Vanhempien tulot ja varallisuus vaikuttavat asumistuki

Anonyymi-ap

Asumistukea ei saa aikuinen jonka vanhempien tulot ovat yli 35 tuhatta vuodessa ja omaisuuden arvo yli 50 000

21

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhemmat saavat lainaa asumisen kustannuksiin jos aikuinen lapsi ei omillaan tule toimeen

• Anonyymi

Mihin lapsi tarvii asumistuea jos asuu kotona 0e kk??

• Anonyymi

Ylipäätään on tuhoisaa antaa opiskella ilmaiseksi ja vielä maksaa opintotukea, asumistukea ym. Tuet pois ja rajut lukukausimaksut niin ei kouluissa vassarien pennut pyöri, eihän ne mitään opi, eikä tule yhteiskuntaa koskaan hyödyttämään.

Sama harrastuksissa, yhteiskunnan ei pidä tukea niitä. Juuri tämä ylenmääräinen tukeminen opiskeluissa, harrastuksissa, myöhemmin joutenolossa nettoveronmaksajien (ts oikeistolaisten) maksamista veroista on saanut aikaan sen, että ei toivottu aines lisääntyy ja elätettävien määrä kasvaa.

• Anonyymi

Tyhmää maksaa opiskelija asumistukea jos vanhemmat ovat elossa ja palkkatyössä.

• Anonyymi

Eivät vanhemmat ole vastuussa aikuisen lapsen menoista. Mistä tuollainen "köyhyysraja" 35000 euroakin on keksitty?

• Anonyymi

Työttömien vähempien lapset ovat yleensä otettu huostaan jo lapsena.

• Anonyymi

Jos ei alkoholin kanssa ongelmia joissakin tapauksissa varaton voi pistää lapsena.

• Anonyymi

Ei auta aikuistumaan jos ei pääse omillaan asumaan

• Anonyymi

Et sinä elä omillaan jos saatte asumistukea.

• Anonyymi

Opintotuesta on päästävä eroon nykyään ihmiset tulevat paremmin toimeen keskipalkka 3400 kuukaudessa kun se oli vielä 1990 luvulla 2300 kuukaudessa

• Anonyymi

Päivittäistavarakauppa on tehty indeksi korotuksia mikä on nostanut hintoja.

• Anonyymi

Jos näitä aletaan poistamaan Suomesta häviää 120 tuhatta työpaikkaa

• Anonyymi

Luku on suurempi jos Suomessa on työssä 2.7 miljoona ihmistä

• Anonyymi

Vähintään 350 000 jos ei enemmän

• Anonyymi

Suomella ei ole varaa luopua sosiaaliturvasta työpaikkoja vähenee ja verotulot laskevat.

• Anonyymi

Elämme symbioosissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämme symbioosissa

Haitta ulkomaan muuttajat ovat sama asia kuin korona virus. Virus aiheutti taloudessa merkittäviä kustannuksia mikä sai aikaiseksi 20 prosentin nousun bruttokansantuote

• Anonyymi

Symbioosissa eläminen ruokkii parempituloisia

• Anonyymi

Ei ne muissakaan maissa mitään maksele. Suomen kermaperseapinoille työnnetään rahaa ja etuuksia Kelan automaatista.

• Anonyymi

18 vuotias on täysikokoinen eikä kasva enempää vanhemmat eivät ole vastuussa kasvattajina.

• Anonyymi

Voisiko aloittaja laittaa linkin väittämäänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe