen


    • Ilmeisesti aloittajalla on jtn tutkimustietoa ns.parrakkaista muslimeista mutta viimeksi käydessäni kotikirkossa siellä oli puolet penkeistä tummaihoisia istumassa, suomenkielelisessä jumalanpalveluksessa.
      Muslimien puolesta vain rukoiltiin. Heitä ei ollut riveissä.
      Minunkin srk on yksi tummaihoinen tullut sieltä kotikirkossa.ihan kiva mies.

    • Anonyymi

      "Anonyymi-ap
      2024-12-31 23:03:21
      Tulevaisuus ei siis näytä kovin hyvältä, eikä asiaa paranna yhtään Tuksu Tukiasen antamat kasvot helluntailaisuudelle.."
      .................
      Luterilaisen tervehdys Helluntalaisille.
      Ei mennyt läpi.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuudella ei ole mitään tekemistä kippo- , pakkokasteen kanssa. Kylläpä sitä kansa on sahannut 170-vuotta. Sinulla on heti vuoden ensi hetkinä hitsauskoppa päässäsi. Elä vaan kuivassa, epäuskon maassa. Mutta tänäkin vuonna vanhurskasten polku kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään asti. On suuri vaara että jäät arvostelemaan Antikristuksen aikaan Siellä et naura. Muista jätkä se. Sinä etkä Putin eivät estä meidän voittoja. Olet juuri tyypillinen luterilainen. Ei mitään uutta. Tulit varmaan kapakasta.

      • Anonyymi

        Kyllä Helluntaikirkon jäseniksi kastetaan jo vauvoina.
        Heti syntymänsä jälkeen ovat Helluntaikirkon virallisessa jäsenrekisterissä ja löytyvät myös Valtion tilastoista Helluntaikirkkoon kastettuina.

        Muodollisesti merkityksetön kasterituaali tehdään myöhemmin, mutta virallisesti se on tehty vauvoina.

        Pe.ku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Helluntaikirkon jäseniksi kastetaan jo vauvoina.
        Heti syntymänsä jälkeen ovat Helluntaikirkon virallisessa jäsenrekisterissä ja löytyvät myös Valtion tilastoista Helluntaikirkkoon kastettuina.

        Muodollisesti merkityksetön kasterituaali tehdään myöhemmin, mutta virallisesti se on tehty vauvoina.

        Pe.ku

        Ei pidä alkuunkaan paikkansa. Kirjoituksillasi on vain valheen painoarvo. Sinä et yhtään estä Jumalan työtä Suomessa. Tähän asiaan valtio ei puutu mitenkään. Kun saisi edes kansalle töitä. Köyhyys vaan lisääntyy. Opiskelijat ovat rahavaikeuksissa. Kyllä Orpolla ym. töitä on. Tankkeri ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Helluntaikirkon jäseniksi kastetaan jo vauvoina.
        Heti syntymänsä jälkeen ovat Helluntaikirkon virallisessa jäsenrekisterissä ja löytyvät myös Valtion tilastoista Helluntaikirkkoon kastettuina.

        Muodollisesti merkityksetön kasterituaali tehdään myöhemmin, mutta virallisesti se on tehty vauvoina.

        Pe.ku

        Kirkko- nimeä käytetään eksyttämiseen?


    • Anonyymi

      Oppositiossa on sinun helppo olla. Pitää elävää uskoa ei kirjoituksestasi ilmene. Sitä kun sinulla ei ole. Kirjoituksesi voit kirjoittaa. Siihen taitosi juuri riittävät. Mitään merkitystä aloituksellasi ole. Olet kirjoittanut kaljoissa.

    • Anonyymi

      Helluntaikirkolla taitaa olla jo enemmän jäseniä kuin varsinaisella helluntailahkolla.

      • Anonyymi

        Siis mitä sekoilet ? Mitä tarkoitat helluntaikirkolla, mitä helluntailahkolla ? Helluntailahkoa ei ole olemassa. Epäselvä kommemttisi.


      • Anonyymi

        Helluntaikirkolla 6000 ? jäsentä?
        Muita helluntailaisia 30 000 ?


    • Anonyymi

      Kastaako helluntaikirkko lapsia / vauvoja? 😶

      Tällä en ota kantaa itse lasten kastamiseen, vaan siihen, että se ei ole koskaan opillisesti kuulunut helluntailaisuuteen. Liittyy oleellisesti helluntailaiseen pelagiolaisuuteen.

      Eli nuo talousrikolliset tuossakin kohdin kielsivät helluntailaisuuden, anastivat varat ja ottivat harhaanjohtavan nimen itselleen?

      Ja tämän te kerrotte vasta n. 30 vuotta tapahtuneen jälkeen, kun asia nk. "rikoksena" on jo vanhentunut. Onhan teillä olleet hyvät lainopilliset neuvonantajat helluntailaisissa, korkeantason viranomaisissa.

      Eihän tuossa Huijaripuljussa ole ollut MITÄÄN rehellistä.

      Ne ei koko aikana ole tainneet uskoa ja tunnustaa Jeesusta? Ja tämän kyllä on voinut tällä foorumilla huomatakin.

      Tunnustaako ne nykyään saudien kuunjumala Allahia, Mekan kaupukijumalaa? Joillekin Jeesuksen olla mahd. - suurinta ja lopullisesti ainutta - edustanutta Muhammedia edeltänyt profeetta? Pyllistelevätkö (twerkkaavatko) hell.huorat nyt ylistyssessioissaan puoli-islamilaisittain kohti taivaita ja yleisöä? "Issa akbar!"?

      • Anonyymi

        Juu, kyllä Helluntaikirkon jäseniksi kastetaan jo vauvoina.
        Heti syntymänsä jälkeen ovat Helluntaikirkon virallisessa jäsenrekisterissä ja löytyvät myös Valtion tilastoista Helluntaikirkkoon kastettuina.

        Muodollinen merkityksetön kasterituaali tehdään myöhemmin, mutta virallisesti se on tehty vauvoina.

        Tilastokeskuksen mukaan vuoden 2023 lopussa Helluntaikirkkoon kuului 1102 käytännössä vauvana kastettua alle 14-vuotiasta jäsentä

        Pe.ku


    • Anonyymi

      Eikös se Tampereen ampuja ollut helluntailainen?

      • Anonyymi

        Varoa niitä pitää.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mäntä ei kylläkään liity mitenkään helluntailaisuuteen. No kaljoissahan tänne kirjoitellaan viikonpäivästä riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäntä ei kylläkään liity mitenkään helluntailaisuuteen. No kaljoissahan tänne kirjoitellaan viikonpäivästä riippumatta.

        Ei se ole kiistänyt helluntailaisuuttaan.
        Sopii hyvin kuvioihin.


    • Anonyymi

      Aloittaja räpiköi kaljoissa vuoteen 2025. Juuri tyypillinen luterilainen aloitus. Pienet ovat nautinnot.

    • Anonyymi

      Helluntaikirkossa on 1102 lapsikastettua jäsentä (2023 vuoden loppu).

      • Anonyymi

        Tuskin siellä vauvoja kostutellaan en usko.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe