Tulevana viikonloppuna lieksan kuuluisimmat taiteilijat järjestävät jamalissa yhteisen näyttelyn. Esa Repin tuo näytille jo vanhat taulunsa liittyen saunakylään ja upouusi "Itkuiikka venäjällä" taulu saa ensinäyttönsä. Muunsukupuolinen käsityö taiteilija Aina Kuten pitää näyttelyn nimeltään "Tökis puhuu paskaa! Kuten Aina - parhaat käsityöt". Tervetuloa!
Esa Repinin ja Aina Kutenin näyttelyt jamalissa
13
217
Vastaukset
- Anonyymi
Repinin uudet maalaukset 'Valehteleva törkyturpa' ja '500 km päässä' ovat saaneet suurta suosiota ja jatkis onkin ostanut ne saunansa seinälle hintaan 1,5 miljoonaa rublaa.
- Anonyymi
Huh on siinä ollut hintaa. Ilmeisesti bisnekset rullaa hyvin itänaapurissa.
- Anonyymi
En ole ostanut niitä. Ja ruplia on tökiksellä.
- Anonyymi
Mihin tökis ne taulut ripustaa? Eihän ole sitä saunakylää jossa olisi seiniä johon ripustaisi. Onko niin jotta lepikkoon laitat ne riippumaan.
Toivottavasti siellä ei ole paljonlunta. Ei ne olemattomat vieraat joudu kahlaamaan lumessa.- Anonyymi
Jatkis on aurannut hyvät tiet ja BMW-bussipysäkki on ihan saunakylän kohdalla.
- Anonyymi
Ei ole aurannut eikä kukaan muukaan.
- Anonyymi
Valehtelee kun ei halua saunahaaremiinsa ylimääräisiä lieksan ukkoja kärkkymään.
On se niin kitupiikki tuo jatkuvasuutelu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelee kun ei halua saunahaaremiinsa ylimääräisiä lieksan ukkoja kärkkymään.
On se niin kitupiikki tuo jatkuvasuutelu.Miksi minä olisin kitupiikki. Enhän koko paikkakunnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minä olisin kitupiikki. Enhän koko paikkakunnalla.
Jos et ole paikkakunnalla niin miksi sinua sitten kiinnostaa lieksan asiat? Ja jos et ole jatkis miksi sitten kokoajan nimittelet täällä itkuiikkana muita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole paikkakunnalla niin miksi sinua sitten kiinnostaa lieksan asiat? Ja jos et ole jatkis miksi sitten kokoajan nimittelet täällä itkuiikkana muita?
No yamalissahan se on ja bemariparkissa pyörii, älkää uskoko sen valheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yamalissahan se on ja bemariparkissa pyörii, älkää uskoko sen valheita.
Kuka lunastaa 2000€ ? Joten paskanpuhujat nyt olisi kelan eläteille vähän lisäansiota. Joten kuka valehtelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lunastaa 2000€ ? Joten paskanpuhujat nyt olisi kelan eläteille vähän lisäansiota. Joten kuka valehtelee?
Jatkis valehtelee ja saa siitä putlerilta palkaksi 2000 rbl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkis valehtelee ja saa siitä putlerilta palkaksi 2000 rbl.
Älkää sokeko minua tökiksen bisneksiin. Sehän käy venäjällä tummelikauppaa ja on putlerin trolli. Ja on itse käynyt venäjällä hakemassa ruplia ja lomaillut siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886