SEVAS hinnat

Anonyymi-ap

Uusi vuosi, uudet kujeet ja taasen nousi SEVAKSEN vuokrat. Voisihan näitä välillä kunnostaakin, kun se on joka vuotinen tämä vuokrien nosto.
Koska tulee seinä vastaan teidän prosenteissa?

17

439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No paljonko ne nousi?

• Anonyymi

Ihan tarpeex taasen, vaikka inflaatio viime vuonna n. 1,3 %, mut

vuokrat 3,2 % !!!

Eikö oo hauskaa ?!

• Anonyymi

Mikä pakottaa asumaan sielä?

• Anonyymi

Ei niitä asuntoja ole "joka oksalla" !

• Anonyymi

Eikö kannata muuttaa halvempaan kämppään?

• Anonyymi

Mikä on sun mielestä halpa kämppä ?

• Anonyymi

Mistä sä sait sen kuvan, että mä asun nk. "kalliissa kämpässä" ?

sillä mähän vain vertasin inflaatiota suhteessa vuokran nousuun !

• Anonyymi

Köyhälle kaikki on kallista. Osta oma, niin ei tartte rutista.

• Anonyymi

Tyypillinen kommentti.

Tätä odotinkin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen kommentti.

Tätä odotinkin !

Mutta omassa on halvempaa, usko pois

• Anonyymi

Ei Sevaksella tehdä remontteja vuokrakämppiin muulloin kun pakosta,kun vuokralainen muuttaa pois,pintasilaus. Jos ulkomaanelävä tulossa asumaan,silloin puunataan lattiasta kattoon ja remontin jälkeen palkataan siivooja siivoamaan että kaikki tiptop. Näin ainakin tässä Sevaksen vuokratalossa. Veronmaksajathan ne vuorat maksaa sillon on vara tuhlata!

• Anonyymi

Saman olen huomannut, ei ole säännöt kaikille samat.
        Sinänsä hyvä että asuntoja remontoidaan.

• Anonyymi

.. no just... tyypillisä sevasta... oman kaupungin asukkaat hylätään ja jyrätään....

• Anonyymi

On se jännä.homma, kun vuokralaisille pitäisi olla ilmaiset asunnot

• Anonyymi

Ilmaiset asunnot? 40 euroa on enää varaa nostaa vuokraa ja sitten se on kaksinkertaistunut siitä kun tähän muutin. Vuosikausiin ei ole enää perusteltu vuokrien nostoa.
        Joukkokanne olisi paikallaan. Etenkin jos vanhoilla vuokralaisilla maksatetaan uusien asuntojen rakentaminen keskustaan.
        Rakennusvuoden jälkeen asuntoja ei ole kunnostettu laisinkaan.
        Kuka tässä on ilmaista vaatinut? Yksityiseltä saa nykyään jopa 20 neliötä isompia asuntoja halvemmalla vuokralla ja ne on sentään remontoitu mukaviksi.
        Sevaksen piti olla kaupungin voittoatavoittelematon vuokranantaja.

• Anonyymi

Ei ilmaiset mutta kohtuu hintaiset ja vähintäänkin peruskuntoiset ilman hometta ym. ongelmia. itse muutin heidän asuntoonsa jossa oli entisen asukkaan ulosteetkin pytyssä.. likaista ja paskaista ja mikään ei toiminut... valitin, mutta ei korjattu.. pesin lattiat , katot ja seinät useaan kertaan mutta aina nousi jostakin sama homeinen tuoksu.. vaativat asukkailta hyvää vuokraustapaa, mutta vuokran antajina laiminlyövät vastuunsa... en tiedä onko kyse henkilöiden itserakkaudesta, narsismista vai mistä nämä .. läksin pois kolmannen astmakohtauksen jälkeen.. samoja ongelmia oli myös alakerran naapurilla mutta ei tohtinut lähteä kertomaan asioista..

• Anonyymi

1.1 2026 Sevas nostaa vuokria 50e/ kk.

Ja mitä tulee, että NE köyhät asuu Sevaksen kämpissä SE paskan puhumista.😬🙄
      Useimmissa asuu todellakin TOSI hyvä tuloista väkeä.
      Joita EI kiinnosta ostaa omakotitaloa Tms.. 😂
      Ts, voi vain kutsua AINA huoltomiehen tekemään hommat.
      Joko eivät osaa tai ei niin sanotusti kiinnosta.🤔
      Sevas kitisee, ettei ole rahaa? Mitä jos antaisi potkut niille: Eikö ole töitä Vai eikö kiinnosta naisille siellä konttorilla. Suutansa kyllä osaavat soittaa.🤔🤭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3985
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      25
      2577
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2090
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      503
      1734
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1728
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      51
      1664
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1586
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1374
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1176
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1154
    Aihe