voitti Jyväskylän paikallisliikenteen tarjouskilpailun ja munasi itsensä?
Ei rahaa, ei autoja, ei varikkoa, ei henkilökuntaa, ei aivoja.
No Koiviston Auto armahti silloinkin ja kuten kuvaan sopii, Lauri kiitti
hyväntekijäänsä ajamalla myöhemmin Koiviston Auton renkinä koko firman konkurssin partaalle ja pääomasijoittajan haltuun.
Muistatteko kun Onnibus..
17
484
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli Marinin hallituksen vika ja syytä .
- Anonyymi
Muistan. Muistan kun mullekin soittelivat ja polvillaan antoivat että tulisin vetämään sitä paikkaa. Nauroin päälle ja sanoin että halpabussikeisari on hyvä ja suksii vaikka Afrikkaan saakka.
Ja uskoihan se mun neuvoja - Anonyymi
Case Jyväskylä -> hurmattiin Souter -> kaadettiin LAL -> OB markkinajohtajaksi -> paronit suohon
- Anonyymi
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
Ehkä Jyväskylän joukkoliikennelautakunta ylisti Tamponin pakotettua ratkaisua tuossa kisan jälkimainingeissa. Eihän siitä olisi mitään tullut, Koivari sentään hoiti homman maaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Jyväskylän joukkoliikennelautakunta ylisti Tamponin pakotettua ratkaisua tuossa kisan jälkimainingeissa. Eihän siitä olisi mitään tullut, Koivari sentään hoiti homman maaliin.
Souter paljasti muskelinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Jyväskylän joukkoliikennelautakunta ylisti Tamponin pakotettua ratkaisua tuossa kisan jälkimainingeissa. Eihän siitä olisi mitään tullut, Koivari sentään hoiti homman maaliin.
Paras ratkaisu olisi ollut, että Koivari olisi antanut tilanteen eskaloitua ja astunut kuvaan vasta silloin kun liikenteen olisi pitänyt alkaa. Se olisi ollut punapöksyille vielä paljon nolompi tilanne. Lisäksi KA olisi siinä tilanteessa voinut määritellä millä hinnalla ajaa. Se olisi myös ollut liikenteen tilaajille hyvä opetus, että helppo-heikkien kanssa ei kannata marjametsään lähteä. Mutta kiva oli tuokin tilanne ja viimeistään silloin jokainen täysjärkinen tajusi, minkälaisia "bisnesmiehiä" nämä kaksi olivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras ratkaisu olisi ollut, että Koivari olisi antanut tilanteen eskaloitua ja astunut kuvaan vasta silloin kun liikenteen olisi pitänyt alkaa. Se olisi ollut punapöksyille vielä paljon nolompi tilanne. Lisäksi KA olisi siinä tilanteessa voinut määritellä millä hinnalla ajaa. Se olisi myös ollut liikenteen tilaajille hyvä opetus, että helppo-heikkien kanssa ei kannata marjametsään lähteä. Mutta kiva oli tuokin tilanne ja viimeistään silloin jokainen täysjärkinen tajusi, minkälaisia "bisnesmiehiä" nämä kaksi olivat.
Souter ymmärsi heti Pekan ja Laurin lahjat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Souter ymmärsi heti Pekan ja Laurin lahjat
Hyväksyn tämän kommentin! Ymmärsi yllättävänkin pian ottaa omansa ja luikkia takaisin Skotlantiin.
- Anonyymi
mikä ihmeen haalarikansa on vallannut Onnibusin kuljettajat huomio liivit päällä kuin roskakuskeilla ,missä on ne hienot työvaatteet jotka olivat takavuosina eri yhtiöiden ns, keulakuva .Tietysti jos ajatus on ,että tässähän kuljetetaan nahkaan pakattua p-----a niin ymmärtää kyllä
- Anonyymi
Koiviston auton varikoilla huomioliivipakko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiviston auton varikoilla huomioliivipakko
ok ymmärrän varikot ,mutta miksi kuljettajat käyttää ajossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok ymmärrän varikot ,mutta miksi kuljettajat käyttää ajossa?
Ei jaksa ottaa pois
- Anonyymi
Niin tuolloin KA osti ensimmäisen kerran Onnibussin ja poijjaat teki tiliä
- Anonyymi
Aika kultaa muistot. Todellisuudessa KA otti paikallisliikenteen huonon sopimuksen hoidettavakseen eikä rahaa "kaupassa" liikkunut. Pojille jäi maksut varikkotiloista, jotka sitten osoittautuivat sopimattomiksi varikkotoimintaan ja niiden käyttö ei ehtinyt edes alkamaan. Kaupunki muisti poikia tästä laskulla, joka ei ollut aivan pieni. Itseasiassa Jyväskylän munaus maksoi pojille, sillä ei tienattu. Tilanne oli niin kriittinen, että Souter piti huutaa apuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kultaa muistot. Todellisuudessa KA otti paikallisliikenteen huonon sopimuksen hoidettavakseen eikä rahaa "kaupassa" liikkunut. Pojille jäi maksut varikkotiloista, jotka sitten osoittautuivat sopimattomiksi varikkotoimintaan ja niiden käyttö ei ehtinyt edes alkamaan. Kaupunki muisti poikia tästä laskulla, joka ei ollut aivan pieni. Itseasiassa Jyväskylän munaus maksoi pojille, sillä ei tienattu. Tilanne oli niin kriittinen, että Souter piti huutaa apuun.
Luuletko että miljonäärit tulevat apuun vain huutamalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että miljonäärit tulevat apuun vain huutamalla?
Ei, kyllä siinä pitää puhua hunajaa suu pyöreänä. Ja senhän Tamponipojat kyllä taisivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195