Kun aina mainitset jatkuvat ilmoitukset. Oletko sinä saanut jatkuvan ilmoituksen Jumalalta, että evoluutio on totta? Tietysti sanot, että Jumala olisi kuollut jos ei niitä tulisi. Raamatussa on meillä kaikki ilmoitukset. Ei Jumala ole suinkaan kuollut. Jumala ohjaa planeettojen kiertoratoja ym. Kuinka maa voisi kiertää lenkkiä ellei Jumala sitä ohjaisi. Ei olisi meillä esim. vuodenaikoja ym.
Kysymys Ollille
32
151
Vastaukset
Meneekö teillä muilla näyttö valkoiseksi, kun vastaa ilmoitukseen? Minulla menee Mac näytöllä ja Safari selaimella.
- Anonyymi
Planeettojen kiertoradat perustuvat fysiikan lakeihin. Jumala ei kallistele maapalloa saadakseen aikaan vuodenajat...
- Anonyymi
Ennen kun väität mitään kerro oma näkemyksesi ja kuinka se on edes mahdollista. Minä en ole saanut sinulta vastausta asiaan ja en tule sitä koskaan saamaankaan
Taas höpö tulee ja vaihtaa keskustelun muuhun kuin mitä kysyttiin. Alustuksessa kysyttiin Ollilta jatkuvia ilmoituksia ei planeettojen liikkeitä.
Mutta höpön lukutaito on todella alhainen ettei ymmärrä mikä on esim. karjan ja hevosen ero. Eikä tiedä kuinka varjo muodostuu.
Kannattaisi höpön pysyä pois MIESTEN keskustelusta. Itse höpö on lasten asteella jossain 5 vuotiaan tasolla.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kun väität mitään kerro oma näkemyksesi ja kuinka se on edes mahdollista. Minä en ole saanut sinulta vastausta asiaan ja en tule sitä koskaan saamaankaan
Sinä olet sanonut, että maan pohjoisnapa osoittaa aina samaan suuntaan ja toisaalta olet sanonut, että Jumala kallistelee maapalloa vuosittain saadakseen aikaan vuodenajat. Etkö huomaa tuossa mitään ristiriitaa? Jokainen esikoululainenkin ymmärtää geometriaa enemmän kuin Arto...
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Taas höpö tulee ja vaihtaa keskustelun muuhun kuin mitä kysyttiin. Alustuksessa kysyttiin Ollilta jatkuvia ilmoituksia ei planeettojen liikkeitä.
Mutta höpön lukutaito on todella alhainen ettei ymmärrä mikä on esim. karjan ja hevosen ero. Eikä tiedä kuinka varjo muodostuu.
Kannattaisi höpön pysyä pois MIESTEN keskustelusta. Itse höpö on lasten asteella jossain 5 vuotiaan tasolla.Et tainnut lukea omaa aloitustasi, koska siinä nimenomaan viittasit maan kiertorataan.
Minä yritän auttaa sinua esittämään Ollille sellaisia kysymyksiä, joissa ei ole älyttömiä virheitä! - Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Kannattaisi höpön pysyä pois MIESTEN keskustelusta. Itse höpö on lasten asteella jossain 5 vuotiaan tasolla.Arto on jopa alle viisivuotiaan tasolla. Minun lapseni tunsivat planeetat ja niiden kierrot viimeistään nelivuotiaina.
- Anonyymi
"Planeettojen kiertoradat perustuvat fysiikan lakeihin. Jumala ei kallistele maapalloa saadakseen aikaan vuodenajat..."
Taas on höpö 100% väärässä. Kyllä Jumala ohjaa eivät planeetat voi liikkua itsestään eivät ole fysiikkaan sopivia.
Kuinka maa voi kiertää aurinkoa ellipsin muotoista rataa 23 astetta vinossa ja että napa osoittaa aina samaan kohtaan (höpön väite) pohjantähteen. Vaikka maa pyörii siltikin me voimme aina katsoa pohjantähteä aina samasta paikassa. Kaikki taide henkilöt ovat pahasti harhassa. Ja heitä höpö uskoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet sanonut, että maan pohjoisnapa osoittaa aina samaan suuntaan ja toisaalta olet sanonut, että Jumala kallistelee maapalloa vuosittain saadakseen aikaan vuodenajat. Etkö huomaa tuossa mitään ristiriitaa? Jokainen esikoululainenkin ymmärtää geometriaa enemmän kuin Arto...
" Etkö huomaa tuossa mitään ristiriitaa? Jokainen ewikoululainenkin ymmärtää geometriaa enemmän kuin Arto..."
Minä ainakin ymmärrän paremmin mitä höpö.
Sinä sitten muista mitä olet kirjoittanut tai et halua muistaa. Sinulla on valikoiva muisti.
Kaikki kirjoitukset ovat vielä nähtävillä. Suosittelen höpölle vierailua katsomassa vuosien takaisia kirjoituksiaan. Minä muistan mitä olen kirjoittanut ja pysyn aina uskossa Jumalaa ja uskon Jumalan ohjaavaan vaikutukseen avaruudessa ja maassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arto on jopa alle viisivuotiaan tasolla. Minun lapseni tunsivat planeetat ja niiden kierrot viimeistään nelivuotiaina.
"Arto on jopa alle viisivuotiaan tasolla. Minun lapseni tunsivat planeetat ja niiden kierrot viimeistään nelivuotiaina."
Minä olen jo 67 vuotiaan tasolla. Jos opetit höpö heille silloin he ovat yhtä harhassa mitä itse höpö on.
Et sinä ole koskaan vastannut kirjoituksiin et kysymyksiin. Sinulta on vielä kertomatta maan kierto sinun väittämälläsi versiolla. Et ole kertonut mikä ihmisessä valmistaa D vitamiinia ja kuinka kulkeutuu iholle ja kuinka menee takaisin????
Tämä höpö uskoo taide ihmisiin ei totuuteen., - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Planeettojen kiertoradat perustuvat fysiikan lakeihin. Jumala ei kallistele maapalloa saadakseen aikaan vuodenajat..."
Taas on höpö 100% väärässä. Kyllä Jumala ohjaa eivät planeetat voi liikkua itsestään eivät ole fysiikkaan sopivia.
Kuinka maa voi kiertää aurinkoa ellipsin muotoista rataa 23 astetta vinossa ja että napa osoittaa aina samaan kohtaan (höpön väite) pohjantähteen. Vaikka maa pyörii siltikin me voimme aina katsoa pohjantähteä aina samasta paikassa. Kaikki taide henkilöt ovat pahasti harhassa. Ja heitä höpö uskoo.Miten napa voi osoittaa koko ajan samaan suuntaan (pohjoisnapa Pohjantähteen), jos maapallo kallistelee vuosittain. Siinäpä Artolle selittämistä! Ihan sama kuin sanoisit joulukuusesi rungon osoittavan aina samaan kohtaan katossa mutta samaan aikaan kallistelevan...
En minä usko mitään "taide henkilöitä" vaan ajattelen omilla aivoillani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Etkö huomaa tuossa mitään ristiriitaa? Jokainen ewikoululainenkin ymmärtää geometriaa enemmän kuin Arto..."
Minä ainakin ymmärrän paremmin mitä höpö.
Sinä sitten muista mitä olet kirjoittanut tai et halua muistaa. Sinulla on valikoiva muisti.
Kaikki kirjoitukset ovat vielä nähtävillä. Suosittelen höpölle vierailua katsomassa vuosien takaisia kirjoituksiaan. Minä muistan mitä olen kirjoittanut ja pysyn aina uskossa Jumalaa ja uskon Jumalan ohjaavaan vaikutukseen avaruudessa ja maassa.Minä en häpeä yhtäkään kirjoitustani. Sen sijaan kaikki lukijat nauravat partaansa (paitsi ehkä naiset) lukiessaan Arton hölmöilyjä.
Planeettojen liikkeet perustuvat puhtaasti fysiikkaan. Siitä sitten voidaan keskustella, että onko Jumala luonut kaiken, myös fysiikan lait. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Arto on jopa alle viisivuotiaan tasolla. Minun lapseni tunsivat planeetat ja niiden kierrot viimeistään nelivuotiaina."
Minä olen jo 67 vuotiaan tasolla. Jos opetit höpö heille silloin he ovat yhtä harhassa mitä itse höpö on.
Et sinä ole koskaan vastannut kirjoituksiin et kysymyksiin. Sinulta on vielä kertomatta maan kierto sinun väittämälläsi versiolla. Et ole kertonut mikä ihmisessä valmistaa D vitamiinia ja kuinka kulkeutuu iholle ja kuinka menee takaisin????
Tämä höpö uskoo taide ihmisiin ei totuuteen.,Minun ei ole tarvinnut opettaa lapsilleni mitään. He mm. oppivat lukemaan itsenäisesti 3- ja 4-vuotiaina. Minä itse 4-vuotiaana. Planeetoista he ovat lukeneet kirjoista.
Mikä sinulle on epäselvää maan kierrossa? Menee puhtaasti fysiikan lakien mukaan.
D-vitamiinimolekyylit eivät todellakaan synny auringossa ja tule sieltä valon mukana (ja nopeudella?) maahan.
D-vitamiinista voit lukea mistä tahansa biologian oppikirjasta tai netistä. Tässä sinulle perustiedot. Sitten kun olet sisäistänyt ne, voit opiskella itse lisää:
"Tärkein D-vitamiini on D3-vitamiini (kolekalsiferoli), jota kesällä syntyy runsaasti ihossa auringon ultraviolettisäteilyn (UVB-säteily) vaikutuksesta. D-vitamiinin varastomuoto on kalsidioli, jota maksa valmistaa D3-vitamiinista."
Vain täysi idiootti voi lukea tuon niin, että D-vitamiini syntyy AURINGOSSA!
>>Kuinka maa voisi kiertää lenkkiä ellei Jumala sitä ohjaisi. Ei olisi meillä esim. vuodenaikoja ym.>>
Aurinko kiertää lenkkiä, ei Maa.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi
Ai, sinä uskot vielä maakeskeiseen maailmankaikkeuteen. Heh...
- Anonyymi
Kuinka vuodenajat???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vuodenajat???
Puhdasta geometriaa... Maan rata on kallellaan koko ajan samaan suuntaan kiertorataan nähden. https://fi.wikipedia.org/wiki/Vuodenaika#/media/Tiedosto:425px-Vuodenajat.jpg
Ja Putiniin.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi
Heh...
- Anonyymi
Raamatussa on meillä kaikki ilmoitukset.
Muita ei ole!- Anonyymi
"Raamatussa on meillä kaikki ilmoitukset.
Muita ei ole!"
Muuta ei ole kuin Raamattu. Kaikki evoluutio teokset ovat satukirjoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita ei ole!"
Muuta ei ole kuin Raamattu. Kaikki evoluutio teokset ovat satukirjoja.Totta haastat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita ei ole!"
Muuta ei ole kuin Raamattu. Kaikki evoluutio teokset ovat satukirjoja.Raamattu on satukirja. Siellä käärmeetkin puhuvat.
- Anonyymi
Muita ei ole!"
Olet 100% oikeassa. Taide ihmiset ovat pahasti hukassa ja näihin höpö uskoo kuin joulupukkiin.
Me uskomme Jumalaa ei taide henkilöitä, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on satukirja. Siellä käärmeetkin puhuvat.
"Raamattu on satukirja. Siellä käärmeetkin puhuvat."
ennen syntiinlankeemusta oli käärme toisenlainen. Ei matelija.
14. Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.
Näin höpöllä menee sekaisin karja ja hevoset ym. Ei noin huonon lukutaidottoman kannattaisi väitellä meidän viisaiden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita ei ole!"
Olet 100% oikeassa. Taide ihmiset ovat pahasti hukassa ja näihin höpö uskoo kuin joulupukkiin.
Me uskomme Jumalaa ei taide henkilöitä,Mitä ovat taide ihmiset? Kirjoittaisit edes taideihmiset, vaikka ei heilläkään ole paljon tekemistä tieteen kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Raamattu on satukirja. Siellä käärmeetkin puhuvat."
ennen syntiinlankeemusta oli käärme toisenlainen. Ei matelija.
14. Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.
Näin höpöllä menee sekaisin karja ja hevoset ym. Ei noin huonon lukutaidottoman kannattaisi väitellä meidän viisaiden kanssa.Uskomatonta, että aikuinen ihminen voi uskoa tuollaisiin satuihin.
- Anonyymi
Kyllä Jeesus ja Kolmas taivas ILMESTYY aika ajoin. Ilmestyksiin ei saa vajota. Ne ovat kriittisiä ja ääritotuudellisia eikä uskon varaisia niin kuin raamattu. Totuus voi turmella puhtaan uskon vaikka Intia väittää käyvän päinvastoin.
Loukkauksiin syyllistyminen puhdistaa Intian mielestä uskon. Ilmestykset ovat jumalvastaisia ja uskon vastaisia. Niissä saatuun ilmoitukseen ei pidä vajota tai menettää voittajan palkinnon.
Evoluutio on Pietarin kirjeen mukaan tuhoisa salakuljetettu harhaoppi. Mutta Apostoli Paavali käytti sitä sota-aseena tuhotakseen järjen linnoitukset. Tässä on kaksi eri puoluetta jotka ajaa vastakkaista linjaa. Pietarin ja Paavalin.
Olli on Paavalin puoluetta???- Anonyymi
Evoluutio-oppi tuhosi jo ihmisviisaat raamatun tulkinnat. Ihmisjärjen linnat kaatui. Mutta Jumala ei salli rakentaa niitä uudelleen vaikka Pietarin puolue yrittää niin tehdä. Älkää salliko Baabelin uudelleen rakentamista tai se täyttää koko maan ja ottaa sen haltuunsa. Olli toteen laittaa raamatun ja Jumalan tätä tarkoitusta.
Ei enää ihmisviisautta ja ihmisen tulkintoja ajoista, vedenpaisumuksesta ja luomisesta. Tilalle tieteen geologian tulokset. Ihmisviisaus ei saa jarruttaa vallankumouksen saavutuksia.
- Anonyymi
Arto:
Teet hyviä aloituksia!!!!!- Anonyymi
Oletko Arto itse vai oletko toinen niin tyhmä, joka ei tiedä edes, että mistä vuodenajat johtuvat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2213306
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213292Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401839- 961422
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2481393Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541372- 991318
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2011278Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1801238Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu511068