Mut luokiteltiin vuosi sitten jo menetetyksi tapauksessa. Olin koditon syyskuuta lähtien pantti vankinakin hyväksikäyttöä paskaa ryöstetty kaikkea pahaa sattui, oli tosi turvatonta kävelin pahimmillaan viikon syömättä 12kg laihduin kesällä viikossa tais olla. Ihan tosi rankkaa. Nyt taas vaikeuksien kautta pääsin kuiville irti huumeista kaikesta mikä sairastutti ja ajoi kadulle. Mut luokiteltiin menetetyksi tapaukseksi masennuin siitä.. Ja erosta. Yksinäisyys on ollut pahinta ku ei oo ketään keneen oikein luottaa. Mut silti onnistuin nyt löytää kodin uudelta alueelta ja elämän ehkä ajan mittaan kuntouttavan työn kautta työelämään kiinni mul meni mielenterveys myös mut pikkuhiljaa toivun hoitoon pääsin. Elämässä iloa ja valoa taas vähän ees... Luulin että kuolen
Aina on toivoa muistakaa se. Mä ajattelin että kuolen päihteisiin ja masennukseen mut tää yrittäminen kannatti. Si
Menetetty tapausko
Anonyymi-ap
1
539
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitus virhe. Mut kaikesta voi selvii onnex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1184491Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693264"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043144Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392601Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282292- 1071553
- 491086
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3261053- 49832
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin53657