Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muutenkaan ole pidetty yhteyttä todella pitkään aikaan. Olet poistanut menneisyytemmekin, minulla on joka viesti tallessa. Ja muistan ne jo ulkoa, vaikka niitä on kymmeniä.
Jouluna katselin ja huuhdoin kyynelkanaviani jouluelokuvilla. Toivoin sitä joulun ihmettä, ei osunut kohdalleni. Vuoden vaihtuessa, esitin vain yhden toiveen. Luvannut en mitään.
Minun on vaikea ymmärtää
42
1594
Vastaukset
Hän poisti viestit igstä mut muistan meidän keskustelut silti ulkoa, vaikka en ees lukenut niitä niin usein. ja pystyn käymään ne läpi
- Anonyymi
Sitten kun nähdään niin selviää suhteesi myös siihen toiseen.
- Anonyymi
Sen minäkin halusin selvittää.
- Anonyymi
Muistan silti yksityiskohtaisesti, ihan viimeisiin minuutteihin saakka.
Lyhyessä ajassa niin paljon, lupaus jostain isosta ja myös kauhua.
Palaan sinuun koko ajan, rakkautta se siis on, mutta ei se mitään.- Anonyymi
Olenko niin pelottava?🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko niin pelottava?🙄
Et, vaan se mitä piti käydä läpi oli pelottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et, vaan se mitä piti käydä läpi oli pelottavaa.
Mikä siinä pelotti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä pelotti?
Sitä on vaikea selittää niille, jotka eivät ole ikinä tunteneet vahvasti.
Kuvittele, että havahdut hereille lennossa olevan lentokoneen ohjaamosta, yksin, ilman minkäänlaista ohjeistusta. Tai: sinut työnnetään teatterin lavalle lempinäyttelijäsi tykö, ilman käsikirjoitusta. Jne. - Anonyymi
Jotain tuttua tässä...pelottaako suuret tunteet, toisen tai itsesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tuttua tässä...pelottaako suuret tunteet, toisen tai itsesi?
Se on sellaista pelkoa, että kuinkahan tässä käy.
Ja sitten vaikka jouduttaa lopputulemaa päästäkseen piinasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sellaista pelkoa, että kuinkahan tässä käy.
Ja sitten vaikka jouduttaa lopputulemaa päästäkseen piinasta.Eli tahdoit vain tilanteesta pois. Ei se ole rakkautta. Jos rakastaa, tahtoo jäähän siihen ja minä olisin tahtonut jäädä siihen syliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tahdoit vain tilanteesta pois. Ei se ole rakkautta. Jos rakastaa, tahtoo jäähän siihen ja minä olisin tahtonut jäädä siihen syliin.
Kyllä me ihmiset ollaa kuule vähän tuota monimutkaisempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me ihmiset ollaa kuule vähän tuota monimutkaisempia.
Minä olen kyllä ihan yksinkertainen ja suoraviivainen. Paljon en jätä arvailuille sijaa.
- Anonyymi
En usko. Mikä oli viimeisin viesti jonka lähetetit mulle puhelimeen.
- Anonyymi
Txt - viesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Txt - viesti?
WA.
- Anonyymi
Pelottaa se sinun vaimo,on kun Justiina.
- Anonyymi
Vaikka naisella on kaulin, se ei tarkoita että alkaa leipomaan
🥸🤓
- Anonyymi
gantturakin palannut palstalle !!! ukkos läks jo !!!!
- Anonyymi
Tämä hokemasi on tainnut palstaMIES olla ns mikrotason hitti intellektuaalisten piireissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä hokemasi on tainnut palstaMIES olla ns mikrotason hitti intellektuaalisten piireissä
Tästä ei nousta ku ylöspäin kannatusluvuissa sun muissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä ei nousta ku ylöspäin kannatusluvuissa sun muissa
Ansaittu kuitti tämäkin
- Anonyymi
Ajattelen aika usein että ehkä muut pitäisivät hänestä myös ja tottuisivat ajatukseen meistä. Toki olen itse hyvin epävarma vielä hänestä.
- Anonyymi
Musta kannata tykätä kun oon niin kylmä ja jotenkin luuseriki vielä. Pysty mitään antamaan
- Anonyymi
Niin… sä et luvannut mitään ja mä lupasin ruusutarhan, joten HV
enkä todellakaan tarkoita että hyvää viikonloppua😂
🥸🤓- Anonyymi
kakara !! uus palstagubbe ,!!
- Anonyymi
🤓🥸 missä mun ruusut?!
- Anonyymi
Millon rakastuit?
- Anonyymi
Toivottavasti kakaramaisesti kirjoittava sentimentaalisetä vetää sopivan aikajanan sulle. Voimia älä pidätä hengitystä odotellessa
- Anonyymi
Tarjosin rakkautta, sinä et halunnut sitä.
- Anonyymi
Henkilökohtaisestiko tarjosit palstasedälle sitä rakkauttasi ja nyt hän saa syyttää kyynelkanavistaan itseään? Sillai kai🙄
- Anonyymi
Kyllä joskus kannattaa luvatakin!
Muuten on vain heittopussi niissäkin tilanteissa, joissa voi itse vaikuttaa paljonkin.
Ihmisten väliset asioinnit ovat juuri niitä, joissa meillä itsellä todella paljon valtaa.
Onnea matkaan. - Anonyymi
” Jouluna katselin ja huuhdoin kyynelkanaviani jouluelokuvilla. ” Voi hyvää päivää palstan setä tätä hönkäilyä🥱
- Anonyymi
Voimia ja hyvää uutta vuotta!
- Anonyymi
Sama nainen -Chisu.
- Anonyymi
Se joulun ihme olisi ollut se että välitätkin minusta edes 50% niin paljon kuin minä sinusta 😔
- Anonyymi
Ihana♥️🤗
- Anonyymi
Jotain tuollaista sinusta aistinkin, pelkäsit menettäväsi ystäväpiirin takiani..liian paljon menetettävää siis, en ollut yhtä tärkeä kuin he. Vakiintuminen ois karkoittanut heidät. Ymmärrän olin siis salarakas.
- Anonyymi
...mut voi siinä olla ripaus rakkauttakin, en sitä kiellä. Mutta joskus pelot saa käyttäytymään noin, tuhoaa jotain jos pelkää epäonnistumista, entinen elämä tuntuu turvallisemmalta. Noistakin selviää puhumalla.
- Anonyymi
Voi kai sen elämänsä noinkin viettää
https://youtu.be/-2-EobLvjlE?si=Mp8Gk9MnU-2WpDov
Huonmminkin voisi olla - Anonyymi
Mikä siinä on, että aina kun rakastun niin mä kännipäissäni päädyn alastomaks johonkin?
🥸🤓 - AnonyymiUUSI
Mistä tiedät, että on poistanut "menneisyyden" viesteistä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2058426Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.375825Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1423660- 1032666
- 1011774
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2511715Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81278Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll741210Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202181196- 621164