https://www.apu.fi/artikkelit/kun-tyolla-ei-ela-sonja-kay-toissa-mutta-rahat-eivat-riita miten tämä voi olla ??
Ei työnteko kannata
8
136
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on kolme syytä tähän:
Hallitus
Hallitus
Hallitus- Anonyymi
Niin on vaan minä kävin jo puolen hinnan ruuat ostaa heti kun aukesi lähikaupat. 20€ noin viikon ruuat. Hehehehe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on vaan minä kävin jo puolen hinnan ruuat ostaa heti kun aukesi lähikaupat. 20€ noin viikon ruuat. Hehehehe.
Ja klo 10.30 ilmaiset ruuat hakee yhdestä jaosta !
- Anonyymi
Just näin. Heillä tietoinen valinta, jotta voi pakottaa ihmiset orjatöihin. Ilmaiset työt, pakkotyöt ym... orpo osaa nää kurjuutuskikat.
- Anonyymi
Hallitus on kyllä umpisurkea. Leikkaukset eivät riitä mihinkään. Noin 6 miljardia olisi pitänyt leikata vuosittain budjetista ja osa tuosta veronalennuksiin. Keinotkin olisivat helpot:
YLE:n budjetti 100ME. Loppu siirretään valtion budjettiin.
Pakkoruotsin poistaminen
Kirkon verotusoikeuden poistaminen
AY-jäsenmaksujen verovapauden poistaminen
Yleishydyllisten yhteisöjen tiukka rajaus
Yritystukiin roimat leikkaukset
Osinkojen verohuojennusten poistaminen
Haittaverojen merkittävä korotus (tupakka, alkoholi, ilotulitteet)
Vapaa-ajan asunnoille merkittävä veronkorotus
Huviveneilyn, moottoripyöräilyn ja muun tarpeettoman liikkumisen verotus
Koira- ja kissavero, satasen kuukausi per otus, isoilta rakeilta tuplat
Tukiin leikkaus ja esim. toimeentulotuki kortille, jolla ei voi ostaa tupakkaa tai alkoholia
jne. Listaa voisi jatkaa vielä pitkälti.
- Anonyymi
Kaksiosainen sukunimi on osoitus mielenterveysongelmista.Aiheesta tehty kattava analyysi.
- Anonyymi
Nyt ihan oikeasti, mitä lentävää veetä? 2 aikuista, 2 lasta, viitebudjetti 4574 euroa kuussa??? Aivan posketon summa.
Mitä järkeä on asua Sipoossa, jos molemmat käyvät helsingissä töissä ja tarvitsevat siihen auton? - Anonyymi
En kyllä ymmärrä miten tuo voi olla mahdollista. Ehkä heillä ei taloustaidot ole ihan hanskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755