Olkoon vuosi 2025 parempi ateismin taistelussa teismiä vastaan.
Aivan aluksi pyydän ylläpitoa ottamaan kannan tekoälystä. Saako sitä käyttää vai kielletäänkö sen käyttö jos kielletään täytyy se merkitä sääntöihin.
Suurta pahennusta herättäneet VarmaTiedon kertomukset. Saarna ateisteille sekä kuolinvuode tarinat olivat kaikki tekoälyn tekemiä. VarmaTieto vain antoi tarinoiden aiheen ja pyysi tekoälyä kirjoittamaan tarina. Aika hyviä niistä tuli. Eiks niin ?
Jos tekoälyn käyttö kielletään on melkein mahdotonta tekstistä nähdä onko siinä käytetty tekoälyä. Viisas käyttäjä kuten VarmaTieto tietenkin jättää alusta ja lopusta tekoälyn vakiohöpinät pois.
VarmaTieto
VarmaTieto toivottaa Hyvää Uutta Vuotta
10
105
Vastaukset
- Anonyymi
tekoäly trollaa
- Anonyymi
Niin trollaa ateisti myös, hupinsa kullakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin trollaa ateisti myös, hupinsa kullakin!
en minä trollaa , vaan sanon totuuden ja uskovia harmittaa
"Aivan aluksi pyydän ylläpitoa ottamaan kannan tekoälystä. Saako sitä käyttää vai kielletäänkö sen käyttö jos kielletään täytyy se merkitä sääntöihin."
Saat toki jatkaa tekoälyn käyttöä. Siitä ei ole mitään vaaraa ateisteille. Tekoälykään ei saa sinun vastaustesi älykkyyttä ateistien tasolle eikä kenelläkään ateistilla ole vaara, että sekoittavat tekoälypaskasi ihmisen tuotoksiin.
Hyvää uutta vuotta 2025. Toivottavasti löydät parannuksen tuohon sairauteesi. Olemme huolissamme siitä, että väijyt palstalla 24/7.
t: Ylläpidon pojat.- Anonyymi
Kiitos jatkan tekoälyn käyttöä.
Olen 80 vuotias vanhus minulla on runsaasti aikaa surfailla netissä. - Anonyymi
friendly-atheist kärsii otsalohkodementiaa mutta kirjoittaa monilla nikeillä edelleen.
- Anonyymi
Ateistisuus osoittaa, kuinka tyhmäksi ihminen päästänyt itsensä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos jatkan tekoälyn käyttöä.
Olen 80 vuotias vanhus minulla on runsaasti aikaa surfailla netissä.Surffaile, mutta älä arvostele kristittyjä heidän tosi uskon takia!
Valvoja hämeestä! - Anonyymi
Saahan täällä palstalla olla 24/7 jos ei riko sääntöjä.
Minulla on työhuoneessani pieni tietokonekeskus. Useita läppäreitä Windows ja Linux käyttöjärjestelmillä. Monet niistä ovat työhuoneeni sivupöydällä nettiyhteys kaikilla päällä. Muutaman kerran päivässä vilkaisen onko avoimia kysymyksiä. Vastailen niihin jotka katson kiinnostaviksi.
Kuinka siellä ylläpidon tytöt suhtautuvat minuun olenhan umpihetero pidän enemmän tytöistä.
Päätän raporttini tähän. Vastaan uusiin kysymyksiin jos sellaisia löytyy.
VarmaTieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surffaile, mutta älä arvostele kristittyjä heidän tosi uskon takia!
Valvoja hämeestä!Näin on.
Valvoja Lapista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti184309Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312032Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori591588- 991508
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1741350Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131347- 531064
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_1991018- 30961
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric283934