Että mitä jos Putin väärinkäyttää tekoälyä pahoihin tarkoituksiin? oottako miettineet samaa kuin minä??
Vlad putin kiinnostunut tekoälystä Kiinan kanssa että pelottava ajatus että mitä jos
7
121
Vastaukset
- Anonyymi
Olen totaalinen imbesilli
- Vladimir Munakovana - - Anonyymi
En vaivautun moisia miettiin nää kun tekoäly on just tasan yhtävaarallinen kuin on ihminen joka sitä ohjelmoi tässä kohti kannattaa si miettiä että mitä kaikkia tapoja on ja mitä kaikkia tapoja voi käyttää tekoälyn ohjelmoimiseen itseoppivaa siitä ei ole mahdollista tehdä
- Anonyymi
Joo olen ja epäilen Elon Muskin olevan Putinin miehiä solutettuna muka Donald Trumpin parhaaksi kaveriksi. Viimeksi yritti Musk saada FBI-agenttien raportit työtehtävistään itselleen, varmaankin Putinin tilauksesta. Epäilyttää myös missä Trump seisoo. Tämä kolmen kopla taitaa olla maailmaa jakamassa keskenään. Trumpin jättäessä oman osansa siitä idioottipojilleen.
- Anonyymi
niinpä naurattaa ihmisten tyhmyys kun äänestävät valtaan Putineja sun muita että ihmiset koko ihmiskunnan historiassa eivät ole koskaan osanneet äänestää ja kyllä se on näin että ihminen on universumin pahin peto = ihan ylivoimaisresti tai no ei voi verrata ihmisiä ja eläimiä koska ihmisellä on isompi äly jota se voi käyttää hyvään sekä pahaan ja eläimet tietenkään eivät näin ole verrattavissa mitenkään mutta faktat puhuu puolestaan että ihminen ei koskaan oppinut historiasta enkä usko että koskaan tulee oppimaankaan. Anteeksi kyynisyyteni mutta oon ollut jo kauan pettynyt ja masentunut syvästi. En kuitenkaan ole ihmisvihaaja.
Esim minulla valkeni jo kauan sitten(noin 17 vuotta sitten) yhden erään suomalaisen puolueen kuviot mutta nyt alkaisi näyttämään siltä että osa äänestäjistä alkaa tajuta että äänestäneet väärin. Osa ei halua myöntää olevansa väärässä joten tulevat äänestämään mahdollisesti pahaa puoluetta joka voi olla sama porukka kuin mitä on Trumpin&muskin ja putinin porukka.
Minulla ei mene kusetukset läpi! - Anonyymi
niinpä naurattaa ihmisten tyhmyys kun äänestävät valtaan Putineja sun muita että ihmiset koko ihmiskunnan historiassa eivät ole koskaan osanneet äänestää ja kyllä se on näin että ihminen on universumin pahin peto = ihan ylivoimaisresti tai no ei voi verrata ihmisiä ja eläimiä koska ihmisellä on isompi äly jota se voi käyttää hyvään sekä pahaan ja eläimet tietenkään eivät näin ole verrattavissa mitenkään mutta faktat puhuu puolestaan että ihminen ei koskaan oppinut historiasta enkä usko että koskaan tulee oppimaankaan. Anteeksi kyynisyyteni mutta oon ollut jo kauan pettynyt ja masentunut syvästi. En kuitenkaan ole ihmisvihaaja.
Esim minulla valkeni jo kauan sitten(noin 17 vuotta sitten) yhden erään suomalaisen puolueen kuviot mutta nyt alkaisi näyttämään siltä että osa äänestäjistä alkaa tajuta että äänestäneet väärin. Osa ei halua myöntää olevansa väärässä joten tulevat äänestämään mahdollisesti pahaa puoluetta joka voi olla sama porukka kuin mitä on Trumpin&muskin ja putinin porukka.
Minulla ei mene kusetukset läpi! Hyvää jatkoa sulle koetetaan jaksaa jotenki täsä maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994260Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743561065- 1861012
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64816
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10797Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796