Pahan äkkikuoleman kokeminen

Anonyymi-ap

Jumalan käskyjen noudattaminen ja niiden mukaan eläminen takaa pitkän iän.

"Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

Ennenaikaiset pahat äkkikuolemat yritetään usein selittää marttyyrikuolemiksi, vaikka syy on ihan muu.

Raamatun mukaan ne julistajat, jotka puhuivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja pääsemisestä kokivat pahan äkkikuoleman.

11

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos maksatti minulle 100€/hlö:Saatte kuukauden lisäaikaa.

• Anonyymi

Miksi 11 apostolia koki äkkikuoleman?

• Anonyymi

Perisynnin vuoksi ihmisen on kuolemalla kuoltava ja sitten tulee tuomio, sanoo sana.

• Anonyymi

Saatana meni Juudakseen, Paavaliin ja Pietariin joka kielsi edes tuntemasta Jeesusta.
        Pietari kantoi miekkaa. Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.
        Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana meni Juudakseen, Paavaliin ja Pietariin joka kielsi edes tuntemasta Jeesusta.
        Pietari kantoi miekkaa. Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.
        Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Sinussa on saatana!

• Anonyymi

Mitään tarkkoja tietoja ihmisten iästä ei ole saatavissa niin vanhoista ajoista.

Onko sitten hyvä vai paha äkkikuolema, on hyvin suhteellinen käsite.

• Anonyymi

Monet pilkkaajat tällä palstalla saavat varoa äkkikuolemaa. Jumala ei vaan salli itseänsä pilkata. Raja tulee siinäkin vastaan. Samoin vauvakasteen agitaattorit tänäänkin, ja 365 x / vuosi. Raja on Jumalalla silläkin asialla. Ynnä muut pelleilijät ja pilkkaajat. Raja on hengellisillä asioilla leikkiminen. On aina ollut.

• Anonyymi

Niin on. Hengellisillä asioilla ei saa leikkiä. Siinä me iäkkäämmät konkarit olemme hieman viisaampia, kenties, kuin monet nykyajan pelikoneista stressaantuneet pojat ja tytöt.
        Rajat ne olla pitää ja säännöt.
        Ja parasta on se. Kun saa ittensä kuriin.

• Anonyymi

Helpommalla pääset kun alat noudattaa minun käskyä: ole hyvä.

Se on siinä. Normaali ihminen tietää kyllä milloin on tekemässä väärin, joten mitään tuon enempää ei tarvitse noudattaa.

Siinä meni nyt leipäpapeilta matto alta.

• Anonyymi

Mutta kun kaikki eivät täytä normaalin vaatimuksia.

Suomi on täynnä venkuloita ja roistoja jlista ei tiedä mitä he ovat !

• Anonyymi

Missä on luvattu maa? Osaatko neuvoa sinne tien?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      185
      7735
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      35
      4943
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      126
      2943
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      83
      2334
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      94
      1646
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      218
      1550
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1151
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      17
      1104
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1029
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      226
      1002
    Aihe