röyhkeän median toimesta
https://sarastuslehti.com/2024/12/09/itsenaisyyspaiva-ja-media/
Isänmaallisen leimattiin natseiksi
9
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoastaan öyhötystä ja epäisänmaallisuutta!
Oletteko kyllästyneet Perussuomalaisten öyhötykseen ja epäisänmaallisiin valheisiin?
Tervetuloa Kokoomukseen 🇫🇮 - Anonyymi
"Leimaamistaktiikka kuitenkin toimii, koska poliitikot pelkäävät mediaa. He eivät uskalla liittoutua keskenään mediaa vastaan, vaan liittoutuvat median kanssa toisia poliitikkoja vastaan. Selvimmin tämä näkyy Petteri Orpon kaltaisissa selkärangattomissa ja persoonattomissa poliittisen tuotantolinjan valmisteissa, mutta rivit ovat rakoilleet myös Keskisarjan omassa puolueessa. On masentavaa huomata, kuinka moni vieläkin ajattelee enemmän julkisuuskuvaansa kuin mitään muuta."
Juuri näin. Orpon rasismihöpinät ovat ala-arvoista suomalaisten leimaamista- Anonyymi
Oletteko kyllästyneet Perussuomalaisten öyhötykseen ja epäisänmaallisiin valheisiin?
Tervetuloa Kokoomukseen 🇫🇮
- Anonyymi
Vasemmistolaisen periaatteen mukaan jokainen joka ei ole vasemmistolainen ja oikeaoppisesti vihaa isänmaataan, on selkeästi NATSI.
- Anonyymi
Ihanko itse keksit tuon?
- Anonyymi
Miksi tämä asia teitä leikisti niin hirveän isänmaallisia tässä huolettaa jos ette kerran natseja ole?
- Anonyymi
Leikisti isänmaallisia on vain laitavasemmiston putinisteissa. Demarien Kiljunen esittää isänmaallista, mutta toisella kädellä lupaa itärajaa auki. Nämä leikisti isänmaalliset sitten syyttävät muita natseiksi.
- Anonyymi
Mutta ainahan natsit ovat olleet oikein isosti tosi tosi isänmaallisia !
- Anonyymi
Hyvä aloitus! Suomessa voi sanoa niiden olevan natseja, jotka tukevat ja sympatisoivat Putinin natsihallintoa Venäjällä. Tätä roskaväkeä ei varmasti 612 kulkueessa ollut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1385927Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5435831Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313276- 4122325
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401450- 491375
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1811340- 771307
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131064Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731051