VarmaTieto toivottaa Hyvää Uutta Vuotta

Anonyymi-ap

Olkoon vuosi 2025 parempi ateismin taistelussa teismiä vastaan.

Aivan aluksi pyydän ylläpitoa ottamaan kannan tekoälystä. Saako sitä käyttää vai kielletäänkö sen käyttö jos kielletään täytyy se merkitä sääntöihin.

Suurta pahennusta herättäneet VarmaTiedon kertomukset. Saarna ateisteille sekä kuolinvuode tarinat olivat kaikki tekoälyn tekemiä. VarmaTieto vain antoi tarinoiden aiheen ja pyysi tekoälyä kirjoittamaan tarina. Aika hyviä niistä tuli. Eiks niin ?

Jos tekoälyn käyttö kielletään on melkein mahdotonta tekstistä nähdä onko siinä käytetty tekoälyä. Viisas käyttäjä kuten VarmaTieto tietenkin jättää alusta ja lopusta tekoälyn vakiohöpinät pois.

VarmaTieto

10

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tekoäly trollaa

• Anonyymi

Niin trollaa ateisti myös, hupinsa kullakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin trollaa ateisti myös, hupinsa kullakin!

en minä trollaa , vaan sanon totuuden ja uskovia harmittaa

• "Aivan aluksi pyydän ylläpitoa ottamaan kannan tekoälystä. Saako sitä käyttää vai kielletäänkö sen käyttö jos kielletään täytyy se merkitä sääntöihin."

Saat toki jatkaa tekoälyn käyttöä. Siitä ei ole mitään vaaraa ateisteille. Tekoälykään ei saa sinun vastaustesi älykkyyttä ateistien tasolle eikä kenelläkään ateistilla ole vaara, että sekoittavat tekoälypaskasi ihmisen tuotoksiin.

Hyvää uutta vuotta 2025. Toivottavasti löydät parannuksen tuohon sairauteesi. Olemme huolissamme siitä, että väijyt palstalla 24/7.

t: Ylläpidon pojat.

• Anonyymi

Kiitos jatkan tekoälyn käyttöä.

Olen 80 vuotias vanhus minulla on runsaasti aikaa surfailla netissä.

• Anonyymi

friendly-atheist kärsii otsalohkodementiaa mutta kirjoittaa monilla nikeillä edelleen.

• Anonyymi

Ateistisuus osoittaa, kuinka tyhmäksi ihminen päästänyt itsensä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos jatkan tekoälyn käyttöä.

Olen 80 vuotias vanhus minulla on runsaasti aikaa surfailla netissä.

Surffaile, mutta älä arvostele kristittyjä heidän tosi uskon takia!
        Valvoja hämeestä!

• Anonyymi

Saahan täällä palstalla olla 24/7 jos ei riko sääntöjä.

Minulla on työhuoneessani pieni tietokonekeskus. Useita läppäreitä Windows ja Linux käyttöjärjestelmillä. Monet niistä ovat työhuoneeni sivupöydällä nettiyhteys kaikilla päällä. Muutaman kerran päivässä vilkaisen onko avoimia kysymyksiä. Vastailen niihin jotka katson kiinnostaviksi.

Kuinka siellä ylläpidon tytöt suhtautuvat minuun olenhan umpihetero pidän enemmän tytöistä.

Päätän raporttini tähän. Vastaan uusiin kysymyksiin jos sellaisia löytyy.

VarmaTieto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surffaile, mutta älä arvostele kristittyjä heidän tosi uskon takia!
        Valvoja hämeestä!

Näin on.
        Valvoja Lapista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      50
      2622
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      70
      2211
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      3
      1611
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      49
      1076
    5. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      49
      937
    6. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      278
      921
    7. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      66
      796
    8. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      14
      764
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      19
      739
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      54
      721
    Aihe