Pitkän linjan hallitusammattilainen Lauri Ratia totesi Suomen hallituksesta

Anonyymi-ap

että kuka tahansa osaa saneerata eli tehdä haitallisia säästötoimenpiteitä ja että säästämisen sijaan pitäisi tehdä tervehdyttämistoimia.

Nykyinen hallitus sekä säästää että sairastuttaa yhteiskuntaamme eli aiheuttaa tahallisesti kaksinkertaista haittaa. Ja ottaa vielä lisää velkaa vaikka juuri velan oton piti nyt loppua tai edes vähetä.

9

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lauri Ratia on ihan oikeassa. Ollut saneeraamassa monta isia konkurssiyritystä tulouskuntoon. Itse olin töissä yhdessä sellaisessa.

Tyyli on asiallinen ja tiukkakin, mitta omistajat joutuivat myös kulukuurille ja joutoväki keskijohdosta saneerattiin ja eteenkin kaikki omistajapoikien hännystelijät.

• Anonyymi

Ei huono sitte.

• Anonyymi

Ratia ulisi sanomatta mitään järkevää. Varmaan Denaripuolueen jäsen.

• Anonyymi

No, kun lukee kommenttiasi niin persun mielestä kaikissa on vikas, paitsi persuretkuissa, jotka ei isojen yritysten pyörittämisestä ymmärrä mitään.

Kun on kokemusta vai kokoluokan " Isä, poika ja Hiace" - nyrkkipajoista.

• Anonyymi

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010692557.html

Tällä zorpon ja Purran hallituksella olisi ihan oikeasti opittavaa Ratialta.

Molemmat Orpo ja Purra ovat vain oy Suomi Ab: tä saneeraamassa rähmälleen, ei taloutta kuntoon.

Myötähäpeä on suuri tätä hallitusta kohtaan.

• Anonyymi

Häpeäisit vaan suuren idolisi marinin ääliömäistä hallitus taivalta. Ei voi siis huonommin hoitaa pääministeri virkaa kuin Rinne ja marin. Räkätitkin häpee, majavat häpee, rotat häpee, ruosteen raiskaama raudat häpee marinia.

• Anonyymi

Häpeäisit vain itseäsi

• Anonyymi

>> Pitkän linjan hallitusammattilainen Lauri Ratia totesi Suomen hallituksesta
      että kuka tahansa osaa saneerata eli tehdä haitallisia säästötoimenpiteitä ja että säästämisen sijaan pitäisi tehdä tervehdyttämistoimia. >>

Aivan täsmälleen samanlaista touhua teki Ratia itse. Firman kannattamattomien osien raakaa leikkaamista isolla kirveellä, sitä ne Ratian suorittamat "yritystervehdyttämiset" ovat olleet.

Vuonna 2019 Ratia palkattiin suurin toiven kauppayhtuiö Stockmannia pelastamaan. Ratia ei oikein keksinyt mitään järkeviä toimia, joilla olisi Stockmannin tilaa pystynyt helpottamaan. Kaksi vuotta kestäneen, täysin tehottoman peukalonpyörityksen jälkeen Ratia lempattiin ulos Stockmannilta.
      https://yle.fi/a/3-11831042

Stockmann oli entistäkin heikommassa kunnossa Ratian 2 vuotta kestäneen saneeraustoimen ja pelastusyritysten jälkeen.
      Hätäpäissään alettiin vuotta myöhemmin myymään Stockmannin keskustakiinteistöä Helsingissä, mutta kauppoja ei ole syntynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe