voitti Jyväskylän paikallisliikenteen tarjouskilpailun ja munasi itsensä?
Ei rahaa, ei autoja, ei varikkoa, ei henkilökuntaa, ei aivoja.
No Koiviston Auto armahti silloinkin ja kuten kuvaan sopii, Lauri kiitti
hyväntekijäänsä ajamalla myöhemmin Koiviston Auton renkinä koko firman konkurssin partaalle ja pääomasijoittajan haltuun.
Muistatteko kun Onnibus..
17
520
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli Marinin hallituksen vika ja syytä .
- Anonyymi
Muistan. Muistan kun mullekin soittelivat ja polvillaan antoivat että tulisin vetämään sitä paikkaa. Nauroin päälle ja sanoin että halpabussikeisari on hyvä ja suksii vaikka Afrikkaan saakka.
Ja uskoihan se mun neuvoja - Anonyymi
Case Jyväskylä -> hurmattiin Souter -> kaadettiin LAL -> OB markkinajohtajaksi -> paronit suohon
- Anonyymi
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
Ehkä Jyväskylän joukkoliikennelautakunta ylisti Tamponin pakotettua ratkaisua tuossa kisan jälkimainingeissa. Eihän siitä olisi mitään tullut, Koivari sentään hoiti homman maaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Jyväskylän joukkoliikennelautakunta ylisti Tamponin pakotettua ratkaisua tuossa kisan jälkimainingeissa. Eihän siitä olisi mitään tullut, Koivari sentään hoiti homman maaliin.
Souter paljasti muskelinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Jyväskylän joukkoliikennelautakunta ylisti Tamponin pakotettua ratkaisua tuossa kisan jälkimainingeissa. Eihän siitä olisi mitään tullut, Koivari sentään hoiti homman maaliin.
Paras ratkaisu olisi ollut, että Koivari olisi antanut tilanteen eskaloitua ja astunut kuvaan vasta silloin kun liikenteen olisi pitänyt alkaa. Se olisi ollut punapöksyille vielä paljon nolompi tilanne. Lisäksi KA olisi siinä tilanteessa voinut määritellä millä hinnalla ajaa. Se olisi myös ollut liikenteen tilaajille hyvä opetus, että helppo-heikkien kanssa ei kannata marjametsään lähteä. Mutta kiva oli tuokin tilanne ja viimeistään silloin jokainen täysjärkinen tajusi, minkälaisia "bisnesmiehiä" nämä kaksi olivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras ratkaisu olisi ollut, että Koivari olisi antanut tilanteen eskaloitua ja astunut kuvaan vasta silloin kun liikenteen olisi pitänyt alkaa. Se olisi ollut punapöksyille vielä paljon nolompi tilanne. Lisäksi KA olisi siinä tilanteessa voinut määritellä millä hinnalla ajaa. Se olisi myös ollut liikenteen tilaajille hyvä opetus, että helppo-heikkien kanssa ei kannata marjametsään lähteä. Mutta kiva oli tuokin tilanne ja viimeistään silloin jokainen täysjärkinen tajusi, minkälaisia "bisnesmiehiä" nämä kaksi olivat.
Souter ymmärsi heti Pekan ja Laurin lahjat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Souter ymmärsi heti Pekan ja Laurin lahjat
Hyväksyn tämän kommentin! Ymmärsi yllättävänkin pian ottaa omansa ja luikkia takaisin Skotlantiin.
- Anonyymi
mikä ihmeen haalarikansa on vallannut Onnibusin kuljettajat huomio liivit päällä kuin roskakuskeilla ,missä on ne hienot työvaatteet jotka olivat takavuosina eri yhtiöiden ns, keulakuva .Tietysti jos ajatus on ,että tässähän kuljetetaan nahkaan pakattua p-----a niin ymmärtää kyllä
- Anonyymi
Koiviston auton varikoilla huomioliivipakko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiviston auton varikoilla huomioliivipakko
ok ymmärrän varikot ,mutta miksi kuljettajat käyttää ajossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok ymmärrän varikot ,mutta miksi kuljettajat käyttää ajossa?
Ei jaksa ottaa pois
- Anonyymi
Niin tuolloin KA osti ensimmäisen kerran Onnibussin ja poijjaat teki tiliä
- Anonyymi
Aika kultaa muistot. Todellisuudessa KA otti paikallisliikenteen huonon sopimuksen hoidettavakseen eikä rahaa "kaupassa" liikkunut. Pojille jäi maksut varikkotiloista, jotka sitten osoittautuivat sopimattomiksi varikkotoimintaan ja niiden käyttö ei ehtinyt edes alkamaan. Kaupunki muisti poikia tästä laskulla, joka ei ollut aivan pieni. Itseasiassa Jyväskylän munaus maksoi pojille, sillä ei tienattu. Tilanne oli niin kriittinen, että Souter piti huutaa apuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kultaa muistot. Todellisuudessa KA otti paikallisliikenteen huonon sopimuksen hoidettavakseen eikä rahaa "kaupassa" liikkunut. Pojille jäi maksut varikkotiloista, jotka sitten osoittautuivat sopimattomiksi varikkotoimintaan ja niiden käyttö ei ehtinyt edes alkamaan. Kaupunki muisti poikia tästä laskulla, joka ei ollut aivan pieni. Itseasiassa Jyväskylän munaus maksoi pojille, sillä ei tienattu. Tilanne oli niin kriittinen, että Souter piti huutaa apuun.
Luuletko että miljonäärit tulevat apuun vain huutamalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että miljonäärit tulevat apuun vain huutamalla?
Ei, kyllä siinä pitää puhua hunajaa suu pyöreänä. Ja senhän Tamponipojat kyllä taisivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741