Olkoon vuosi 2025 parempi ateismin taistelussa teismiä vastaan.
Aivan aluksi pyydän ylläpitoa ottamaan kannan tekoälystä. Saako sitä käyttää vai kielletäänkö sen käyttö jos kielletään täytyy se merkitä sääntöihin.
Suurta pahennusta herättäneet VarmaTiedon kertomukset. Saarna ateisteille sekä kuolinvuode tarinat olivat kaikki tekoälyn tekemiä. VarmaTieto vain antoi tarinoiden aiheen ja pyysi tekoälyä kirjoittamaan tarina. Aika hyviä niistä tuli. Eiks niin ?
Jos tekoälyn käyttö kielletään on melkein mahdotonta tekstistä nähdä onko siinä käytetty tekoälyä. Viisas käyttäjä kuten VarmaTieto tietenkin jättää alusta ja lopusta tekoälyn vakiohöpinät pois.
VarmaTieto
VarmaTieto toivottaa Hyvää Uutta Vuotta
10
121
Vastaukset
- Anonyymi
tekoäly trollaa
- Anonyymi
Niin trollaa ateisti myös, hupinsa kullakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin trollaa ateisti myös, hupinsa kullakin!
en minä trollaa , vaan sanon totuuden ja uskovia harmittaa
"Aivan aluksi pyydän ylläpitoa ottamaan kannan tekoälystä. Saako sitä käyttää vai kielletäänkö sen käyttö jos kielletään täytyy se merkitä sääntöihin."
Saat toki jatkaa tekoälyn käyttöä. Siitä ei ole mitään vaaraa ateisteille. Tekoälykään ei saa sinun vastaustesi älykkyyttä ateistien tasolle eikä kenelläkään ateistilla ole vaara, että sekoittavat tekoälypaskasi ihmisen tuotoksiin.
Hyvää uutta vuotta 2025. Toivottavasti löydät parannuksen tuohon sairauteesi. Olemme huolissamme siitä, että väijyt palstalla 24/7.
t: Ylläpidon pojat.- Anonyymi
Kiitos jatkan tekoälyn käyttöä.
Olen 80 vuotias vanhus minulla on runsaasti aikaa surfailla netissä. - Anonyymi
friendly-atheist kärsii otsalohkodementiaa mutta kirjoittaa monilla nikeillä edelleen.
- Anonyymi
Ateistisuus osoittaa, kuinka tyhmäksi ihminen päästänyt itsensä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos jatkan tekoälyn käyttöä.
Olen 80 vuotias vanhus minulla on runsaasti aikaa surfailla netissä.Surffaile, mutta älä arvostele kristittyjä heidän tosi uskon takia!
Valvoja hämeestä! - Anonyymi
Saahan täällä palstalla olla 24/7 jos ei riko sääntöjä.
Minulla on työhuoneessani pieni tietokonekeskus. Useita läppäreitä Windows ja Linux käyttöjärjestelmillä. Monet niistä ovat työhuoneeni sivupöydällä nettiyhteys kaikilla päällä. Muutaman kerran päivässä vilkaisen onko avoimia kysymyksiä. Vastailen niihin jotka katson kiinnostaviksi.
Kuinka siellä ylläpidon tytöt suhtautuvat minuun olenhan umpihetero pidän enemmän tytöistä.
Päätän raporttini tähän. Vastaan uusiin kysymyksiin jos sellaisia löytyy.
VarmaTieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surffaile, mutta älä arvostele kristittyjä heidän tosi uskon takia!
Valvoja hämeestä!Näin on.
Valvoja Lapista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011600- 2101477
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K53770Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5692Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686