Et siis koskaan ole tehnyt kenellekään mitään sellaista, mistä toinen olisi pahoittanut mielensä?
Oletko aina ja joka tilanteessa ajatellut toisten parasta?
Etkö ole koskaan katsellut vastakkaista sukupuolta ( tai nykyisin pitäisi varmaan sanoa, että toista ihmistä ) himoiten? Puhumattakaan siitä, että olisit ollut sukupuolisuhteessa toisen kanssa avioliiton ulkopuolella?
Et ole koskaan valehdellut, vaan aina puhunut 100% totta?
Etkö koskaan ole varastanut keneltäkään mitään eli ottanut luvatta toisen omaisuutta?
Etkö koskaan ole vihannut tai herjannut toista ihmistä?
Oletko tehnyt kaiken elämässäsi puhtain motiivein?
Jne jne?
Väitätkö olevasi synnitön?
24
179
Vastaukset
- Anonyymi
Synnit on uskisten ongelma, turha niitä on yrittää sälyttää uskonharhoista vapaitten kannettavaksi.😁
- Anonyymi
Höpö höpö. Et siis läpäissyt testiä, vaan rima putosi rumasti alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Et siis läpäissyt testiä, vaan rima putosi rumasti alas.
Näin on.
- Anonyymi
Uskikset voi tehdä sotarikoksia ja epäilyttävää kansanmurhaa ja sitä kovasanaisesti puolustellaan.
Sitten joku vielä miettii synnittömyyttä.
Ajat ovat muuttuneet.
Eletään lopun aikoja.- Anonyymi
Voi minkälaista valhetta päästelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi minkälaista valhetta päästelet.
Kun katsoo vakka tv7 niin asiaa selviää miten sodan perään kuolataan kun Israel käy sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsoo vakka tv7 niin asiaa selviää miten sodan perään kuolataan kun Israel käy sitä.
Sillä muutamat ihmiset ovat luikahtaneet sisälle, jo muinen kirjoitetut tähän tuomioon, jumalattomat, jotka meidän Jumalan armon vetävät haureuteen ja kieltävät Jumalan, joka ainoa hallitsia on, ja meidän Herran Jesuksen Kristuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tv7 ei ole raitis kanava. Siellä on myös väärää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tv7 ei ole raitis kanava. Siellä on myös väärää.
Israelia valtiona ja kansana kuuluu siunata, mutta kaikkia sen tekoja ei pidä siunata. Siinä on se ero.
- Anonyymi
Herran Pyhällä Ehtoollisella saadaan yhteys ylösnousseeseen Kristukseen. Voi saada esim. Herran Henkeä kolmen päivän ajaksi tai Jeesus todistaa jonkin synnin sinussa ja antaa lahjaksi ymmärrystä, viisautta tms.
Mun teologian tuntemus on olematon mutta kyllä Herran Pyhällä Ehtoollisella käyvät näyttävät ulkoisesti saavan vapahduksen ja olevan kovin hartaita uskovia.
Itse olen käynyt sen verran harvoin että en tunne sakramenttien koko merkitystä. Vasta hankin itselleni Katolisen Kirkon Katekismuksen josta toivon saavani lisävaloa ja Pyhää Henkeä.
Kertokaa itse onko syytä synneistä syytellä jos sakramentit on kunnossa?- Anonyymi
”Voi saada esim. Herran Henkeä kolmen päivän ajaksi tai…”
Mistä nykäisit tuon ”kolmen päivän ajaksi”?
- Anonyymi
En väitä mitään eikä kaikkia voi eikä pidä miellyttää. On katsos elämä elettävänä. Muut saa pahoittaa mielensä ihan vapaasti.
- Anonyymi
Ihmisillekö minä haluan olla mieliksi. Jos haluaisin, en olisi Jumalan palvelija sanoi muuan Paavali.
- Anonyymi
”Kaikki ovat syntiä tehneet.”
- Anonyymi
.Mitä väliä tässä ajassa kun syntiä juuri puolustellaan.
Syntiä mitä pakanoiden keskuudessa kauhistellaan.
- Anonyymi
Jeesus oli ainut synnitön.
- Anonyymi
Mutta silti tapettiin sapattirikkomuksista.
- Anonyymi
Jokainen ihminen tietää olevansa syntinen ja vianalainen.
Höpöhöpö, minulla ei ole epäjumalaa jonka tahtoa vastaan voisin rikkoa - olen siis täysin synnitön ja vastaan itse tekemisistäni.
- Anonyymi
Niin jos rehellinen on.
- Anonyymi
Vain uskovainen voi oilla syntinen.
Hihhuleiden säännöt eivät koske normaaleja ihmisiä. - Anonyymi
Synnit on sitä varten että ne selitetään pois.
Niin tosi pahat verisynnit saa puhdistettua.- Anonyymi
Ei niitä veriruskeita syntejä ainakaan kannata yrittää puhdistaa "Jeesuksen sovitusverellä," sotku vaan pahenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä veriruskeita syntejä ainakaan kannata yrittää puhdistaa "Jeesuksen sovitusverellä," sotku vaan pahenee.
Eikä se puhdistus auta, vaan niistä pitää vapautua, päästä pois synnin orjuudesta. Siinä Jeesus auttaa.
Ei ole mitään mieltä, jos pyytää anteeksi sotaisia ajatuksiaan sekä sitä että on sitä mieltä, että sodassa voi tappaa ilman sääntöjä ja rajoituksia. Sitten ei kuitenkaan luovu niistä ajatuksista, vaan jatkaa synnin tekemistä kuin mitään ei olisi tapahtunut ja ajattelee, että kyllä Jeesus taasen valkopesee nämä pois ja voin jatkaa synnissä elämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2293344
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213312Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401869- 961422
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2511402Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541372- 991328
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2091302Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1811241Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu511078