Asumistukea ei saa aikuinen jonka vanhempien tulot ovat yli 35 tuhatta vuodessa ja omaisuuden arvo yli 50 000
Vanhempien tulot ja varallisuus vaikuttavat asumistuki
21
184
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhemmat saavat lainaa asumisen kustannuksiin jos aikuinen lapsi ei omillaan tule toimeen
- Anonyymi
Mihin lapsi tarvii asumistuea jos asuu kotona 0e kk??
- Anonyymi
Ylipäätään on tuhoisaa antaa opiskella ilmaiseksi ja vielä maksaa opintotukea, asumistukea ym. Tuet pois ja rajut lukukausimaksut niin ei kouluissa vassarien pennut pyöri, eihän ne mitään opi, eikä tule yhteiskuntaa koskaan hyödyttämään.
Sama harrastuksissa, yhteiskunnan ei pidä tukea niitä. Juuri tämä ylenmääräinen tukeminen opiskeluissa, harrastuksissa, myöhemmin joutenolossa nettoveronmaksajien (ts oikeistolaisten) maksamista veroista on saanut aikaan sen, että ei toivottu aines lisääntyy ja elätettävien määrä kasvaa.
- Anonyymi
Tyhmää maksaa opiskelija asumistukea jos vanhemmat ovat elossa ja palkkatyössä.
- Anonyymi
Eivät vanhemmat ole vastuussa aikuisen lapsen menoista. Mistä tuollainen "köyhyysraja" 35000 euroakin on keksitty?
- Anonyymi
Työttömien vähempien lapset ovat yleensä otettu huostaan jo lapsena.
- Anonyymi
Jos ei alkoholin kanssa ongelmia joissakin tapauksissa varaton voi pistää lapsena.
- Anonyymi
Ei auta aikuistumaan jos ei pääse omillaan asumaan
- Anonyymi
Et sinä elä omillaan jos saatte asumistukea.
- Anonyymi
Opintotuesta on päästävä eroon nykyään ihmiset tulevat paremmin toimeen keskipalkka 3400 kuukaudessa kun se oli vielä 1990 luvulla 2300 kuukaudessa
- Anonyymi
Päivittäistavarakauppa on tehty indeksi korotuksia mikä on nostanut hintoja.
- Anonyymi
Jos näitä aletaan poistamaan Suomesta häviää 120 tuhatta työpaikkaa
- Anonyymi
Luku on suurempi jos Suomessa on työssä 2.7 miljoona ihmistä
- Anonyymi
Vähintään 350 000 jos ei enemmän
- Anonyymi
Suomella ei ole varaa luopua sosiaaliturvasta työpaikkoja vähenee ja verotulot laskevat.
- Anonyymi
Elämme symbioosissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämme symbioosissa
Haitta ulkomaan muuttajat ovat sama asia kuin korona virus. Virus aiheutti taloudessa merkittäviä kustannuksia mikä sai aikaiseksi 20 prosentin nousun bruttokansantuote
- Anonyymi
Symbioosissa eläminen ruokkii parempituloisia
- Anonyymi
Ei ne muissakaan maissa mitään maksele. Suomen kermaperseapinoille työnnetään rahaa ja etuuksia Kelan automaatista.
- Anonyymi
18 vuotias on täysikokoinen eikä kasva enempää vanhemmat eivät ole vastuussa kasvattajina.
- Anonyymi
Voisiko aloittaja laittaa linkin väittämäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782