Missä mustasusi on?

Anonyymi-ap

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.

136

793

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tietäisit jos lukisit palstaa

• Anonyymi
        UUSI

Luen kyllä, mennyt ihan ohi minulta sitten.

• UUSI

Kuka tätä lukee kuin jotain sanomalehteä joka päivä 😅

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kuka tätä lukee kuin jotain sanomalehteä joka päivä 😅

Sinä ja tehtailet kymmeniä toinen toistaan typerämpiä ja lapsellisempia höpöaloituksia tänne päivittäin vuorokaudet läpeensä. Nykyään kylläkin anona, jos joku pölö vaikka menis höplään.
        Tämä sun mustasusi-nikki on kärsinyt inflaation eikä enää iske. Tiedät tasan tarkkaan asian itsekin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja tehtailet kymmeniä toinen toistaan typerämpiä ja lapsellisempia höpöaloituksia tänne päivittäin vuorokaudet läpeensä. Nykyään kylläkin anona, jos joku pölö vaikka menis höplään.
        Tämä sun mustasusi-nikki on kärsinyt inflaation eikä enää iske. Tiedät tasan tarkkaan asian itsekin.

No niinhän sinä kuvittelet. Se ei kuitenkaan ole totuus.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No niinhän sinä kuvittelet. Se ei kuitenkaan ole totuus.

Höpöhöpö gubbe.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja höpöhöpö itsellesi. On hyvä että täällä kaiken pas*an ja trollailun lomassa on myös susi jolla on hyvä fiilis useimmiten ja keskustelu sujuu niin kuin sen pitäisi ihanolla irl. Eli suden kunniaksi täällä on hyvä olla jutustelemassa ja mukava keskustelufiilis mutta sinun kaltaisesi syövät sitä fiilistä.

Vinkiksi lueppa uudelleen oma viestisi ja mieti mitä hyvää se tuottaa palstalle??

• Anonyymi
      UUSI

Lue tämä : Tämä on muutenkin turhaa ollut

Otsikosta

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos. Eli hän on siis tauolla. Toivottavasti kaikki on hyvin hänellä kuitenkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Eli hän on siis tauolla. Toivottavasti kaikki on hyvin hänellä kuitenkin.

Ehkä 🥹ikävä

• UUSI

Tämä ketju ei liity minuun mitenkään. Mä en tänne anonyyminä kirjoittele, vaan mustasutena aina, ihan selvyyden vuoksi. Palsta elää omaa elämäänsä ja täällä ennenkin matkittu muita kirjoittajia, ja yritetty sotkea heidän asioitaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tämä ketju ei liity minuun mitenkään. Mä en tänne anonyyminä kirjoittele, vaan mustasutena aina, ihan selvyyden vuoksi. Palsta elää omaa elämäänsä ja täällä ennenkin matkittu muita kirjoittajia, ja yritetty sotkea heidän asioitaan.

Älä puhu skeidaa 💩

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sun selvyytes on palstasetä kuule nähty.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Nyt on kyllä sellaista valhetta taas, että oksat pois.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu skeidaa 💩

Nyt stop ja laita kone kiinni. Mee rauhottumaan ja ota lääkkees!

• UUSI

Hei. Kuulin tästä ketjusta juuri. Mä en ole täällä liiemmin ollut viime aikoina, koska mulla on palstan ulkopuolella ihminen, jonkan kanssa on nyt tutustuttu muutaman viikon ajan. Eli kaikki on oikein hyvin. 😊

• Anonyymi
        UUSI

Ups. Mikä vale

• Anonyymi
        UUSI

Hei! Mahtava juttu - Onnea! Vihdoin paistaa päivä risukasaankin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Mahtava juttu - Onnea! Vihdoin paistaa päivä risukasaankin.

Kiitos :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ups. Mikä vale

Vale ? Mistä sinä tiedät mikä on vale ja mikä ei 😂

• Anonyymi
        UUSI

Onnea ❤️mun toive toteutui 🙏

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ups. Mikä vale

Mä en ole täällä koskaan valehdellut yhtään mistään.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mä en ole täällä koskaan valehdellut yhtään mistään.

Se ei kuulu tapoihini.

• Anonyymi
        UUSI

Ihan sattumalta varmaan kuulit🤣 Mistä?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sattumalta varmaan kuulit🤣 Mistä?

Henkilöltä joka kävi lukemassa palstaa. Eikö olekin ihmeellistä?

• Anonyymi
        UUSI

Heipä hei ja hyvä kuulla😊
        T. Aloittaja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heipä hei ja hyvä kuulla😊
        T. Aloittaja

Kiitos. Saa nyt nähdä mitä tästä tulee. Toivottavasti kuitenkin. Alussa kaikki vielä.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Saa nyt nähdä mitä tästä tulee. Toivottavasti kuitenkin. Alussa kaikki vielä.

Olen ihan innoissani itse kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No olisitko vielä kauniimmin voinut jostain ihmisestä sanoa saa nyt nähdä mitä tulee, toiv ei itse näe näitä. Minä ainakin loukkaantuisin alussa tuollaisesta tekstistä ja julkiesti vielä. Vähän hienotunteisuutta jos oikeasti välität mutta jos et niin sano hänelle suoraan jos yli päänsä joku on. Mutta muista että naisilla on erilaiset tunteet kuin miehillä. Vähän särähti korvaan taas. Ei kyllä ollu eka kerta. 🙄🙈🤔

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No olisitko vielä kauniimmin voinut jostain ihmisestä sanoa saa nyt nähdä mitä tulee, toiv ei itse näe näitä. Minä ainakin loukkaantuisin alussa tuollaisesta tekstistä ja julkiesti vielä. Vähän hienotunteisuutta jos oikeasti välität mutta jos et niin sano hänelle suoraan jos yli päänsä joku on. Mutta muista että naisilla on erilaiset tunteet kuin miehillä. Vähän särähti korvaan taas. Ei kyllä ollu eka kerta. 🙄🙈🤔

Kyllä mä välitän oikeasti ja todella paljon... Sori nyt jos en osannut paremmin tuota muotoilla. Ehkä olisi pitänyt olla sanomatta mitään. Tuntuu että sanon kaiken aina väärin.

• Anonyymi
        UUSI

Palstapäällikkökö soitti?😂
        Tai yp

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Veit jalan suusta, samat mietteet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstapäällikkökö soitti?😂
        Tai yp

Kuka soitti ja kenelle🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka soitti ja kenelle🤣

Yp:llä kuuma linja sudelle? Pyysivät vastaamaan kyselyihin

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Eihän sulla ole ketään. Tuliko tieto välilehdeltä?👩🍒🥰

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yp:llä kuuma linja sudelle? Pyysivät vastaamaan kyselyihin

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Mähän sanoin, että näin kävisi! 😇👍🫶

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin se on susi, että alussa kumpikin esittää parempaa puoliskoaan. Vasta kun kamppeet kasataan samaan punkkaan, alkaa todelliset minät tehdä tuloaan. Jos kemiat pelaa ja kärsivällisyyttä riittää , saattaa rakkauden pienoinen liekki voimistua. Samurain otteella toivon sun onnistuvan ja saavan uutta sykettä elämääs. Täytyy myöntää että ikävä kerkesi tulla. Mutta kuules, jos nyt kerrankin vilahtaa kaulin susihukan näkökenttään niin tervetuloa kertalaakista takaisin palstalle. Jookos?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on susi, että alussa kumpikin esittää parempaa puoliskoaan. Vasta kun kamppeet kasataan samaan punkkaan, alkaa todelliset minät tehdä tuloaan. Jos kemiat pelaa ja kärsivällisyyttä riittää , saattaa rakkauden pienoinen liekki voimistua. Samurain otteella toivon sun onnistuvan ja saavan uutta sykettä elämääs. Täytyy myöntää että ikävä kerkesi tulla. Mutta kuules, jos nyt kerrankin vilahtaa kaulin susihukan näkökenttään niin tervetuloa kertalaakista takaisin palstalle. Jookos?

Olet ollut yksi kannustavimpia samurain faneja täällä. Kiitos siitä. 👍🏼

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kertasaannista tiedät, onko jatkoon.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Olet ollut yksi kannustavimpia samurain faneja täällä. Kiitos siitä. 👍🏼

Kiitos, niin olen ollut ja tulen aina olemaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

On🥰🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂kaulin on kovaa valuuttaa tai käsilaukku

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Se ei kuulu tapoihini.

Valehtelu ei kuulu tapoihisi? Miten suuren luokan psykoosi sulla oikein on? Kuinka ihminen voi elää niin väärässä minäkuvassa kuin sinä? Sähän valehtelet vaikka kuinka paljon ja satuilet kaikenlaksta. Haukut iäkkäitä naisia haiseviksi mummoiksi ja haaveilet olympiaurheilijatyttöjen sormetteluista. Limainen roskakasa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelu ei kuulu tapoihisi? Miten suuren luokan psykoosi sulla oikein on? Kuinka ihminen voi elää niin väärässä minäkuvassa kuin sinä? Sähän valehtelet vaikka kuinka paljon ja satuilet kaikenlaksta. Haukut iäkkäitä naisia haiseviksi mummoiksi ja haaveilet olympiaurheilijatyttöjen sormetteluista. Limainen roskakasa.

No sulla on ainakin harhat kohdillaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ihanaa toivottavasti juttu etenee 👩‍❤️‍👨

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo typerys. Ei mistään suhteista alkumetreillä pysty sanomaan miten ne etenee kun ei vielä tunneta niin hyvin. Mut sulla ei vissiin oo koskaan ollu parisuhdetta voi voi ressua. Ethän sä sitten tietenlään voi tietää asiasta mitään. Säälittävää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hiljaa jo!!🤨 ja ota lääkkeesi jos on jääny taas ottamatta.

Sudelle taemppiä 👍 toivottavasti lähtis menemään oikeeseen suuntaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo typerys. Ei mistään suhteista alkumetreillä pysty sanomaan miten ne etenee kun ei vielä tunneta niin hyvin. Mut sulla ei vissiin oo koskaan ollu parisuhdetta voi voi ressua. Ethän sä sitten tietenlään voi tietää asiasta mitään. Säälittävää.

Kiitos vaan haukuista kuka ikinä oletkin. Itse en alennu sun haukkumisen tasolle mutta olen naimisissa joten ehkäpä jotain pientä kokemusta on parisuhteesta. Vaikkei sulle kyllä yhtään kuulukaan. Mitenhän on oma laitasi. Kaikkea hyvää haukkujille, toiv aika parantaa haavat ja murheet. 🙏🏻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän hänen kommentissaan mitään pahaa ollut ja asiallisesti kirjoitettu toisin kuin sinun huh mitä räksyttäjiä kuin pahimmat rakkikoirat. Eikö teitä hävetä yhtään edes joskus. 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän hänen kommentissaan mitään pahaa ollut ja asiallisesti kirjoitettu toisin kuin sinun huh mitä räksyttäjiä kuin pahimmat rakkikoirat. Eikö teitä hävetä yhtään edes joskus. 🤔

Eikä rakkikoira osannut edes lukea kirjoittaja ei puhunut mitään nimenomaan että alussa voisi tietää tai tarvisi vaan että voisi kuitenkin ehkä kirjoittaa ihan kauniiseen tyyliin niin kuin alussa jos milloin on tapana. Ootte kyllä. 😯😩

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Onnea sudelle ja kyllä siitä hyvä tulee. 😊👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hiljaa jo!!🤨 ja ota lääkkeesi jos on jääny taas ottamatta.

Sudelle taemppiä 👍 toivottavasti lähtis menemään oikeeseen suuntaan.

Sun pillerit ainakin on hoitaja aamulla unohtanut 💊💊💊

• Anonyymi
      UUSI

Etkö enää muuten saanut huomioo gubbe?

• Anonyymi
        UUSI

Ai ai kun jotain nyppii kun toisilla on elämää muuallakin 😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ai kun jotain nyppii kun toisilla on elämää muuallakin 😂😂

Sunkin olis syytä nyppiä värkistäs liiat satiaiset 🕷🕷

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sunkin olis syytä nyppiä värkistäs liiat satiaiset 🕷🕷

Totta turiset, hemmo hei aja munakarvat

• Anonyymi
      UUSI

Missä ihanista ihanin mielikuvituskirsi?👩🍒🥰🥰

• Anonyymi
        UUSI

Niin onko hän nyt eilinen päivä. Unohdettu muistojen lippaaseen?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin onko hän nyt eilinen päivä. Unohdettu muistojen lippaaseen?

No, mä oon aiemmin kertonut mikä mun tilanne elämässä on.

• Anonyymi
        UUSI

Uuuuuuuh 👩🍒🥰❤️💦🍆💦💦💦🔥❤️❤️❤️🥰🍒🥰🥰🥰🍒

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Prööt 💩💩💩💩💩

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Onko Kirsi tämä sun naenen?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kirsikka.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole kirsikka.

Ihanista ihanin 🥰👩🍒💦💦💦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku transu.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole kirsikka.

Mustaksi värjätyt pitkät hiukset on hänellä naisella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mustaksi värjätyt pitkät hiukset on hänellä naisella

Mistä tiedät? Onko alapääkin värjätty?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät? Onko alapääkin värjätty?

🙈🤣💦💦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🙈🤣💦💦

Ulkkarit on outoi, ei siin muuta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Prööt 💩💩💩💩💩

Otitko lääkkeesi et vissiin. Oot kyllä säälittävä joku lapsen tasolle jääny tapaus 🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otitko lääkkeesi et vissiin. Oot kyllä säälittävä joku lapsen tasolle jääny tapaus 🙄

Pruuut🚽💩💩💩💩💩💦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanista ihanin 🥰👩🍒💦💦💦

Seon sisällä psykiatrialla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seon sisällä psykiatrialla

Siksi ei päässyt suteen tutustumaan

• UUSI

Olen todella onnellinen tässä uudessa elämäntilanteessani ja halunnut keskittyä ihanaan ihmiseen livessä. 🥰 ja toivonkin että nyt meidän asioita ei enempää täällä ruodita julkisesti. Kiitos. Case closed.

Mukavaa iltaa ja yötäkin. 😊

• Anonyymi
        UUSI

Onnea sinulle😃

• Anonyymi
        UUSI

Selkosuomeksi: Palstasetä haluaa jatkaa ja jankata tätäkin mielikuvitustarinaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Antakaa palstasedälle ny huomioo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta hän palaa 😬

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea sinulle😃

Kiitos paljon 😊

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos paljon 😊

Olemme iloisia puolestasi, kun olet hänet kohdannut, sinusta sopii ottaa mallia👍

• Anonyymi
        UUSI

Sama nainen se on josta oot vain keksinyt kolme eri versioon tässä profiilissasi.
        Sama T nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Toivot että asioitanne ei ruodita julkisesti? Miksi sitten kerrot kaikki itsestäsi ja tutuistasi täällä? Itse tuot oman elämäsi tänne ruodittavaksi. Voi sitä raukkaa kuka joutuu olemaan tekemisissä kanssasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivot että asioitanne ei ruodita julkisesti? Miksi sitten kerrot kaikki itsestäsi ja tutuistasi täällä? Itse tuot oman elämäsi tänne ruodittavaksi. Voi sitä raukkaa kuka joutuu olemaan tekemisissä kanssasi.

Aina se kahjo äijä niin on tehnyt. Koko Laukaa naureskelee sille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joku kirjoittaa että voi sitä raukkaa joka joutuu jne.ymmärrättekö yhtään miltähän hänestä mahtaisi vaikka lukea tämä kyseinen ketju? Tässä on kyse toisestakin ihmisestä josko koko tarina on yli päänsä totta mutta minua erityisesti mietityttää se toinen. Susi on kova ja varmaan aika kylmäki tyyppi mitä täällä huomannut hälle sama saako hyvää vai todella pahaa huomiota mutta joo tulee huono mieli sen toisen osapuolen vuoksi onko hän sitten totta tai ei jos ei ole olisi helpottavaa ettei kenenkään tarvitse kestää tällaista.

Ei ole kovin kiva ketju hänelle. Ihan kuin tietäisitte hänestä mitään tai luonteesta ja joku niin katkerana jostain kaulimesta kirjoittelee. Onko teillä mitään tunneälyä ihmiset, jos sekin nainen olisi oikeasti iloinen ei tyyliin haukkuisi tätä toista. Hirveää luettavaa taas kerran! Koko susi aiheuttanut liikaa jo monelle naiselle tai tytölle ties mitä ongelmia ja traumoja. Sit mummot joukolla mukaan vaan kiusamaan lisää. Hyi ihan pahaa teki lukea tätä. Ihminen on ihmiselle 🐺!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joku kirjoittaa että voi sitä raukkaa joka joutuu jne.ymmärrättekö yhtään miltähän hänestä mahtaisi vaikka lukea tämä kyseinen ketju? Tässä on kyse toisestakin ihmisestä josko koko tarina on yli päänsä totta mutta minua erityisesti mietityttää se toinen. Susi on kova ja varmaan aika kylmäki tyyppi mitä täällä huomannut hälle sama saako hyvää vai todella pahaa huomiota mutta joo tulee huono mieli sen toisen osapuolen vuoksi onko hän sitten totta tai ei jos ei ole olisi helpottavaa ettei kenenkään tarvitse kestää tällaista.

Ei ole kovin kiva ketju hänelle. Ihan kuin tietäisitte hänestä mitään tai luonteesta ja joku niin katkerana jostain kaulimesta kirjoittelee. Onko teillä mitään tunneälyä ihmiset, jos sekin nainen olisi oikeasti iloinen ei tyyliin haukkuisi tätä toista. Hirveää luettavaa taas kerran! Koko susi aiheuttanut liikaa jo monelle naiselle tai tytölle ties mitä ongelmia ja traumoja. Sit mummot joukolla mukaan vaan kiusamaan lisää. Hyi ihan pahaa teki lukea tätä. Ihminen on ihmiselle 🐺!

Täysin samaa mieltä, toivon hartaasti ettei ihminen oli totta tai ei lukisi näitä tai näe. Samuraimummeli tai fani mikä ikinä onkaan meni ihan liian pitkälle omissa jutuissaan, todella törkeää. Ja niin moni muukin. Ihmiset on pahoja ja ilkeitä ja tässä tapauksessa ihan syyttömälle ihmiselle ja hei eivät varmaan ole yhteen muuttamassa eikä mitään muitakaan neuvoja tarvitse jaella jos ihan alussa ihmiset ovat. Ehkä jokainen saa ihan itse tutustua tai olla tutustumatta mutta kaulin ja muut kirjoitukset täyttä piruilua ja ilkeyttä. Jättäkää ainakin se toinen osapuoli rauhaan, hän ei ole hakenut julkisuutta täältä toisin kuin susi. Täysin syytön mihinkään hänen toimiin täällä. Joten käyttäytykää ihmiset ja jotain inhimillistä sentään. Mukavaa sunnuntaita ja menkää vaikka ulkoilemaan ja hakekaa kauneutta luonnosta täältä ette sitä löydä ettekä mitään hyvää selvästi. 🫤

• Anonyymi
        UUSI

Aviolittoon tuleekin mennä vakaasti ja harkiten. Ja lopettaa palstalle kirjoittelu ja pashan jauhaminen. Johan se oli aikakin! Kyllä sinä tyydyt häneen, vaikka oletkin monta vuotta asiaa kipuillut, ja hän tyytyy sinuun. Win-win teille molemmille! 🎎🎉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aviolittoon tuleekin mennä vakaasti ja harkiten. Ja lopettaa palstalle kirjoittelu ja pashan jauhaminen. Johan se oli aikakin! Kyllä sinä tyydyt häneen, vaikka oletkin monta vuotta asiaa kipuillut, ja hän tyytyy sinuun. Win-win teille molemmille! 🎎🎉

Susi lopetti jo tänne kirjoittamisen. Te ette oikeasti tiedä kummastakaan mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko olla vielä ilkeämpi ja pirullisempi ihminen, miksi tämän oletetun toisen tarvisi tyytyä kehenkään. Mistä tunnet hänet, kerro nyt tänne julkisesti missä olet tutustunut häneen? Miten voit arvostella häntä. Te olette oikeasti hoidon tarpeessa. Avioliitto hohhoijaa 🙄👋🏻👋🏻....heippa tää lähtee täältä hullujen huoneelta nyt kaverin luo kylään. Ihanaa tavata ja jutella normaalin ihmisen kanssa kun luki taas tätä. Kiitän ystävistä jotka tervepäisiä. 🙏🏻🌼🙏🏻🌼

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Morjens gubbe.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut kaukaisista asioista. Ei täällä ole enää näkynyt mitään suden tilityksiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko olla vielä ilkeämpi ja pirullisempi ihminen, miksi tämän oletetun toisen tarvisi tyytyä kehenkään. Mistä tunnet hänet, kerro nyt tänne julkisesti missä olet tutustunut häneen? Miten voit arvostella häntä. Te olette oikeasti hoidon tarpeessa. Avioliitto hohhoijaa 🙄👋🏻👋🏻....heippa tää lähtee täältä hullujen huoneelta nyt kaverin luo kylään. Ihanaa tavata ja jutella normaalin ihmisen kanssa kun luki taas tätä. Kiitän ystävistä jotka tervepäisiä. 🙏🏻🌼🙏🏻🌼

Onneks sulla on lääkitys kohdillaan🤣💊💊💊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sun emojista jo huomaa että sun lääkitys on todella unohtunut ja niin eihän sitä sairaudentuntoa ole ihmisillä joilla oikeasti on häikkää. Fiksut tajuaa sentään hakea apua jos noin paha olo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Susi lopetti jo tänne kirjoittamisen. Te ette oikeasti tiedä kummastakaan mitään.

No ainakaan toisesta ei yhtään sen vertaakaan kuin sudesta. Toivottavasti lopettavat jo pikku hiljaa. Eiköhän ole kaikki tullut haukutuksi ja mollatuksi oikein olan takaa niin nythän on hyvä mieli kaikilla. Joten kivaa päivää vaan. 😊😊🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä edellinen välitä nämä on vakiovastauksia täällä juurikin joilla se lääkitys on jäänyt syystä tai toisesta tai sitten vaan joku muu ongelma elämässä. Antaa hullujen huutaa ja viisaat vaikenee. Se on ollut hyvä vanhan kansan neuvo elämässä aina.

• Anonyymi
        UUSI

Näille näädille ei kannata kertoa yhtään mitään. Heidän aivotoiminta ei ymmärrä normaalia elämää, koska heillä sellaista ei ole.
        Kaikkea hyvää uuteen ihmissuhteeseen.

• Anonyymi
        UUSI

Onnea susi! toivottavasti se lähtee etenemään syvään ja hyvään suhteeseen. 😊 ja ihan hyvä pitää vähän palstataukoa niin jää aikaa enemmän suhteen alkukuvioihin.

PS. Täällä vissiin taas kaikki 13 v. kakarat liikkeellä tai ainakin siihen ikään jämähtäneet. Elämä ei oo opettanut tai eivät ole mitään tajunneet elämästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silti käy peukuttamassa mielipiteitä. Anona , muka 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme iloisia puolestasi, kun olet hänet kohdannut, sinusta sopii ottaa mallia👍

Samaa mieltä. 😊 suden juttuja on ollu mukava lukea. Stemppiä susi me toivotaan täällä sulle kaikkee hyvää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaankin 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä edellinen välitä nämä on vakiovastauksia täällä juurikin joilla se lääkitys on jäänyt syystä tai toisesta tai sitten vaan joku muu ongelma elämässä. Antaa hullujen huutaa ja viisaat vaikenee. Se on ollut hyvä vanhan kansan neuvo elämässä aina.

Sinä et sitten kovinkaan viisas ollut🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silti käy peukuttamassa mielipiteitä. Anona , muka 😂

Siis OMIAMIELIPITEITÄÄN

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et sitten kovinkaan viisas ollut🤣

Tiiötkö tuo sun emojisi on aika ärsyttävä et ilmeisesti osaa mitään muuta käyttää mutta tuo emoji on varmaan juuri sun luonteen ja persoonan näköinen. :/

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis OMIAMIELIPITEITÄÄN

Dodii, juuri näi.. 🙄🙄

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos paljon 😊

Pikkuhukka, punahilkka ja heppatyttö ainakin jää kaipaamaan. Soita sitte kun palaat 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkuhukka, punahilkka ja heppatyttö ainakin jää kaipaamaan. Soita sitte kun palaat 🤭

Eli Veronika aka röökimuija voi voi sunkin piti lähteä täältä jo varmaan miljoonannen kerran mutta täällä vaan roikut. Niko varmaan jossain vaiheessa tajuaa etsiä elämäänsä muuta tekemistä vähän luulen niin. Kaipailet aina vaan jotain ja ihan kaikkea mutta et häntä. Aika ikävää hänelle. :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiötkö tuo sun emojisi on aika ärsyttävä et ilmeisesti osaa mitään muuta käyttää mutta tuo emoji on varmaan juuri sun luonteen ja persoonan näköinen. :/

Ja sun 🥰-emoji on maailman typerin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sun 🥰-emoji on maailman typerin.

En käytä tuollaista emojia mut en tiiä ketä tarkoitat :)

• Anonyymi
      UUSI

Uppppp

• Anonyymi
      UUSI

...........

• Anonyymi
      UUSI

Palstanväki tekee ainakin kaikkensa että oletettu nainen lähtee ja hyvin pian pois suden elämästä sillä kukaan normaali ihminen ei tällaista halua eikä ansaitse eikä pidäkään ehkä jäädä lukemaan mitään solvauksia. Varmasti näistä jotenkin kuulee tai saa tietää. Ja sit ei ole hyvä olo varmaan enää kummallakaan osapuolella. :/

• UUSI

Ei kai nyt sentänä. Päinvastoin, toivotamme hyvää jatkoa. Susi on todella ton ansainnut. En laske paljoo painoo yksittäisen anonyymin ikäville kommenteille.

• Anonyymi
        UUSI

Jos rakkaus on tullakseen niin ei se vaikuta yhtään mitään. Ja jos tuo henkilö olis näitä viestejä lukenu ja saanu sudesta sen mukavan ihmisen kuvan minkä suurin osa muistakin lukijoista niin tietää jo mitä paskaporukkaa täällä on eikä välitä. 😊

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Ei kai nyt sentänä. Päinvastoin, toivotamme hyvää jatkoa. Susi on todella ton ansainnut. En laske paljoo painoo yksittäisen anonyymin ikäville kommenteille.

Juuri näin! Tsemppiä susi ja toivottavasti juttu etenee toivottuun suuntaan eli rakkauteen.😊 sudelle sitä toivoopi jos kenelle 🥰

• Anonyymi
      UUSI

Mustasusi makaa nykyään pillun päällä ja nämä yksinäiset mollaajat tumputtavat yksiöissään palstailun välillä.

• Anonyymi
        UUSI

Onhan se maannut pillun päällä jo vuosikausia, vaan esittänyt muuta, herra ties mistä sairaasta psykososiaalisesta syystä! Mutta on vedellyt hanskaankin, ja taatusti vetelee yhä edelleenkin. 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se maannut pillun päällä jo vuosikausia, vaan esittänyt muuta, herra ties mistä sairaasta psykososiaalisesta syystä! Mutta on vedellyt hanskaankin, ja taatusti vetelee yhä edelleenkin. 😅

Kyllä ja varmaan antaa perääkin💩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pientä homostelua ei pidä nolostella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pyrstö punaisena

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pyrstö punaisena

🔥🔥🔥🔥🍆💦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Squirt🍆💦

• Anonyymi
      UUSI

Ei kiinnosta.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta silti vaan vaivauduit kommentoimaankin🤣

• Anonyymi
      UUSI

Tapasi valkoisen suden ja häipyi horisonttiin.

• Anonyymi
        UUSI

Eli siis mummun👩‍🦳

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis mummun👩‍🦳

😂😂😂kaupan täti tuo on.

• Anonyymi
        UUSI

Harmaasusi on vielä jossain välilehdellä loikoilemassa

Metsästys ja kalastus on kielletty 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂kaupan täti tuo on.

Tupakki se on :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tupakki se on :)

Ite oot harmaa, sanonko mikä ?😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂kaupan täti tuo on.

Stevarin mielitietty 🥰

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Harmaasusi on vielä jossain välilehdellä loikoilemassa

Metsästys ja kalastus on kielletty 😂

Gubben välilehdellä piisaa porukkaa joka lähtöön 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki ovat kadonneet emojit mukanansa rajojen ulkopuolelle.

• Anonyymi
        UUSI

Ei täältä kulumallakaan lähde ainakaan 🤣🤣🤣🤣emojin keksijä jolla tuntuu olevan ihan omat huvinsa täällä. Mutta antaapa rauhassa hillua. Tuskin jaksaa yksin kovin kauaa. :)

• Anonyymi
        UUSI

Pääsikö tullista läpi? Yleensä turkikset jää haaviin ylityspaikalla 🤭😂

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä saa nauraa näille rasvaisille jutuille 😂🤭

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      175
      7204
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      68
      2971
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2228
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1415
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      368
      1369
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1284
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      19
      1229
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1040
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1000
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      998
    Aihe