onko Jumalan armo rajatonta ?

Anonyymi-ap

kuulemma kaikki ihmiset pelastuvat sanotaan kai jokaisesta jumalattomasta vainajasta kun sitä siunataan ennen hautaamista.

20

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirkosta eronneiden on vaikea pelastua. He ovat hyljänneet ja kironneet Kasteen Kolmiyhteisen Jumalan ja vaihtaneet sen epämääräisiin hurmoshenkiin.

• Anonyymi

Ole eronnut ev.lutkirkosta 2014 jKr. silloisen arkkipiispan iloitessa kun eduskunnassa Stubbin manipuloimana äänestämällä läpivietiin homosteluavijoliittolaki ja arkkipiispan kommentit ja ilmoituksensa että iloitsee tästä synninvoitosta sen päästessä lainvoimaiseksi Suomessa niin minä itkin ja minä suutuin ja minä erosin kirkosta.

Enkä ole sitä katunut yhtään. Olo on huojentunut ja hyvä. Herralta mä ennen sitä päätöstä kyselin että kuinka toimia tässä, ja tutkittujani kirjoituksija päätin näin toimia. Minun pelastukseni ei ole kiinni kirkon jäsenyyvestä vaan uskostani jJeesukseen, vanhurskauvestain, uuvestisyntymästäin, Sinetöinnistäin jonka Herra itse teki hyvänsuopuujessaan syntymäiyyteni päivänä, jolloin silmäin aukenoituivat.

Selef Urge

• Anonyymi

haista paska, etkö usko itse- että perisynti on ja se pestään vedellä.
        Outo on käsitykseksi, jos ensin peset vauvalta- perisyntikasteessa ja sitten perut sen pois.

Mietihän mistä puhut. Minä eritoten voin saarnata, kun olen vauvana kasettu, enkä ole muussa kirkossa- niin pitäähän kastevesi riittää..... Sinullekin epäuskoinen paskahousu saarnaan vauvapesun täydellistä voittoa. Miksi epäilet, ole uskovainen, minunkin pitää olla, ...
        Vauvana kastettiin, ja v anhemmat eros kirkosta, mutta minulle vauvapesu riittää....

Vaikka kuinka ripuloin yllenne paskanpuhumisistanne, niin pitäähän se vauvapesu perisynnin pesuapu olla kohillaan..... Pysykäähän uskossa ruodussa. älkääkä naapureita haukkuko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole eronnut ev.lutkirkosta 2014 jKr. silloisen arkkipiispan iloitessa kun eduskunnassa Stubbin manipuloimana äänestämällä läpivietiin homosteluavijoliittolaki ja arkkipiispan kommentit ja ilmoituksensa että iloitsee tästä synninvoitosta sen päästessä lainvoimaiseksi Suomessa niin minä itkin ja minä suutuin ja minä erosin kirkosta.

Enkä ole sitä katunut yhtään. Olo on huojentunut ja hyvä. Herralta mä ennen sitä päätöstä kyselin että kuinka toimia tässä, ja tutkittujani kirjoituksija päätin näin toimia. Minun pelastukseni ei ole kiinni kirkon jäsenyyvestä vaan uskostani jJeesukseen, vanhurskauvestain, uuvestisyntymästäin, Sinetöinnistäin jonka Herra itse teki hyvänsuopuujessaan syntymäiyyteni päivänä, jolloin silmäin aukenoituivat.

Selef Urge

Arkkipiispa Luoma valehteli, että hän on saanut rukousvastauksena, että homoja saa vihkiä!

• Anonyymi

Ei ole. Jos olisi niin silloin kaikki pelastuisivat, nekin joista jumalattomat paimenet kaksihaaraisella kielellään livoskellen puheensa lomassa sihisten valhettaan sanovat valheellisesti siunaustilaisuuksiloissa että nyt tämä rakkaamme saatananpalvoja vainaja on taivaassa ja häl on hyväl tolal asijat ikuisesti, eikä Helvettiin hän jouvu ellei sitten ihan vähäx aikaa vaan.....

Jumalan armo on rajattu uskollisuuteen Jumalaa kohtaan Raamatun ilmoittamallisella tavallisella, kussa uskollisuus on se raja-aita jota ei tule lanpaallisten ylittää ettei muuttuis vuohilliselliseen ja juosta aijan toisenpuoleisuuves olemaan pimeyteen itsejäänsä eksyksiinsä, kadotukseen, se on Helvetin Kitasta alaspuoten Helvetin Mahaan, kussa Tulimerki roihujaa ja haisee ihan Helvetin paha haju, kas se on rikin haju ja on siinä muutakin löyhkää mukana kun sitä ilmanalaa joutuu siinä nuuhkimaan.

Olen kahjesti Helvetissä käynyt unellisissa vieraillessa ja ne molemmat vierailut ovat olleet elämäni karmeimmat kaksi kokemusta. Edes oman maallisen isän "menettäminen" hetkeksi ei ole mitään verrattuna siihen että ikusuujen joutuu olemaan Helvetissä. Joka tietää edes osapuilleen järkimyksellään mitä se on olla Helvetissä ikuisuus ei toivo sinne ketään ihmistä. Ainakaan itse en sinne toivo ketään, mutta toisaalta muutakaan ratkaisua ei ole siihen kkonaisuuteen, joka taas seuraisi siitä jos kaikki saatanan lapset ja saatana saisivat ikuisesti kulkea kaikessa pahanteossa kirjavuujessa Jualan lapsija piinailemassa.

Paastol 2.1 klo 21.40 alkain lähes 10h,

Selef Urge

• Anonyymi

Minkäslaisia helvettejä sinulla Selef- on ollut.
        Ajassa on monta helvettiä ihmisillä, yhteiskunnan järjestämä nälkähelvetti- sitten paskapää. rikollisten huumetarjontahelvettiä, sairaudenhelvettiä jne.
        Kyllä täällä helvettiä ja tulta riittää jokaiselle yltäkyllin, onhan se perisynti aika helvetillistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäslaisia helvettejä sinulla Selef- on ollut.
        Ajassa on monta helvettiä ihmisillä, yhteiskunnan järjestämä nälkähelvetti- sitten paskapää. rikollisten huumetarjontahelvettiä, sairaudenhelvettiä jne.
        Kyllä täällä helvettiä ja tulta riittää jokaiselle yltäkyllin, onhan se perisynti aika helvetillistä.

Maanpäällä ei ole mitään sellaista , joka olisi kuin Helvetissä ihmisen ikuisuuselämä.

Jokin jatkuva rooninen kiputila tulee mieleen, mutta sekään ei kestä ikuisesti.

Vaikeinta minulle on ollut kun veljeni, ukkini, isäni ovat kuolleet. Mutta läheisinpijen kuolemuskaan ei ole mitään sen rinnalla kun ihminen sujahtaa Helvettiin ja kohtaa siellä olevaa tuskaista arkeaan ikuisesti. Jumalasta erossaolo on vaikeanpaallista kuin hammasten kiristys, kivullisuujen kokemus, näin sen ymmärrän. Kivussakin on lohtuisuus jo itsessäänsä, kas pijan kipu loppuu ja äitee paijoo pienuppii ja sitten tuas naarattaap, mutt Helvetissä ei ole toivo poispääsyst kuten kivus asija olla olemolseijoipi.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanpäällä ei ole mitään sellaista , joka olisi kuin Helvetissä ihmisen ikuisuuselämä.

Jokin jatkuva rooninen kiputila tulee mieleen, mutta sekään ei kestä ikuisesti.

Vaikeinta minulle on ollut kun veljeni, ukkini, isäni ovat kuolleet. Mutta läheisinpijen kuolemuskaan ei ole mitään sen rinnalla kun ihminen sujahtaa Helvettiin ja kohtaa siellä olevaa tuskaista arkeaan ikuisesti. Jumalasta erossaolo on vaikeanpaallista kuin hammasten kiristys, kivullisuujen kokemus, näin sen ymmärrän. Kivussakin on lohtuisuus jo itsessäänsä, kas pijan kipu loppuu ja äitee paijoo pienuppii ja sitten tuas naarattaap, mutt Helvetissä ei ole toivo poispääsyst kuten kivus asija olla olemolseijoipi.

Selef Urge

kenen päästä on helvetti ikuisesti ja vielä tietoisesti. Se on täysin Raamatu sanan vastainen.
        SE sielu- joka syntiä tekee-- sen on kuoltava ja piste.
        Kun ja koska Jumalalla ---ainoalla- on elämä itsessään, on antanut sen Pojalle, ja Poika kelle tahtoo- ollaan sen ikuisen elämän lähteellä, eli elämä on armolahja...

Ei Jumala rääkkää ihmisen sielua helvetissä, se on aivan satua ja kirkkoisien sanavarastoon tullut harha.

Ei me ominlupineen voi ottaa elämää ja hypätä jumalattomana helvettiin- samahenkisten kanssa remuamaan iankaikkisesti- sellaiseen ei ole annettu lupaa, ei kenellekään..

Toinen kuolema- helvetin tulessa niittää kadotetulta, joka katoaa- sen elämän mahdollisuuden...
        Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat >>oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot,>>>
        ----niin--- ettei se jätä heistä >>>>juurta eikä oksaa.<<<<
        [aukottomasti sielu kokee tuomiolla kuoleman, koska ei ole elämää itsessä]

Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
        (Mal 4:1-3)

Elämä on ehdollistettu- eli jyvitetty Kristukseen ja Elämänantajalla on lupa tappaa SYNTIÄ TEKEVÄ--- SIELU... Eikä tänne Jumalan tarvitse tehdä nurkkakidutuspaikkoja, jossa joka sapattina käytäisiin katsomassa kituvia.. EI... ei.

Joh 6:40  Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, --->> on iankaikkinen elämä;<<<----
        ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä." 

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, >>>>>>sillä on iankaikkinen elämä, <<<<<

ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. (Joh 6:54)

Turhaa sitä on kadotettua alkaa elättämään helvetistä kirjoitettujen kirjatarinoiden avulla tässä päivässä, eli voi sen oman uskonpuhdistuksen tehdä sydämessä terveelle pohjalla.

Jos ei tee- pian on helvetillinen jumala kiduttamassa kadotettuja, kastamattomia lapsia...
        Se harha opetus on yhdeltäkohdin myös tässä harhapaketissa.

• Anonyymi

Aloittaja- riittää kun vauvana virutettan vettä hiuksille, niin avot --- siinä vainajakin on pelstunut uamen,. uamen, vesi pesi, synnit on pois, perisyntiperheana viimeisteään.
      Kyllä vedellä pestään syntejä ja se pelaa- varmasti.....

ennen hautaamista

• Anonyymi

Pelastuvatko kaikki? Hah. Mitä turhia! Palstan kieroilevat, kaunaiset ja uhkailevat "kristityt," jotka ovat enemmän kiinnostuneita toistensa ojentamisesta kuin omien vitsakimppujensa näkemisestä, eivät varmasti pelastu. Ei, heidän osansa on jäädä ulos juhlasalista, jossa vain vanhurskaat – eli me, jotka olemme vilpittömiä, rehellisiä ja tietenkin nimimerkin omistajuuskysymyksissä tinkimättömiä – pääsemme nauttimaan taivaan ilosta.

Kuten Jeesus sanoi Matteuksen evankeliumissa: "Monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut." (Matt. 22:14). Ja kuka on valittu? No, tietysti me, jotka emme turvaudu kaunaisiin nimimerkkiryöstöihin ja epäpyhiin juonitteluihin.

Muistutan myös Paavalin sanoista Galatalaiskirjeessä: "Älkää eksykö! Jumalaa ei petkuteta. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää." (Gal. 6:7). Niinpä te, jotka kylvätte kieroilua ja kaunaa, saatte niittää pelkkää orjantappuraa – ja se ei ole hurskauden hedelmä, jos joku ei sitä vielä tajunnut.

Me vanhurskaat? Me elämme siinä valossa, jossa nimimerkit pysyvät puhtaina ja sielut vapaina kaunasta. Kiitos Herralle, sillä meille on varattu paikka juhlapöydässä!

Enkeli Mäntä
      Taivaan ovien VIP-listan jäsen vuodesta - ennen kuin moni muu.

• Anonyymi

Armo riittää harhaankulkeneellekin.

• Anonyymi

Hihhuleiden ja amerikan homojen suhteen on vähän niin ja näin miten armon käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhuleiden ja amerikan homojen suhteen on vähän niin ja näin miten armon käy.

Sinä et Onneksi siitä päätä !

• Anonyymi

Pyhän Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi.
      Tätä harrastavat täällä pakkovauvakastetut!

• Anonyymi

Jumalan armo on ansiotonta, muttei rajatonta Raamatun mukaan. Lahja on tarkoitettu kaikille, mutta pitää ottaa vastaan totuudessa. Joka ei usko Jeesuksen ansioon puolestamme, ei pelastu. Syntinsä joutuu näkemään ja tunnustamaan ennen kuin on mahdollista vastaanottaa Armo Kristuksessa.

PKTNH

• Anonyymi

Etkö muista, mitä Jeesus sanoi miehelle, joka kysyi suoraan, mitä hänen tulisi tehdä, jotta hän saisi ikuisen elämän. Sanaakaan Jeesus ei hiiskunut mistään ansioista ihmisten puolesta ja niihin uskomisista! Kristinopissa Jumalan Pojan opit on vaihdettu mielettömiin ihmisoppeihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö muista, mitä Jeesus sanoi miehelle, joka kysyi suoraan, mitä hänen tulisi tehdä, jotta hän saisi ikuisen elämän. Sanaakaan Jeesus ei hiiskunut mistään ansioista ihmisten puolesta ja niihin uskomisista! Kristinopissa Jumalan Pojan opit on vaihdettu mielettömiin ihmisoppeihin.

Olet ymmärtänyt ko. kohdan väärin. Lue koko luku ja konteksti. Vastaus opetuslapsille kertoo asian tarkoituksen. Tarina ei kerro kuinka rikkaan nuorukaisen myöhemmin kävi.
        (Lain noudattamisella on mahdoton pelastua, ei koskaan riitä. Automaatti, että kaikki pelastuvat on harhaa, vain Jeesus on Tie , totuus ja elämä. Pelastuminen on ihmiselle mahdotonta.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ymmärtänyt ko. kohdan väärin. Lue koko luku ja konteksti. Vastaus opetuslapsille kertoo asian tarkoituksen. Tarina ei kerro kuinka rikkaan nuorukaisen myöhemmin kävi.
        (Lain noudattamisella on mahdoton pelastua, ei koskaan riitä. Automaatti, että kaikki pelastuvat on harhaa, vain Jeesus on Tie , totuus ja elämä. Pelastuminen on ihmiselle mahdotonta.)

Teitäpä oikeauskoiset kristityt ja varsinkin protestantit ei Jumalan Pojan näkemykset ihmisen pelastuksesta paljon kiinnosta, vaan olette vaihtaneet ne Tarsolaisen fariseuksen ja hänen seuraajiensa mielettömyyksiin. Luepa itse vähän tarkemmin Raamattuasi ja mieti ketä oikein haluat seurata. Kaksituhatta vuotta vanhasta valheiden verkostosta ei tietysti välttämättä helpolla irti pääse, jos siihen on tosissaan takertunut, mutta Jeesus Nasaretilaisen opeista siinä prosessissa on kuitenkin suurta hyötyä, jos niihin tosissaan viitsii ja uskaltaa paneutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teitäpä oikeauskoiset kristityt ja varsinkin protestantit ei Jumalan Pojan näkemykset ihmisen pelastuksesta paljon kiinnosta, vaan olette vaihtaneet ne Tarsolaisen fariseuksen ja hänen seuraajiensa mielettömyyksiin. Luepa itse vähän tarkemmin Raamattuasi ja mieti ketä oikein haluat seurata. Kaksituhatta vuotta vanhasta valheiden verkostosta ei tietysti välttämättä helpolla irti pääse, jos siihen on tosissaan takertunut, mutta Jeesus Nasaretilaisen opeista siinä prosessissa on kuitenkin suurta hyötyä, jos niihin tosissaan viitsii ja uskaltaa paneutua.

sinun ja saatanan valheesi eivät kiinnosta.Jumalan totuus kiinnostaa kristittyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinun ja saatanan valheesi eivät kiinnosta.Jumalan totuus kiinnostaa kristittyjä.

Jumalan totuutta löytyy tosissaan Jumalan Pojan opetuksista, mutta ne eivät sua tunnu kiinnostavan! On helppo heitellä perustelemattomia typeriä syytöksiä, mutta sellainen ei osoita muuta kuin heittelijän henkisen tilan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe