Äänestin kaksi kertaa Tarja Halosta presidentiksi. Olen syvästi häpeissäni ja kadun typeryyttäni
Pyydän Suomen kansalta anteeksi
15
133
Vastaukset
- Anonyymi
Minä pyydän anteeksi kun en äänestänyt Paasikiveä vaan äänestin Kekkosta .
- Anonyymi
Ei sinun äänelläsi ole mitään merkitystä
- Anonyymi
Saat. Mitä muita typeryyksiä olet tehnyt?
- Anonyymi
Ulostin Kokemäen jokeen vuonna 2002
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulostin Kokemäen jokeen vuonna 2002
Vaikka Päijänteeseen, tunnelin suulle olisi pitänyt...
- Anonyymi
Minä äänestin Halosta ensimmäiselle kaudelle.
Minä TUOMITSEN tämän antamani äänen. Ilman minkäänlaisia varauksia.
Lupaan aktiivisesti katua tätä tekemääni rikosta. Vahinkoahan ei pysty millään teolla korjaamaan saati korvaamaan. Mutta katumustyötä voin tehdä asian suhteen.- Anonyymi
Tulit sentään järkiisi Halosen ekan kauden jälkeen. Minä typeränä äänestin kaksi kertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit sentään järkiisi Halosen ekan kauden jälkeen. Minä typeränä äänestin kaksi kertaa
Äänestitkö sarjavalhe petospersuja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestitkö sarjavalhe petospersuja ?
Äänestin viime pressavaaleissa filosofian tohtori Jussi Halla-ahoa
- Anonyymi
Minä en ole äänestänyt koskaan mistään, olen siis syytön mihinkään.
- Anonyymi
Niin minäkin äänestin. Olen ylpeä siitä.
- Anonyymi
Minäkin tunnustan äänestäneeni Niinistöä. En äänestäisi enää.
- Anonyymi
Demari Tarja on puten ja metukan ystävä.
Demarit tykkäävät diktaattoreista. - Anonyymi
Äänestin myös, ja Ylpeä Siitä😇
- Anonyymi
Sinun sietäisi hävetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1385927Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5435831Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313276- 4122325
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401450- 491375
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1811340- 771307
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131064Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731051