Vlad putin kiinnostunut tekoälystä Kiinan kanssa että pelottava ajatus että mitä jos

Anonyymi-ap

Että mitä jos Putin väärinkäyttää tekoälyä pahoihin tarkoituksiin? oottako miettineet samaa kuin minä??

7

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen totaalinen imbesilli

- Vladimir Munakovana -

• Anonyymi

En vaivautun moisia miettiin nää kun tekoäly on just tasan yhtävaarallinen kuin on ihminen joka sitä ohjelmoi tässä kohti kannattaa si miettiä että mitä kaikkia tapoja on ja mitä kaikkia tapoja voi käyttää tekoälyn ohjelmoimiseen itseoppivaa siitä ei ole mahdollista tehdä

• Anonyymi

Joo olen ja epäilen Elon Muskin olevan Putinin miehiä solutettuna muka Donald Trumpin parhaaksi kaveriksi. Viimeksi yritti Musk saada FBI-agenttien raportit työtehtävistään itselleen, varmaankin Putinin tilauksesta. Epäilyttää myös missä Trump seisoo. Tämä kolmen kopla taitaa olla maailmaa jakamassa keskenään. Trumpin jättäessä oman osansa siitä idioottipojilleen.

• Anonyymi

niinpä naurattaa ihmisten tyhmyys kun äänestävät valtaan Putineja sun muita että ihmiset koko ihmiskunnan historiassa eivät ole koskaan osanneet äänestää ja kyllä se on näin että ihminen on universumin pahin peto = ihan ylivoimaisresti tai no ei voi verrata ihmisiä ja eläimiä koska ihmisellä on isompi äly jota se voi käyttää hyvään sekä pahaan ja eläimet tietenkään eivät näin ole verrattavissa mitenkään mutta faktat puhuu puolestaan että ihminen ei koskaan oppinut historiasta enkä usko että koskaan tulee oppimaankaan. Anteeksi kyynisyyteni mutta oon ollut jo kauan pettynyt ja masentunut syvästi. En kuitenkaan ole ihmisvihaaja.

Esim minulla valkeni jo kauan sitten(noin 17 vuotta sitten) yhden erään suomalaisen puolueen kuviot mutta nyt alkaisi näyttämään siltä että osa äänestäjistä alkaa tajuta että äänestäneet väärin. Osa ei halua myöntää olevansa väärässä joten tulevat äänestämään mahdollisesti pahaa puoluetta joka voi olla sama porukka kuin mitä on Trumpin&muskin ja putinin porukka.

Minulla ei mene kusetukset läpi!

• Anonyymi

niinpä naurattaa ihmisten tyhmyys kun äänestävät valtaan Putineja sun muita että ihmiset koko ihmiskunnan historiassa eivät ole koskaan osanneet äänestää ja kyllä se on näin että ihminen on universumin pahin peto = ihan ylivoimaisresti tai no ei voi verrata ihmisiä ja eläimiä koska ihmisellä on isompi äly jota se voi käyttää hyvään sekä pahaan ja eläimet tietenkään eivät näin ole verrattavissa mitenkään mutta faktat puhuu puolestaan että ihminen ei koskaan oppinut historiasta enkä usko että koskaan tulee oppimaankaan. Anteeksi kyynisyyteni mutta oon ollut jo kauan pettynyt ja masentunut syvästi. En kuitenkaan ole ihmisvihaaja.

Esim minulla valkeni jo kauan sitten(noin 17 vuotta sitten) yhden erään suomalaisen puolueen kuviot mutta nyt alkaisi näyttämään siltä että osa äänestäjistä alkaa tajuta että äänestäneet väärin. Osa ei halua myöntää olevansa väärässä joten tulevat äänestämään mahdollisesti pahaa puoluetta joka voi olla sama porukka kuin mitä on Trumpin&muskin ja putinin porukka.

• Anonyymi

• Anonyymi

Minulla ei mene kusetukset läpi! Hyvää jatkoa sulle koetetaan jaksaa jotenki täsä maailmassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      351
      2103
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      50
      1673
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1343
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1209
    5. 143
      1188
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1161
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1092
    8. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1067
    9. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1038
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      982
    Aihe